Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz l.skywalker #242179 üzenetére

    Ezért is fordítottak szerintem annyi figyelmet a nehézségi szintekre, hogy ne csak több/kevesebb hp és sebzés alapon módosuljon a játékmenet, hanem ténylegesen elemek láncolatából tevődik össze a nehézség. Elkezded a legkönnyebben, mire a végére érsz, már Jedi Masteren nyomod és így hiába lesz a karaktered félisten, a játék nehézségét te állítod be, hogy legyen kihívás. Ez sokaknak nem jött át és nem használták ki a lehetőséget, pedig szerintem az egésznek ez lett volna a lényege, magadnak kreálsz egy megfelelő élményt, ha csak a sztori érdekel sima ügy story nehézségen, ha viszont elhitted, hogy ez egy From-like játék, akkor ott a Jedi Grandmaster és máris elpicsáztak az első kanyarban.

    A térkép mondjuk tényleg agyrák, egy teljesen felfedezett bolygót én sem láttam át, de annyiszor mész össze-vissza, hogy egy idő után kitapasztalod, mi merre hány méter. Láttam benne a koncepciót, a From-féle összekötött pályadizájnt, de nekem nem volt meg az a nagy "HÁH, most kinyílt ez az ajtó és megvan a shortcut" érzésem, csak néhány esetben. Viszont cserébe nem éreztem olyan frusztrálónak végigmenni többször ugyanazon a részen.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • .LnB

    titán

    válasz l.skywalker #242179 üzenetére

    Mondjuk ez jól hangzik. Mennyivel jobb lenne az Uncharted 4 is, ha nem rágná a szádba, hogy merre menj... :( Bárcsak ez kikapcsolható lenne. Minden kapaszkodó ki van emelve például.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák