Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Chp #12 üzenetére

    "Alapvetően, ha..."

    Akkor ezek szerint respectable casual vagy, nem filthy. ;]

    :DDD

    "a DW-ön rápillantva a linkre megindult a nyálelválasztás"

    Egen, SuperCupcakeTactics az egyik kedvenc mapperem az ultimate cyberpunk megawad AUGER; ZENITH <---- $$$ óta, ami a körítését tekintve észbontó, hogy complevel 2, szóval még Boom-kompatibilitás sem kell hozzá, csak limit-removing. Mármint eszméletlen hangulat a '80-as/'90-es évek japán cyberpunk vibe-jával és millió referenciával, mindez egy rakás interaktív DoomCute-tal és az egyik pályán rombolható oszlopokkal megfejelve, sőt néhol a szabad téren esik az eső. ESŐ. Limit-removinggal.

    tl;dr: Ez egy szerelmeslevél azoknak a klasszikus shooter rajongóknak, akik szívük rejtett bugyraiban hordják a cyberpunk műfajt, kiváltképp annak az Aranykorból származó, japán eredetű animációs iterációit (Patlabor, AD Police, Bubblegum Crisis, Cyber City Oedo 808, Ghost in the Shell, Akira stb.).

    Ebben a cuccban amellett, hogy 5 (4,5, mert az egyiknél csupán társszerző) pályát jegyezhet (köztük a nyitányt és a magnum opust is), ő volt a projektvezető is. Igen sajátságos, felismerhető stílusa van; érdekes, részletgazdag geometria sok szintkülönbséggel és jellemzően kondenzált akció, ami az enyhén kaotikus textúrázással a rendezett entrópia benyomását kelti.

    Ha még nincs DW reged, érdemes csinálni egyet, aztán néha-néha körbenézni az oldalon. Tele van hasznos infókkal, segítőkész emberekkel, érdekes topikokkal és jobbnál jobb WAD-okat ismerhet meg az ember.

    YouTube-on leginkább MtPain27 csatornáját ajánlom a témában, mindenféle mapszetteket szokott bemutatni, igényes stílusban.

    Lenne még rengeteg ajánlásom mindenre is :DDD, de türtőztetem magam, és csak esselfortiumék Knee-Deep in Knee-Deep in ZDoomját hagyom itt a poszt epilógusaként. Észveszejtő mágia, hogy ez VANILLA. Mármint fut az eredeti DOS-os doom2.exe-vel!

    A GZDoomot kissé ironikus módon nem szeresse, de tipikusan az a kategória, amiért az ember leszed egy Chocolate, Crispy, PrBoom+ vagy DSDA-Doomot, esetleg Woof!-ot (szóval egy vanilla demo kompatibilitást piedesztálon kezelő source portot), ha eddig még nem tette volna.

    Egyébként 0.25 óta a DSDA-Doomban már van úgynevezett Indexed renderer OpenGL alatt, ami a PrBoom portcsaládban a GLBoom és GZDoom rendererek után elsőként szinte alig különböztethető meg rénézésre az OG szoftverestől, viszont reszponzívabb annál – meg nyilván kategóriákkal jobb frame rate-eket produkál, mert a GPU nem csak dísznek van a gépben. Nagy jóság.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák