Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • d900t

    senior tag

    Kedves Polip!

    Ne haragudj, hogy én - notebook.hu-s-ként - ismeretlenül minősítelek, de úgy gondolom, meglehetősen ízléstelen, amit művelsz

    Egyrészt azért, mert - mint konkurencia - igy próbálod sütögetni a pecsenyéd.
    Másrészt azért, mert - mint konkurencia - ismerned kell a valós történetet.

    Azért vagyok biztos abban, hogy a történet ismert előtted, mert okulásként széles körben megosztottuk mindenkivel.

    A történet, amiből minden konkurensnek okulni kell a következő:

    Van egy ember, aki a notebook.hu-ba viszi garanciális noteszét. A notesznek a cég mindössze garanciális márkaszervize, vagyis az ember nem tőle vette.

    A garancia letelik, sőt a masina már a 3 éves kort is betölti, mikor az ember gondol egyet: itt az ideje új géphez jutni. Betipeg hát a szervizbe ismét és közli, hogy a gép már megint elromlott és ő ezt már unja, kéri tehát vissza a pénz, cirka 400 ezer forintot.

    Szerviz mondja neki, hogy a gép egyrészt nem garanciális, másrészt ebben a korban mission impossible pénzt visszakapni, bármennyire is jólesik az, and last but not least fáradjon már ahhoz a céghez, akitől vásárolta.

    Eltelik egy kis idő, jön egy levél, hogy ő bizony a PTK x paragrafus Y pontja alapján elállna a szerződéstől, mire mi megírjuk neki, hogy a PTK hivatkozott pontja erre az esetre nem igazán, másrészt mi nem állunk szerződésben - ergo nincs mitől elállni - egymással, tehát goto oda ahonan vásárolta.

    Kis idő újra eltelik, érkezik egy újabb levél - ezúttal egy ügyvédi irodától - , melyben ugyanez a levelezés van megismételve. Miben ebben a levélben újabb info nincs és eredetileg már megválaszoltuk, nem irunk újabb levelet.

    Kis idő újra eltelik, jön egy újabb levél - ezúttal fővárosi bíroság - , mely szerint a nevezett felszámolási eljárást inditott a notebook.hu ellen, mert az ügyvédje által küldött utolsó fizetési felszólításra nem válaszolt határidőn belül. A bíróság kéri a cég álláspontját.

    Megírjuk válaszként, hogy egyrészt mi fizetési felszóítást nem kaptunk, másrészt pedig nem állunk szerződésben a nevezett céggel, kérjük a kérelmet elvetni. Ügyvédünk berohan lobbizni az ügy bírójához, aki mondja, hogy persze ez igy nem áll meg, ha valóban nincs számlaforgalom a két cég között.

    Megy tehát egy levél a bíróságtól az állampolgárhoz, hogy ugyan mutassa már be a számlát a vásárlásról.

    Felperes levél vissza, benne a számla másolat, melynek kiállítója XY Bt. Bíróság köszöni a számlát és első fokon megállapítja fizetésképtelenséget :Y

    ezt persze meg lehetne fellebbezni 8 napon belül, csakhogy az ügyvezető éppen 2 hétig betegszabin - mandulaműtét - , levél bontatlanul fekszik az asztalán, ügyvéd pedig balesetet szenved, a levelet át sem veszi.
    Fellebb határidő lejár, bíróság elrendeli a felszámolási eljárást.

    Mi történik most? 40 napon belül a hitelezők benyújthatják az igényüket, aztán ki lesznek fizetve. Addig is és azután is a cég háborítatlanul működik tovább és okul az ügyből. Ez utóbbit javaslom mindenkinek....

Aktív témák