Hirdetés
-
Alig két hét múlva indul a Concord béta tesztelése
gp Akik előrendelik a játékot, azok néhány nappal korábban belevághatnak a harcokba.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sokimm
senior tag
Sziasztok!
A problémámat már más topicban is megosztottam, de alaplap problémára gyanakszom, ezért írok ide is, hátha valaki már találkozott hasonlóval, és tudja a megoldást.Alaplapon igp helyett pgu van kiválasztva, (msi h87m-e35) és a játékok már a dedikált kártyát használják, de a blender nem.
Pontosan ezt azt jelenti, hogy a cpu 4 szála dolgozik renderelés közben, és a gpu 3-4%-on röfög.
Friss vga driver (gtx750ti), win7 64bit, i3-4150. Gondolkodtam bios cserén, de ha egyik program (játékok) látják a vga-t, akkor a blender mért nem? Vagyis látni látja, ahogy a mellékelt képen látható, de nem akar azzal számolni. A blenderből is a legfrissebbet tettem fel, de szerintem valami alaplapi beállítást nem veszek észre...A válaszokat előre is köszönöm.