Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- NVIDIA® driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
Hirdetés
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
ma Csalódhattak, akik arra vártak, hogy drasztikusat változik a tízéves Apple Watch. Viszont így is ez lett talán a legjobb évről-évre frissítés az óra történetében.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93430 üzenetére
Nalad nagyon be van csipodve az, hogy a 2T csak sokat fogyaszthat, holott ez egyaltalan nem igy van, ha van is kulonbseg, ugyanolyan felhasznalasnal egy 4T hez kepest elenyeszo. Nem azon fogod a fillert megbszni.
Szetrugasi nyomoktol mentes???
Te mire veszed ezt a motort?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93432 üzenetére
Ezek krossz motorok versenyzokkel tesztelve. En itt sem latom azt a hudenagy kulonbseget, amiert 4T hez rohannek. Ez elenyeszo az uzemeltetesi koltsegekhez kepest. Ezen semmit nem sporolsz.
Runner fejeben az van hogy egy rotax 122 12 l eszik szazon.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #93435 üzenetére
neked joval nagyobb tapasztalatod van endurok teren, en csak a sajat tapasztalataimat irom le. en mentem drz 400 al, es ilyen sulyu motorral mely homokon, a legalisan meg felteheto legbutykosebb gumival. Az egy kalap szar volt. Utana valtottunk krossz gumira. Teljesen felazott talajon is mentem vele, feldobta a sarat 6 meterre, de az eleje ossze-vissza ment. Azzal te el nem mentel semerre. Az szenvedes volt. A 30 eves dt200r el megettem. Ugyanannyit tankoltam a 2T be, mint a 4T be az ilyen turakon. Epp ezert akarta felgyujtani a tulaja, mert mindenhol jobban viselkedett az a ven fos. Mert 106 kg volt. Nem azert mert versenytechnika lenne.
ahogy nezem a szempont az, hogy honda legyen, hogy keves hasznalati nyom legyen rajta, konnyu, olcso, uzemoras, megbizhato, 4T. Ilyen meg nincs. A hasznalat modjaban benne volt az ugratas is, erre a celra ilyen nagy dogoket eleve nem is neznek, de turazni mar ertelmet nyeri. Masik ellentmondas a fillerbaszas. Hobbiterepnel krosszpalyan/banyaban elesel. Ha nem esel el, akkor nincs ertelme venni ilyen motort. Mondjuk ezek az en szempontjaim.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #93438 üzenetére
A futomunek nem sok koze van ahhoz, hogy elol rettento nehez, elofeszitettuk az elejet es az elofeszitesbol visszavettunk hatul. Semmi nem valtozott. Abban viszont lehet valami, hogy mas motor nem assa el magat ennyire, de majd 40 kg kulonbseget nem tudsz behozni semmivel. Ezt az 525 ot kiprobalnam, 8 literes tank, 114 kg szarazon. Ezek nagyonjo szamok.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93450 üzenetére
Volt 2T 50 esed, azok 4 litert esznek szazon, nyelezve. Ez a fogyasztas nem sok a 180 asnal, bar kopkod a karbi, amire nincs valasz, miert teszi. Ilyenkor tobbszor megy at a levego a fuvokan, ami bizonyos fordulaton tobb benzint jelent, igy az a kijelentes, hogy jo a karburalasa, nem 100% ig allja meg a helyet, ez lehet a szivorendszer sajatossaga, uj koraban nem folyik a legszuro, szoval... ezt ne is vegyuk figyelembe, csak egy aspektus. kevesebbet nem nagyon fog enni. Ez sem gatyalezabalas.
Egy 300 as versenyenduro mennyit eszik? Nem tudhatod. Nem lehet tudni, te hogy huzod. Nem mindegy a terep. azt sem allapithatod meg, a runneredbol kiindulva, hogy a rotax 12ot eszik.
Sokkal tobb rutint igenyel egy 2T? 56 loeros 4T nem igenyel nagy rutint? Ez az -alul gyenge, felul eros- versenymotornal megallja a helyet, de a 300 as exc alul is tol. Ez nem krosszmotor.
Amugy nem tok mindegy mit eszik?(Nem mintha ra akarnalak beszelni a tipusra, de tele vagy sztereotipiakkal)
Osszefoglalom. Tehat 4T vonalon nezelodsz, mert sporolni szeretnel a benzinnel. Es jelenleg egy uzemoras motort nezel... khm.Off road motornal ez a pedanteria szerintem az onfeledt motorozas utjaba all, keresztbe.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93453 üzenetére
Nem, a dusitorendszer csak 1-2 percig uzemel, utana lezarja a jaratot. A karbifolyas tipikusan a gazoszlop lepattanasa miatt van, bizonyos fordulaton ilyenkor akar 2-3x is ujra iranyt valthat a gazoszlop, es ennyiszer tobb benzint is vesz fel.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nice try.
most masodszorra is azt lehet megallapitani, hogy toltesrendszerrel van baj. Ha a hibat nem szeretned megallapitani, akkor venned kell egy fesszabot, egy magnest, es egy toltotekercset.
Ha a hibat nem akarod megallapitani, de sokat sem szeretnel kolteni feleslegesen, elviszed szerelohoz.
Ha nem akarod szerelohoz vinni, es nem akarsz felesleges alkatreszeket venni, kitanulod gyorsan, mibol all egy robogo toltesrendszere, megallapitod melyik a hibas alkatresz, es kicsereled.
Ha nem akarod elvinni szerelohoz, nem akarsz kolteni egyaltalan semmire, es foglalkozni sem szeretnel annyit, hogy magadtol megallapitsd a hibat, addig kerdezz forumon, amig valaki el nem talalja a hibas alkatreszt. Ez egy kicsit kockazatos, de ha bejon, sok penzt megsporolsz![ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93463 üzenetére
Nem, ettol nem csinalja, a nem gyari membran lapok viszont agyonvagjak az egeszet. Ez nagy, vastagon szedett betuvel a rotax 122 gepkonyveben is benne van, hogy ne csereld le a lapokat, mert nem hoz semmilyen teljesitmeny novekmenyt, csak problemakat.
Meg megmertem volna a membran hatarolot is, hany mm, mert pl az enyemben is valaki elhajtogatta, hogy attol majd jol fog menni. Szemmel nem is lehetett latni. Illetve talalkoztam olyannal is, hogy valszeg leejtettek a membranhazat, es az egyik oldalon kisebbet nyitott a hatarolo gorbulese miatt.
Szoval lehetnek csodak a gyari gepekben is.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Miertvansote #93484 üzenetére
Kell ra kotnod, mert ketyeg a fedezetlensegi dij.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93491 üzenetére
Ezt nem en talaltam ki, ha az adasvetelid idopontja korabbra szol, behajthak rajtad...
Hogy mennyire hamisitod az iratot, az nem volt benne a kerdesben.Lassan harom eve nem elek magyarorszagon, es nekem eszembe se jutott ez a forgatokonyv. Manapsag azon is meglepodom, ha kerdezik, hogy "szamlaval, vagy szamla nelkul?" Nem ertem a kerdest par pillanatig. Szerintem nem en vagyok forditva bekotve
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #93524 üzenetére
Es meg hany visszahivasrol nem tudsz.
Le ne szarozd mar a bmw t, plane a hathengerest.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93527 üzenetére
Ezzel a "lattam mar elromolni olyan motort" indokkal mar ketten vagytok hondabuzik itt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #93536 üzenetére
Az osszes motorra igaz, nem mely gondolkodashoz illesztheto parasztbolcsesseg
Ettol fuggetlenul a boxer nagyon jo filing. Es kovezz meg, de belehuppanni abba a nyeregbe nem ugyanaz, mint egy olcso japaneba. Pedig nem szeretem a bomost. A ducatit meg az apriliat szeretem.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #93542 üzenetére
En nem esek neked, csak tokmindegy, hogy 6 vagy 12 millas egy motor, az k.isten, hogy a te motorod, vagy altalad szeretett motor marka jobb nala. Meg johogy. A ferrari is szar. Sokat fogyaszt, sokat kell ra kolteni, es hamar tonkremegy. Bezzeg a jo kis g astra. Vagy a Swift. Vagy a jazz.
De, ezt te mondod, nincs itt eppen bmw szaki.
Es mar megint ezek az ismeros szerelok velemenyei. Ezeket nem tudom elfogadni toled ultima ratiokent ugy, hogy egy taschnert el tudsz fogadni, mint szakember.
Biztos vannak problemak, nem ezt vitatom, meg vannak extrem esetek. Es akkor erre a velemenyre epitsunk a marka osszes tipusanal. Sztereotipizaljunk.az araik miatt ez pont egy undor a marka fele. Leirtad, hogy nem ellenszenves, meg azt is, hogy mi miatt ellenszenves.
Altalaban a nagyon szuk latokuru markafanatik reteg fikkant mindent, amit nem tud osszeegyeztetni vagy a penztarcajaval, vagy a kulturajaval. En sosem vennek hathengeres csillagrombolot, az anyagi helyzetemhez kepest az a holdon van, es tolem lehet az akarmennyit szerelonel, nem fogom ramondani hogy szar, mert az a motor minden, de nem szar. lefosnad a bokadat rajta. Nem te vagy a celkozonseg.
Ezek a komuvesbolcsessegek meg megmosolyogtatnak, ne haragudj. Biztos jo motorod van, de a vilag ennel egy kicsit tobb.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #93547 üzenetére
Ezt nem kell gondolnom, mondanod meg plane nem. milyen mercehez viszonyitasz megis? Nem a sajat motorodbol indulsz ki, vagy a haveri tarsasagodnak a motorjaibol? Ahogy a megbizhatosagrol szolo hszeidben mindig. Hat nem? Hat de.
egy motornal ugy latom a merce a megbizhatosag. Tokmindegy hogy 200 lo van kihozva 1000-1200 kobcentibol, vagy hogy tele van kurva minden szenzorral. Egy a merce. Hogy elromlik-e. Ez az alap szitu egy hetkoznapi embernel. Ami teljesen ertheto, de sajnos nem huzato ra, csak egy szuk hasznalati modra. Aki tajekozatlan, es ezt nem ismeri fel, az altalaban elegedetlen lesz.
Ilyenkor javaslom az olyan modellek megvasarlasat, aminek a fenntartasa olcso. Ettol meg ezeken az olcson fenntarthato tipusok mellet vannak olyan motorok, amiket dragan lehet fenntartani, es mittomen csinaljuk azt, hogy szar, megbizhatatlan motoroknak konyveljuk el.
Nalam biztosan jobban ertenek a bmw-khez, osszesen harmat szereltem. Ezt viszont most te magyarazod felre, mert nem magamat helyeznem folejuk. Egesz egyszeruen ne mondd mar, hogy nem kepesek megcsinalni egy premium turamotort hat hengerrel minimum a garancia ideje alatt jora. Szerinted az osszes ilyen? Az osszesrol akkor tudjuk hogy egy szar? Ez olyan, mint runner haverjanak a 70% os hibarata a panigalenal.
Es ha szar? Gariban meg lesz oldva. Gari utolso perceiben meg szabadulbak tole. Ha nem tetszik, el lesz adva. Senki nem fog ilyet venni hasznaltan, az ar felezesi ideje felgyorsul. A piac bearazza. Ezt vegig lehet kovetni, ha van ilyen.A tasi meg szerintem nem vegzi el jol a munkat. Talalomra pl felulbiralja a mernokok altal adott szelephezagot, hogy belso hengereknel melegebbek es azt nagyobbra allitja. Osszeszilozza a motort, ahelyett hogy tomitest venne.
Az asztalos motorszerelo haveroddal sem vagyok megelegedve, a tobbirol nem mondok velemenyt, mert ezek az ismerosi korunk metszete, igy azok munkassagat nem ismerem.Raulsz, es van kulonbseg. Te a dollarjeleket latod, hogy mit kell kolteni ra, ha kell. En meg azt, hogy raulok, es egy olcso valaminek hat egy japan. En nem latom ezt a barmikor lerohadhatsz vele jelenseget, amivel az emberek magukban megerositik a dontesuket egy masik motor mellett, mert minek hajtogatni allandoan ezt, hogy "ha eppen nem szervizben van, akkor jo". Senkire nincs puska fogva, hogy ilyet kell venni, es eroltetik ezt a keresztet rad. Epp ezert nem ertem az ilyen kirohanasokat. Ha teljesen leszarnad, es kiegyensulyozott nem markabuzi lennel, vagy kiegyensulyozott markabuzi, mi venne ra, hogy ilyen megnyilvanulasaid legyenek egy masik markarol?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #93552 üzenetére
akkor ezzel a valasszal a harom betus markat sikerult egesz modellpalettastul megint elkonyvelni.
sajnos vitazni errol nem tudunk, es nem is erdemes, mert nem tudok neked kerdeseket feltenni. nem te vagy benne, hanem egy masik ember sommas, leegyszerusitett velemenyet kozvetited. az adv rideren egy het alatt tobb informaciohoz jutok meghibasodasok teren, mint egy ilyen velemenybol, hogy a "bmw szar, beszeltem tobb emberrel"... szoval valoban, hanyagoljuk.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #93558 üzenetére
Nehezen tudom elkepzelni, hogy annyira gyakori lenne, hogy lerohadsz vele. Vannak meghibasodasok, ez biztos. Tudjuk olyan szempontrendszer alapjan vizsgalni, ami alapjan mondhatjuk hogy szar.
A mobilen korbenezek mondjuk a szar boxerek koozott. 100e felett el az orajukban meg mindig nem vagjak utanad ingyen. A magyar emberek megnyilvanulasai alapjan ezekben mar 20x volt gardan cserelve. Erdemes valamilyen melyseggel is rendelkezo cikkeket olvasni.De a legjobb dontes, ha vegigolvasol egy markaforumot. Mindenki le fogja irni, mik tortentek vele, hova vitte, milyen szerviztapasztalatai voltak, mit csereltek, es mennyiert, milyen km ora allasnal. Manapsag ennel jobb metszetet nem talalsz annak a markanak es annak tipusanak hasznaloi profiljarol, tevekenysegeirol. Termeszetesen premium, vagy draga tipusoknal eselytelen magyar forumokat bongeszni, mert 2008 utan lenyegeben csak az igaslovak vannak nagy szamban az emberek alatt.
Azert szukseges az effajta informacioszerzes, mert odamesz egy hozzaerto, de olyan emberhez, akinek egy ilyen tipusu motor olyan messze van anyagilag, akkor a korabban leirt gondolkodasmod miatt azonnal ravagja, hogy szar. Holott a vilag ennel bonyolultabb.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93564 üzenetére
Hozzatennem, hogy nem celom volt a csorosagot behozni a kepbe, inkabb a tajekozatlansagot, es szuklatokuruseget.
Ha egy kis nyomozomunkat vegez az ember, rajon, hogy az egy zsanerben levo modellek kozott nincs az a nagy kulonbseg, amit altalaban a tajekozatlan, szuklatokoru emberek allitanak.
Az esszeruseg, es csinald magad mozgalom korulbelul a 2005 os evjaratig gyartott nyulthurkos befecskendezo rendszeres motorokat oleli fel. Onnantol tul bonyolult minden, es nem vegrehajthato egy egyszeru szereles egy mukedvelonek. A garancialis visszahivasok exponencialisan szaporodnak, amit otthonn nem tudsz elvegezni, es ezek rettento fontos javitasok mar. Azota sok minden tortent a vilagban. Folyamatosan fejlodott a motoroknal a technologia- tobb szenzort kell a motorokba venni, a gyartasnal felhasznalt anyagok, rez, stb vilagpiaci ara egyfolytaban csak felment, ilyen kozegben kell egy szabadidos felhasznalasu jarmuvet legyartani, tulajdonkepp valtozatlan aron, (ne nezzuk a penzromlast) meg akkor is, ha duplannyiert veszed a rezet, vagy a platinat a katalizatorba, aminek a zaszloshajoi, azaz a csucs sportmotorok gyartasa meg sem eri a gyartoknak. az rafizetes. Arkategoriakrol beszelhetunk innentol, es itt jon a kepbe a csorosag.
Eppen ezert osszehasonlithatunk ket arkategoriaba eso motort, csak nincs ertelme. Aki ilyenkor szarozik, az igen feluletesen all a kerdeshez.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93571 üzenetére
O igen! A garancialis vekony jegre ra sem mentunk.
Magyarorszagon, mint minden, ez is elegge rugalmas szabalyok alapjan mukodik. A vevo sokszor nem tudja, mire vonatkozik a garancia, amit az importor, vagy markaszerviz sokszor kihasznal. Ha megkerdezed egy forumon, egy embertol, aki vett egy egzotikus markat, es garancia ideje alatt tonkrement valami a motorjaban, hogy hogyan ervenyesitette a garanciat, kirohog, hogy ez itt nem ugy mukodik. Es kulonben is, o nem akarja honapokig garancialis szervizre leadni a motorjat. Sem a sajat jogait nem ervenyesitette, sem lepeseket nem tett annak erdekeben, hogy haladjanak a dolgok. Csak egy forumra kiirja, hogy ez egy szar motor.
Az importor szarragasa miatt. Ilyenkor en azonnal mennek ugyvedhez. Es bassza meg az importor.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Amint nem jol van a vajatban, vagy nem fekfolyadekkal rakjak ossze, es serul, az folyni fog. Nem lehet, hogy amikor a dugattyut kivetted, fordult meg?
A masik, ha beszorul a fekmunkahenger es dugattyu koze, lecsip belole egy darabot. Mivel a karmantyu feszul ra a dugattyura, ha a nyomas megszunik, a karmantyu huzza vissza a dugattyut. Ha el van csavarodva, ezt a funkciot nem tudja betolteni, mert nem tud a karmantyu moge menni a fekfolyadek, hogy nyomast gyakoroljon ra.Az en motoromhoz 96eur a szett
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93687 üzenetére
Lehet hogy vajsimanak erezni, de az a kapcsolokormoket uti. Daralni nem fog, mert a kapcsolokorom beleakad a kapcsolokerekbe. Mert kicsi utat kell megtennie, bele tudod eroltetni. Szinkrongyuru nincs. Epp ezert az ilyen valtas karos. Gazelvetellel ki tudod egyenliteni a fordulatszmkulonbseget, de ezt nem lehet tokeletesen megcsinalni, tehat a kapcsolokormoket le fogja utni. 3 fokkal van bevagva mindegyik korom. Ha ezt a 3° ot elveszti, megszunik az ekhatas, ami osszetartja a kapcsolokereket es kapcsolokormoket, es ki fogja dobni a sebessegeket.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93741 üzenetére
Most lattam a sportmotoron, hogy hulyeseget csinaltal, es kimentel a ligeti krosszpalyara. Namost ott megfordulok viszonylag gyakran, szoval ird mar le, hogy mivolt a beugro, vagy hogy lehet oda bemenni, stb. A videot nem szeretnem megnezni, mert figyelemhianyos vagyok, es ha liam neeson lanyat nem raboljak el, akkor a telefonomert nyulok 30 masodpercen belul, majd elkezdek forumozni, meg mindenfele motoralkatreszeket venni ebayen, utana meg elvesztem a fonalat. Saccolom nem szabaditasz ki senkit a videoban, nem nyelezed le a pegasot egy dobbanton, csak elesel. Megsporolnam a draga idomet.
Azert koszi!Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Na tessek, errol beszelek, erre muszaj licitalnom. Fasszom.
Izgalmasabb filmet kellett volna valasztani.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ditech re (aprilia, suzuki, gilera, peugeot) ezzel tudsz developer mapot rakni, (igazabol ez amolyan tuning, innentol nem veszi figyelembe a kornyezetvedelmi eloirasokat, es eleg jol megy utana) illetve kiolvasni, hogy hany orat ment a motor, szenzorok altal kuldott ertekek, hibak, blablabla.
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nyaralás topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Filmvilág
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen