- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós kamerák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen egeret válasszak?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz imibogyo #75149 üzenetére
Teljesen érthető szempont.
Ugyanakkor mint írtam, ugyanaz a rendszer van itt is használatban az egyszerűbb gépeken kicsiben. Igazából szvsz kocsikon kéne jobban működjön, ott alsóhangon is 10-15 év előnnyel rendelkezik a technika [link], és egyéb bonyolító tényezők sincsenek.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #75144 üzenetére
ÖÖÖÖ csak nem HSM-es ABS téma van megint?
Nálam egy ideje rejtve van az illető. Jó ez a prémium."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz D1Rect #75155 üzenetére
Ja, minden motoron +2 kiló árban, ha kell, ha nem.... Szerintem értelmesebb dolgokra is el lehet azt költeni egy motoron, gondolok elsősorban a nem túl drága (~3M alatt) típusoknál normálisabb futóműre vagy gumira.
De úgy látszik, a tökéletlen aszfaltra az nem kell, csak ABS. Aztán majd lehet nagyokat nézni, mikor elrepültél egy nagyobb úthibán, ABS-estül...[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Lipton
őstag
válasz Something_ #75164 üzenetére
Kiegeszitve egy bukoval telefonnal a plexi mogot (bocsanat, bocsanat...)
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
Szerintem ezt az ABS-es témát ezzel a cikkel le is zárhatjuk:
"A nyolc tesztalanyból, aki között volt olyan finn enduro versenyző, aki a Gotland Grand Nationalon többször volt az első tízben, senki nem volt jobb, mint az ABS. Sem füvön, sem aszfalton, sem zebrán, sem extra csúszós felületen. Sehol. Kicsit át kellett gondoljam a dolgot."
És ez egy 2006-os modell ahol már 5. generációs ABS-nél jártak. (ok a KTM mindig élvonalas volt az ABS-ek terén)
Szerintem nyugodtan elmondhatjuk ha ma veszel egy olcsó új motort, abba kell hogy legyen egy legalább olyan jó ABS mint amit a KTM tudott 10! éve
-
polimorf
tag
Ha valakit érdekel: Ha ellopnák a motort vagy autót egy nem rossz megoldás: [link]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Yoshida
aktív tag
Ezt viszont - hogy BT, így korlátozott a hatótáv- a weboldalukon nem írják
Annyival tud többet mint a pár dolláros kütyük hogy:
"Lost something? TrackR's item tracking network will help you find it. When another TrackR user is within range of your lost item, you will receive a GPS update."
Tehát más TrackR-t telepített okostelós ha a közelbe ér, akkor tud rajta keresztül küldeni a koordinátáját...
30-40 től már itthon számlásan lehet venni rendes gps-es nyomkövetőt, igaz lesz 1-2 ezer havi díja.
Vagy 15-ért egy dzsunka androidos teló, megfelelő appal. Én most ezt rakom a topcase dobozba, rezgésre már jelez, és ha itthon van a motor, akkor csak kinézek az ablakon, és látom mi a szitu. Kb 2-3 naponta van egy fals jelzés, az kibírható, bár most a legérzékenyebbre van állítva egyel gyengébben lehet nem jelezne be. Amit még nem oldottam meg, hogy mivel emailt ír másik telóra, arra kéne valami riasztó app, hogy ha bizonyos tartalmú email jön, akkor visítson a teló. És persze amíg nem dobják le a dobozt, vagy nem nyitják fel, addig lehet nyomkövetésre is használni, akár az android beépített device managerrel... Ha van otthon levedlett teló, akkor szinte ingyen meg lehet oldani. (én Somatom javaslatára megvettem a Globio appot, az tud riasztani szépen mozgásra, vagy fényre (pl. felnyitják a dobozt), akár hangot is tud felvenni, és emailbe küldeni. (talán a kamerát is tudja használni) Későbbre ígértek több teló közötti riasztás funkciót is)
-
LustaDick123
tag
Csendes beolvasóként kívánom neki, hogy egyszer legyen lehetősége ráülni egy olyan motorra, amin van rendes fék és ABS (FJR, R1200GS, K1300, de akár egy gyengébb fékű dual-CBS Honda is) és fékezzen vele párat. Akár esőben, olajos, koszos úton is.
Amíg a fos kétdugós Tokico féken (7 évig volt Banditom, tudom miről beszélek) kívül mást nem próbál, addig az az isten. Amíg szakadő esőben autópályán, egy hideg fehéraszfaltos lejtőn vagy nyálkás aszfaltú alagútban nem kell fékeznie nagyot, utassal, csomaggal addig úgysem hiszi el, hogy van a világán kívül és más igazság. Akkor talán majd magának bevallja.
Nektek meg kitartás.
-
vlevi
nagyúr
válasz Yoshida #75176 üzenetére
"Amit még nem oldottam meg, hogy mivel emailt ír másik telóra, arra kéne valami riasztó app"
Erre egy lehetőség az, hogy a gmail webes felületén beállíthatod, hogy egy megadott feltételnek megfelelő leveleket automatikusan címkézzen. A másik telefonon beállíthatod, hogy, ha ilyen címkéjű levél jön, az valami kegyetlen visítással jelezze. -
HSM
félisten
válasz Yoshida #75171 üzenetére
Éppen erről írtam tegnap: "Ami ezeket a modernebb (prémium) motoros rendszereket illeti (kanyar ABS, verseny ABS, amikről olvasni lehet), elképzelhetőnek tartom hogy ezek már túlléptek a korábbi rendszerek gyerekbetegségein. Ki kéne próbálni. " [link].
Kocsis ABS-nél is írtam, hogy a modernebb rendszerekkel nem volt komolyabb bajom (leszámítva, hogy pl. öcsém kocsijában az elvileg fail-safe ABS mégsem bizonyult fail-safe-nek).
Ezt mindenképpen jó trendnek tartom, hogy itt is van fejlődés. Mondjuk a gumira vonatkozó megkötés azért a gyakorlatban elég erős lehet... És azért érdemes azt is észrevenni, hogy a futómű jelentősége sem véletlen lett úgy kiemelve a cikkben. " gyakran azt tapasztaljuk, hogy a rugóstagok szelepelése, a csillapítás karakterisztikája is más...." Namármost az általam is említett 3M alatti géposztályban alapból nem is a szelepes futómű az elterjedt, hanem egy fix lyukkal operáló förmedvény a 70-es évekből, amit az SV-men is sokszor szidtam a kereket úton tartani képtelen, cserébe úthibákon nem túl kényelmes mivoltából.(#75180) LustaDick123: Tisztában vagyok vele, hogy egy nem éppen egy finom szerkezet az a kétdugós úszónyerges valami. Ugyanakkor a "fos" talán kicsit mégis erős kifejezés rá, vannak ennél lényegesen rosszabb megoldások is. Tudom milyen utassal lejtőn, nem győzöd tépni a fékkart, hogy megálljon...
Ha ez megnyugtat, próbáltam a fékeit egy Brembo-s GSXR1000-esnek, hát nem egy liga, tisztában vagyok vele.
Egy olyan futómű/fék kombnációért előbb fizetnék, mint az ABS-ért a kétdugós úszó Tokico-ra.[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
karbis motoroknál van valami tiltás? a gyújtásban vagy valahol? mert mintha pirosba lehetne vinni a fordulatot legalábbis egy kis időre, ugyan itt 650-es SV-t szét lehet hajtani? úgy általánosságában kérdezem, nem állandó tiltáson használatra gondolok de néha azért meg van forgatva ahogy az út engedi
még valami: a győri duna centeres aldiban még kb 30db 5500ft-os xs töltő van akinek még kellene
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Egy olyan futómű/fék kombnációért előbb fizetnék, mint az ABS-ért a kétdugós úszó Tokico-ra.
Ez olyan nálad mint az új gumi. A bedes roh@dt életben nem lesz neked se jobb futóműved se féked! Pont.
Nem dumálni kell hanem cselekedni kell/ene!Nálam várja a beépítést.
[kép][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #75186 üzenetére
Aha... Te aztán tudod, nekem mi és mikor lesz...
Érdekes mód épp akad nálam egy makulátlan GSXR hátsó rugóstag, ami pont jó a gépembe, biztos csak véletlen, igaz?
Nálam is a beépítést várja, hogy kialakuljon, mit kap mellé előre, mert annak sok értelmét nem láttam, hogy hátra berakni, amíg elöl a gyári vacak van.A további cselekedeteknek pedig leginkább az állja útját, hogy a futómű illetve tuningja nem olcsó szórakozás, és momentán nem dob fel a pénz, sajnos. Amíg az anyagi dolgok rendeződnek, addig pedig jobb híján marad a dumálás.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #75188 üzenetére
Nem célom a versenyszerű motorozás, sem a pályázás. Viszont a mindennapokban próbálom nem kitörni a nyakam, és jókat motorozni. Ez minden. Eddig sikerült.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
ilyen nehéz lenne a meglévő villáktól megválni, és némi ráfordítással másikat venni? nem tudom mekkora a kereslet SV villákra, de csak nem lehet olyan horror eladni. K5 GSXR1000 komplett villa, villahíddal, meg a kiflikkel 150e képesmotoron, szvsz olyan hű de sokat nem kéne különbözetként kifizetni
-
HSM
félisten
Az a gázos, hogy minden kellene... Tehát kompletten az eleje... Más felni, féktárcsa, komplett fék, villa, villahidak, kormány... Nekem amúgy egy SV1000-ből jövő cucc lenne a legjobb, majdnem pont ugyanolyan, egyből passzol is bele, viszont az már épkézláb technika. Csak így nem merek belevágni, hogy 100-200 ezrem lógjon a levegőben, ha éppen senkinek nem kellene a villám. És ahogy néztem, jó állapotú SV1000 elsőrészt sem olyan könnyű vadászni bontva, bár lehet nem a megfelelő helyeken kerestem.
Viszont ha majd kicsit jobban alakulnak az anyagi dolgaim, vissza fog kerülni napirendre a dolog.
Meg amit még megfontolok, hogy a gyári villába megfelelő rugó+emulátor, bár jobban tetszene egy gyárilag is korrekt teleszkóp egy komolyabb fékrendszerrel. -
HSM
félisten
A GSXR1000, amivel mentem igen komoly benyomást tett rám, de amit vennék, az vagy valami Street Triple R lenne, az piszokul tetszik, de nem arra való, amire használnám, a másik meg egy MT09 Tracer. Utóbbi csibész karaktere nagyon bejön, sportos, túrás. Viszont az a két méter széles kormány nekem nagyon visszataszító, nehezen tudom elképzelni, hogy az nekem hosszú távon kényelmes lenne, plusz városban sem tűnik praktikusnak a kocsik között.... Szval sanszosan maradok az SV-nél kis tuning után, egyszerűen nem tudok az igényeimhez jobban passzoló mindenes gépet.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógép asztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen