- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Felmelegszik ez gyorsan Tavaly úgy jártam vis idén h 3 hónapig állt,semmi indítás és alig bírtuk beindítani szezonkor,lekellett szedni a tankot és kis benzint csepegtetett haverom mittomén hova,asszem gyertyához,franc tudja,úgy indult be. Nem akarok megint így járni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #74751 üzenetére
Rakj bele benzin-konzerválót, vagy hogy hívják. Arra való, hogy tároláskor "ne rohadjon bele" a benzin.
Nekem két hónapot pihent tavaly az SV, pöccre indult utána. Én csak simán piros spurit tettem bele+etanolmentes benzint. Szerintem ha havonta beindítod, bőven elég. -
BoB
veterán
válasz FIREBLADE78 #74753 üzenetére
A D betűjelű etanolmentes, próbáld meg
kcsa:
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #74753 üzenetére
Én az Auchannál szoktam 98-ast rakni bele, mivel abban vagy nincs, vagy alig. Nekem bevált. De ahogy nézem, Szegeden a 95-ben is alig van az augusztusi mérés alapján, bár a korábbiakban ott is a 98 volt a jobb. [link]
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #74758 üzenetére
-
demars
addikt
válasz FIREBLADE78 #74760 üzenetére
Tök mindegy mennyi van a tankban!
Tudod mekkora a térfogata ( hány literes), beleöntöd kúton tankolás előtt a szükséges mennyiségű adalékot (az egész tankhoz számolod ki ) majd teletankolod a vasat.[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Polemius
senior tag
válasz demars #74747 üzenetére
Konkrétan ilyen Castrol Fuel Protect, de úgy látom el is fog fogyni, vennem kell jövőre újat.
Etanol témához:
Jellemzően a prémium, 100-as benzinekben nincs, vagy kevesebb van. OMV pl. nemrég váltott is összetételt, akkor cikkeztek róla, hogy az övékben mi van helyette. Remélem itt osztrákéknál is így van...Szerk: nézem ezt a kertigépes cikket... Mi van, ha valaki egy hordót megtankol, megvárja míg az etanol különválik, és lefejti a többit. A maradék normál, hagyományos benzinként használható vajon?
(Etanolt meg mittomén, elissza [nyilván nem ].)[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
Karbis de nem benzincsapos gépeknél mi a leürítés módja?
-
runner 125
nagyúr
Hejj! Bármennyire hihetetlen, jövő hétre még 20 fokokat mond!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #74766 üzenetére
Még én se tettem el télire
Mike: köszi a vidit, nálam ugyan ez a szitu.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz FIREBLADE78 #74769 üzenetére
Guglizz rá a vasadra! Csak van róla info fent.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #74769 üzenetére
Én is így szoktam, hogy prémium benzin + spuri. De én csak úgy löttyintem, f.szom se méregeti már. Nekem viszont vákuumos a benzincsap így nem tudom elzárni. Burkolt motor, teremgarázsban le kéne bontanom, hogy leengedjem, etc. Szóval én inkább télen is járok vele ha nem lesz dzsuvás.
-
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki tud érdemben nyilatkozni kabát ügyben, főleg női kabát ügyben? Pl. ez milyen lehet? Gondolok szellőzésre 40 fokban hordva pl.
Asszonynak kéne egy kabát, ami tavasztól őszig hordható, hosszabb túrák alkalmával. Szellős kéne, hgoy a 40 fokban bírja. Plusz ha eső van, hideg van... szóval úgy egy kabátot vennék neki elsőre.
-
-
TommyGun
őstag
Ez a téli motorozás szerintem téli gumi nélkül necces, a hideg engem sem zavar mert felöltözök rendesen, de attól sokkal jobban félek hogy a nyári gumim tapadásával mi van. Márpedig 9-10 fok alatt a nyári gumma közel sem ideális. És akkor azt tegyük hozzá hogy a legtöbben minőségi márkás gumival járunk, nem úgy mint gépkocsin ahová nem veszi meg a többség a márkát inkáb vmi középkategóriát, mocira ezen nem szoktunk spórolni ugye. Elég ha egyszer csúszol meg. Múltkor 8-9 fokban toltam egyet a nullás déli szakaszán és mikor kiálltam a kútra megfogtam a gumit, épp hogy kéz meleg volt, (20-25 fokban egy 10 kilóméteren forróra melegszik KB) mire megtankoltam már jéghideg lett...és nem volt hajnali pára az aszfalton, nem szitált az eső sem...szerintem ha már éjszaka 2-3 fok közelébe megy a mutató és hajnalban mikopr elindulsz sincs 4-5 foknál több akkor már érdemes elgondolkodni hogy elindúlj e, vagy ha el akkor kurvára öregesen, városban esélytelen hogy bemelegedjen a gumi rendesen ilyen hömérsékletek mellett...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz TommyGun #74775 üzenetére
És? Normálisan tudtál vele közlekedni A-ból B-be? Igen. Én hasonlóképp vagyok...fázni nem fázok, azt hogy tapadás nincs, tudom, így nem télen megyek kanyarvadászkodni. Lényegesen óvatosabb vagyok, kevesebb kövér gáz, kevesebb nagy fék, jobban betartom a szabályokat...na jó...jobban megközelítem a legális határokat. De attól, hogy a gumi nem melegszik fel 30 fokra, még A-ból B-be simán lehet menni szerintem.
-
-
félisten
Az egyik ismerősömnek van egy eladó VFR-je, '99-es tényleg rendben van.
A kérdés, hogy mennyivel jobb a már VTEC-es, ha jobb egyáltalán?
Elég "drága"(piaci áron van), onnan már egy köpésre van a 2000 utáni eresztés."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
TommyGun
őstag
válasz V.Stryker #74776 üzenetére
Nem lebaszni akartam én másokat, én is közelekedek 6-8 fokban, csak többen írták hogy télen is mennek vele, fagypont közelében szerintem az már több mint bátorság, mert már most odakell figyelni.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyNagz
senior tag
válasz TommyGun #74779 üzenetére
250-es bandit volt az első komolyabb "nagy"motorom. Az A2-t tavaly júliusban raktam be, azóta vagyok folyamatosan nyeregben (cca. 12.000km összesen). A Bandita azóta elkelt, (lett helyette CBF), de a lényeg, hogy Pirelli Diablo Rosso II volt rajta, és bizony mentem vele télen-nyáron. A leghidegebb -11fok volt, de azt is pusztán azért, mert nem tudtam róla, hogy annyi van. Hozzáteszem, akkor még nem volt autóm, más volt a helyzet. Most azért érné meg nagyon a moci, mert a cégnél nincs rendes parkoló, max. olyan ami 900Ft/nap, plusz ha reggel 6-ra jövök, még nyitva sincs. Lehet szerintem télen menni, szar időben is, csak még a szokásosnál is 10000x óvatosabbnak kell lenni, és nem feltétlenül a gyors odajutás lesz a fő szempont, hanem az, hogy épségben odaérj.
encapsulation dot1q
-
dellfanboy
őstag
Telire en vennek egy robogot+ ra vadi uj teligumit nem szorakoznek nagymotorokkal. elso bukas utan megterul(het) a robogo ara. raadasul a robogonak meg a sulypontja is alacsonyabban van
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #74781 üzenetére
Én robogóztam BP-en. Kösz nem... Árba gondolom 50-es 2T-ről beszélünk... sokat fogyaszt, keveset megy. Amióta nagymotorozom nem tudom pártolni a robogót. Talán valami 125-ös körváltós csúnyaságot.
-
-
dellfanboy
őstag
válasz V.Stryker #74782 üzenetére
most nincs meg pontosan de egy idomgarnitura siman lehet 2-3 kilo, annyiert meg mar nemcsak 50es gepet lehet venni. de ha meg 5 kiloert veszel valamit es nem a nagyvasad koptatod meg akkor is megeri.szvsz
azt nem tudom hany ember jar ma/ mostansag budapesten 50-es geppel de nem lehetetlen misszio meg ha nehez is az elet. nyilvan nem vagyunk egyformak van aki krosszmotorral jar endurozni is nah meg olyan is aki szerint x ccm alatt nincs elet.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Horvi
őstag
válasz dellfanboy #74783 üzenetére
Ha meg gyáriból pótolnád az idomokat akkor van az több is
Hello darkness, my old friend...
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #74775 üzenetére
Aktuális. Most az ABS-t hanyagoljuk tapadást figyeljünk. [link]
Tavasszal mi jó páran Osztrákba megyünk a hó/falak között motorozni. Március április már ilyenkor eltűnik a majré csík a gumiról. Sölden 2800m. [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #74785 üzenetére
Azért ez a tapossunk a hátsófékbe dolog jókora maflaság ABS nélküli motoron. Ha leblokkoltuk a hátsó kereket máris ugrott a motor stabilitása, és máris súlyos métereket vesztettünk. A többi okés és igen hasznos.
-
félisten
GS500-on - Tank alatt csap elzár, karbikon csavar kicsavar, benya leenged. Tank természetesen tele, konzerváló adalék hozzáadva. Épp az említett liqui moly. Tavasszal tank alatti csap kinyit, karbik megtelnek, szivató maxra, kettő teker az önindító és ketyeg. Bogyo te h csinálod?
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
runner 125
nagyúr
válasz D1Rect #74778 üzenetére
VFR-es körökben az "ős VFR-esek" azt tartják minden idők legjobbjának, aminek elsődleges oka a fogaskerekes, elpusztíthatatlan vezérlés. Mentem vele, tényleg jó gép, túrásabb a testtartás mint a VTEC-en (magasabb a kormánya) és a fogaskerekek által keltett nyers hang valóban minden techbuzit megigéz, de emellett számomra azért fontos a kinézet (szerintem már erősen öreg az a forma, főleg a hátsó traktus) és a többi minőségi megoldás (ABS, jobb fékek, nekem iszonyúan bejön a kettős vezérlés is, állítható futómű elől - hátul..)
A történet eredete abból fakad, h a jóval előtte megjelenő VF széria iszonyú tré konstrukció volt, megbízhatatlan, típushibákkal teli, mondhatni már az akkori Honda minőséghez is méltatlan. A korábbi 750-VFR-eknél is meg akarta mutatni a Honda, h márpedig ez a vonal akkor is minőségi, megbízható, így csiszolódott tényleg nagyon jó motorrá a VFR család.800-900k körül patika fogaskerekest tudsz venni, míg 1m körül szinte garantáltan lefingott, a piac alját jelentő VTEC lesz csak. Egy normális, karbantartott, hibátlan 2006-7-8-as VTEC legalább 1,5-1,6 dobozok nélkül, ezt mindenképpen tartsd szem előtt, pontosabban csak jó tanács.
A VTEC-nél egyébként két típushiba van (az FI-nél úgy tudom kb. semmi nincs, Kozma Tamás alól 160.000km-rel verték ki fogaskerekest és ő elég kommersz olajakkal használta), mindkettő 50-60.000km körül következhet be. A legfőbb probléma a generátor elmelegedése, talán picit alultervezett és a hűtése sem megoldott, így szimplán előfordulhat, h ilyen futás környékén egyszer csak megáll, vagy nem indul be (vagy gyújtás után indítózva azonnal lekapcsol minden fogyasztót és újratölt akksiról, de a lényeg h be sem indul)
Erre Kozmax-ék pár éve "kifejlesztették" a megoldást. Az új, mostani VFR családból kiindulva (ott már orvosolta a Honda, kb. pont így), a generátor mögött a blokkon megfúrnak egy olajcsatornát kb. 4-es fúróval és egy alu csővel rávezetik a generátorra, alul meg vissza és máris megvan a kellő hűtés. Több ilyen, az átalakítás óta 40-60.000km-t futott VTEC van a forumban, azóta egyikben sem égett le.
A másik dolog a vez.műlánc feszítői. Ez ugyan ritkábban előforduló hiba forumból kiindulva (ha kellőképp be van melegítve a blokk és nincs szétcincálva úgy gondolom legalább 2x-ezhető az élettartama), de erre is van megoldás, az 1000-es CBR patronjait helyezik át, amelyek erősebbek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #74790 üzenetére
Ugyanígy, kis különbséggel :
- benzinbe nem öntök semmit, standard 95-ös OMV (mint mindig), de teli tankkal (mint mindig, amúgy is).
- nem zárok el semmit, nem engedek le semmit. Akksit 2 hetente az Aldi-s töltőre rádugom, mivel szinte új, így max. fél óra alatt végez vele. (Ott a motorban, soha nem veszem ki az akkut).
- Szívató csutkára húz, slusszkulcs elfordít, és láss csodát: elsőre indul. Jó a töltésem, nem szivárog a benya, gyári értéken a kompresszióm és 1 hónapnál többet sosem áll a vas. Nem csinálok ügyet belőle...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
-
FIREBLADE78
addikt
Azon agyalok,hogy elviszem majd szerelőmhöz a műhelybe és ott lesz altatva márciusig. Kap mittomén havi 3 ezret azt csá. Teremgarázsban is ki tudja mit csinálnak vele. Múltkor is baszkurálhatták. Ponyva alatt kint hagyni az udvaron?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
polimorf
tag
válasz FIREBLADE78 #74794 üzenetére
Ha van udvarod akkor miért nem csinálsz neki egy kis garázst?
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #74785 üzenetére
Jó a vidi betegek vagytok, de csak 2675m.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
FIREBLADE78
addikt
válasz polimorf #74795 üzenetére
Nem az enyém. Bérleti jogunk van illetve mögöttünk is van egy garázs sor,az jár be aki nem akar. Habár akkor eddig is ellophatták volna. Lényeg a lényeg,hogy oda engedély kell,hogy nekiálljak valamit eszkábálni és hivatalosan még az udvarra sem állhatnék fizetés nélkül. Egyik haver elvállalja havi 2k-ért,ennyit megér.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
dugynok
senior tag
válasz FIREBLADE78 #74797 üzenetére
Mi haverok közt ilyenekért nem kérünk pénzt...
-
demars
addikt
válasz runner 125 #74791 üzenetére
A generátor hűtés módosításáról láttam a képeket SM fórumon! Jól kitalálták
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Parfüm topik
- Ukrajnai háború
- Interactive Brokers társalgó
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motoros topic
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest