Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Akciókamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Philips LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
GreedFall 2: The Dying World - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A premierrel együtt kaptunk egy új rövid előzetest a játékhoz, valamint a készítők megosztották velünk a roadmapet.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
it Lényegében mobilos AI-asszisztenst fejleszt a Google a Volkswagennek.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Yoshida #75171 üzenetére
Éppen erről írtam tegnap: "Ami ezeket a modernebb (prémium) motoros rendszereket illeti (kanyar ABS, verseny ABS, amikről olvasni lehet), elképzelhetőnek tartom hogy ezek már túlléptek a korábbi rendszerek gyerekbetegségein. Ki kéne próbálni. " [link].
Kocsis ABS-nél is írtam, hogy a modernebb rendszerekkel nem volt komolyabb bajom (leszámítva, hogy pl. öcsém kocsijában az elvileg fail-safe ABS mégsem bizonyult fail-safe-nek).
Ezt mindenképpen jó trendnek tartom, hogy itt is van fejlődés. Mondjuk a gumira vonatkozó megkötés azért a gyakorlatban elég erős lehet... És azért érdemes azt is észrevenni, hogy a futómű jelentősége sem véletlen lett úgy kiemelve a cikkben. " gyakran azt tapasztaljuk, hogy a rugóstagok szelepelése, a csillapítás karakterisztikája is más...." Namármost az általam is említett 3M alatti géposztályban alapból nem is a szelepes futómű az elterjedt, hanem egy fix lyukkal operáló förmedvény a 70-es évekből, amit az SV-men is sokszor szidtam a kereket úton tartani képtelen, cserébe úthibákon nem túl kényelmes mivoltából.(#75180) LustaDick123: Tisztában vagyok vele, hogy egy nem éppen egy finom szerkezet az a kétdugós úszónyerges valami. Ugyanakkor a "fos" talán kicsit mégis erős kifejezés rá, vannak ennél lényegesen rosszabb megoldások is. Tudom milyen utassal lejtőn, nem győzöd tépni a fékkart, hogy megálljon...
Ha ez megnyugtat, próbáltam a fékeit egy Brembo-s GSXR1000-esnek, hát nem egy liga, tisztában vagyok vele.
Egy olyan futómű/fék kombnációért előbb fizetnék, mint az ABS-ért a kétdugós úszó Tokico-ra.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ford topik
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- PlayStation 5
- Parfüm topik
- Motoros topic
- eBay
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen