Hirdetés
-
Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
ph Egy 60+ százalékos ortolineáris, valamint egy 65 százalékos "tört" modellel gyarapodott a cég portfóliója, amiket QMK-val szabhatunk végletekig testre.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Kezünkben a Razr 50 Ultra
ma Félmillió forint felett indít a csupa képernyős modell, nem olcsó a társa sem.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speeedfire
nagyúr
válasz
neduddki #83392 üzenetére
A 3-4 évvel nem is vitatkozok, mert tényleg sokat számít. Ha nem japán autó, akkor már európaiból van 2004-2006-os is ebben az árban.
Nem tanulok már, dolgozok.
A rejtett költségekre is lesz pénz, de ezt minimalizálni akarom. Mondjuk a havi ~500km-es futással nem lehet túl hamar gallyra vágni egy kocsit.
footy: Én pont az olvastam, hogy a 16V-nél kevesebb a hiba. Illetve itt írnak más hibákat is. Kérdés, hogy másik típusú autónál milyen gyakori hibák vannak és mekkora a javítási költsége.
600e-ért pedig már a full extra van ebből 2005-ös gyártással.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com