Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz Qru #81355 üzenetére

    Persze, bőven elég lenne. 1.8-as 125 lovas vagy a 2.0-s 146 lovas. Amit néztem TDCI az 2.0-es 115 lovas volt, de dízelben biztos húz az is rendesen.

    Sőt, mostmár hogy ilyen gyatra a kínálat a régifajta Mondeoból is elfogadnám akár az 1.8-as 115 lovast is... =/

    szerk.:

    egyébként amit múltkor kinéztem "legdrágább" Mondeo-t 2000-ig, no az is rábaszás lett volna. Illetve nem szó szerint rábaszás, csak nagyon sokba jött volna ki a vége. Asszem még írtam is a fórumba. 2000-es 2.0-s Mondeo - elvileg garantált 109 ezer km-rel - 590k.
    Ismerős megnézette Egerben szakemberrel. Ott kezdődött volna a buli, hogy 4 új nyárigumi, mert ami rajta volt az használhatatlan... :U Jobb oldal törve volt, de szépen megcsinálva, festékvastagság mérő alapján elvileg nem volt durva törés. Ablak kavicsfelverődéses, de elvileg azt megcsinálták volna 4k-ból...
    Az agyonvissza hirdetett, csupa nagybetűvel írt szervizkönyvében egyetlen egy darab bejegyzés volt, az is 15k km-es korában...
    Szóval a vége átírással, gumikkal, hazahozatallal meg kötelezős szervizzel együtt már 800k fölött lett volna... És azt mondta az ismerős, hogy ő elhozza meg lecsekkolja személyesen is meg minden, de hogy szerinte nem ér meg ennyit egy 14 éves még régi szériás Mondeo.
    Én meg azt mondtam, hogyha tényleg nulla garancia van az alacsony futásra akkor tényleg nem éri meg. Mert még ugye a szervizkönyv se jelent sokat, de anélkül meg aztán végképp semmi.
    Ellenben tényleg szép volt a fényezése, kipróbálták, motor rendben, fékek rendben, futómű rendben... De ennyit akkor se ért meg...
    És ez volt a 2000-ig gyártott sedan Mondeo széria legdrágábbika a piacon (kivéve az ST-ket).

    @DeFranco:

    Tudom tudom. : )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák