Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lapa

    veterán

    válasz neduddki #59682 üzenetére

    múltkor a szerencsétlen szerb nyergest is sikerült lerángatni a buckáról, meg akart fordulni aztán ráült a traktor egyik kerekére a hátulja, másik kerék a levegőben. a műa sárvédőt már félig le is tépte mire odaértünk. megrakva az is 40 tonna, ezt a 30-at is elrángatná ha nagyon kell. 8 tonnát még elvisz kerék nélkül is a szaröregdízel. egyszer volt fenn mobile.de-n egy nagyon egyben példány, amivel repcsit tologattak 20 évig. reptéren azért kevés a só meg a sár. mondjuk nem lehet tudni kinn vagy benn állt. csak hát sárga volt a lelkem...

    persze értem, hogy a vityaz más ligában harcol. mocsárba-sárba-olvadó permafrostba nyilván azt vinném. ilyen szibériai expedíciókon is inkább a krazok mennek el a 3 tengellyel, ott a mog is kevéske. az erdők a hegyen viszont tele vannak olyan fákkal, amiket tankkal se döntesz ki és amik között nincs vityaznyi hely (lásd szinte bármelyik erdészeti út). itt nálunk azért az utóbbi a jellemzőbb. még akkor is, ha babodon balga módon 5 méteres sárra izgul a nép. nem nagyon látom át miért kéne disznóként hemperegni a kocsival, pláne a sárnál alattomosabb gyilkost kitalálni se lehetne, mert sose szárad ki viszont 1 csepp víztől tenyérnyi felületen lesz újra nedves.

    jóvan abbahagytam. elakadni bármivel el lehet, szinte bárhol. meg azért gondolj bele milyen arcot vágna gazdasszonyom, mikor megállok a ház előtt egy ilyennel, és benyögöm, hogy mostantól ezzel megy bevásárolni. és hogy milyen kényelmes, mert csak irányba állítja és utána nem kell kanyarodni csak a gázról le ne vegye a lábát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák