Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
- OLED TV topic
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
ph A vállalat minden egyes 13. és 14. generációs asztali Intel processzor mellé ajánlja a telepítését.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Ismét egy új Meizu modell érkezett
ma Lassan beláthatjuk, hogy a Meizu korántsem szakított az iparág készülékgyártáshoz kapcsolódó szegmensével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz EQMontoya #51018 üzenetére
Ugyanakkor nem ugyanannal a fordulatnal kell nezni a teljesitmenyt a ket motornal, mert ugye van valto is a vilagon. Az erdekes a 'hasznalhato fordulatszamtartomany', azaz pl. (hasrautesszeruen) a Honda a teljes tartomany 50%-an adja le a teljesitmenyekek legalabb az 50%-at, a TDI meg 70%-an. (Nem stimmelnek a szamok, nyilvan -- a lenyeg, hogy egy motor, ami 10000-ig forog, es linearisan no a teljesitmeny 0-10000-ig 0-100 loero kozott, az pontosan ugyanaz a motor, mint ami 2000-ig forog, es linearisan no a teljesitmenye 0-2000 kozott. Kiveve a zaj, persze. Emellett a nyomatek persze inverz modon valtozna.)
Tehat a lenti Honda-motorba berakhatunk (kepzeletben vagy gyakorlatban) egy felezo attetelt, igy ugyanugy 0-5000-ig fog forogni, mint a TDI, igy konnyebb osszehasonlitani. A nyomatekgorbe a kepzeletbeli felezett Hondankon duplaakkora lesz, nyilvan. Egybol lehet majd latni, hogy a TDI 1750 es 2500 kozott 320 Nm-t ad le, a Honda pedig kb. 240-et.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest