- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- SONY LCD és LED TV-k
- Google Chromecast topic
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
ph Az információk szerint az eTVB hibás működése (is) okolható a 13. és 14. generációs processzorokkal kapcsolatos problémákért.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bájoló: Már hogy ne lehetne 130 felett menni?! Az más kérdés hogy nem lenne szabad, de amíg nem ül rendőr difóltban az anyós helyén, addig lehet.
A kis motorokat meg nem pusztán a piaci igény hívta életre. A kib@szott környezetvédelmi szabályozás: minden gyártónak kell ilyen modell hogy a nagy összesített co kibocsájtási indexe alacsony maradjon. Más kérdés hogy sok-sok hülye elhiszi h ilyen motorral lehet kicsit fogyasztani és közlekedni rendesen egy időben.
Integrának igaza van abban hogy ezeket nem lenne szabad felengedi pályára. Csak mondjuk 1.6 liter felett, ahol már garantált hogy a kocsi nem forogja magát csapágyasra a 130-s tempótól.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html