- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Hobby elektronika
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Monitor hiba topik
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz Bdanyy #36850 üzenetére
Tulajdonosa szívrohamot kapott és az örökösödési hercehurcának csak most lett vége.
Más kérdés hogy még az ilyen keveset futott autókat is gyakran visszapörgetik.Más: Milyen síkban dönthető hátsó üléssel rendelkező kombit tudtok mondani, 3-500k között? Ésszerű keretek között természeten. Nekem hirtelen csak az escort kombi jut eszembe. Más?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
harry
veterán
Ez ugye azt jelenti, hogy az ülőlap is felnyitható?
Mondeo esetén úgy tudom, két állás van, vagy az ülőlapra hajtod a háttámlát, vagy felbillented az ülőlapot, és az alá. Utóbbi esetén lesz ugye sík felület, cserébe kevesebb hely van az első ülés mögött.
Mondeot is kapsz ilyen árban, 250-650 között vannak nagyjából, engem itt az Escortról lebeszéltek... pedig lehet praktikusabb lenne egy Escort kombi, mint egy 5 ajtós Mondeo, esetemben.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
8th
addikt
válasz Bdanyy #36850 üzenetére
Motorcserénél láttam már ilyet. Ott személyes találkozókor nyögte ki az eladó, hogy motorcserés volt az autó és a kilométeróra állás az új motorra érvényes, előtte már futott talán 110k-t. Telefonban persze mélyen hallgatott erről. Lehet itt is valami hasonló simliskedés van a háttérben mert elég kicsi a valószínűsége, hogy havi kétszáz kilométeres futásra dízel autót vesz bárki is. Én nem ismerem a Grande Punto műszerfalát/kijelzőjét. Az a 12 704 vajon a futott kilométer lehet?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Szplöttyy
senior tag
Megjottem! Nem tudom ki hany mercedesben ult mar de egy lukasra rohadt szetmalott kormanyu 23asnak is puhabb finomabb es jobb uttartasu futomuve van meg nullas gatloval szetszakadt szilentekkel is mint barmelyik csoda kisautonak. Prsze eljart felettuk az ido ahogy a 26os felett is. De ha valaki akar egy olyan autot ami tenyleg auto akkor kapasbol 24! Persze sok igavono keccazde van horoggal aminek meg a teto kozepe is rohad de kicsi benzinest kell venni 200 230! Mert a 300as foleg az "300e-24V" az mind olyan embereknel van akik tulsokat bizonygatjak hogy beleuszik a 240-50be es ez igaz is. Nyilvan a muszaki analfabeta egyetemist beul a sarga puntoba ami majdnem ferrari mert sporting vagy az 1.2opc LINE corsaba esetleg a majdnemaudi golfba. Es boldog lesz vele mert van esely ra hogy nem szopja be. De ha valakinek nem hullik ki a haja attol hogy a difiben is olajat kell cserelni vagy legroszabb esetben 1-2lukba beledolgozni egy kis lemezt annak siman ajanlhato a merci. Es aki tc-t olvas lehet ilyen. Aki meg nem ilyen az megkerdezi hogy fater mit veszel nekem? Hat meg 1980ba mondta az szerelo laco hogy a focvagenguufnal nincs jobb osztan' asztat'! Nyilvan tobb szilentet lehet kicserelgetni de valamit nyujt is cserebe. Akinek tenyleg hibatlan autokell megveszi azutolso szerias fapad 2003as literes swiftet es orok elet menyorszag. Mondom ezt ugyhogy suzukival jarok es valszeg. Kovetkezo is az lesz. Csak ultam/lattam mar par mercit messzirol Indithatnek vitat hogy a 140es se megbizhatatlan mert tenyleg nem de mas stroy. Persze nem akartam egy puntostopelesgolfossuzukist sem megbantani sok autot elismerek de attol mert a tobbi gyarto termeke 15eves korara a szetrohadt hatar rallyezo auto kategoriaba kerul (lasd mostanaban az e36) attol meg vannak gyartok akik nem 10evre gyartottak. Mondjuk a 210tenyleg szar de egy 220d halalra rohadva hengerfejesen is elvisz a vilag vegere es vissza.
Smoke & Torque
-
-
-
alázógyík
őstag
válasz bitpork #36863 üzenetére
Köszi.
Nem hiszem, imádja. Ahhoz képest, hogy keveset megy vele(munkahelyre, meg max. bevásárolni) mindig viszi az évenkénti karbantartásokra. (olaj, folyadékok, szűrők cseréjére) A vizsgáztató helyeken is mindig meg akarják venni.
Ez még a vékony lámpás, 3 ajtós grafit szürke.
Az összes hibája idáig 2 akkumulátor csere volt . Szinte új illata van még.MunezXBK: De nem is akarja eladni, tökk szuper állapotban van. 1.2 8V-s moci, alig eszik, halk, klímás. Anyunak ez kész paradicsom.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #36855 üzenetére
"egy lukasra rohadt szetmalott kormanyu 23asnak is puhabb finomabb es jobb uttartasu futomuve van meg nullas gatloval szetszakadt szilentekkel is mint barmelyik csoda kisautonak. "
He? Ülj be egy Citroen C2 VTS-be és kapcsolt esp mellett kergesd meg kanyargós úton. Garantáltan átértékeled ezen kijelentésedet.
Tényleg nem kötekedésképpen de mitől lenne jó úttartása egy 40éves konstrukciónak a maiaknál?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
lorcsi
veterán
válasz MunezXBK #36864 üzenetére
milyne tipusú a jármű ?
swift ?alázógyík: az a baj, hogy itthon iylen jó állapotú végig itthon szervizelt-vásárolt-karban tartottat szinte 0 eséllyel lehet találni. külföldiekben meg nehéz megbízni, de még azok is jobb állapotúak akár kiglancoltan is
én nem vágom, mit csinálnak az itthoni gépekkel[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz lorcsi #36867 üzenetére
Nehéz, de nem lehetetlen.
Én 2 éve vettem a C-maxot, első tulajtól, 6 évesen, 124K km-el. Annak is vezetve volt a szervizkönyve, utána jártam, telefonáltam márka szervizekbe, hogy valós-e. Az volt, megvettem. Női tulaj volt, sajna a külsején ez látszódott is, jó pár mélyebb karc, és tükör házak sérülése. Most közel 150K van benne, de most is vezetve van a könyve neki. Minden számlám is benne van.
Aki 1x ezt megveszi, szintén jól fog járni. Lehet, hogy eladáskor nem a ha.hu legolcsóbb áraival fog vetekedni, de nem is 3-ból van összerakva. Minden autónkat az átlagár felett sikerült eladni, volt amelyiket nem is kicsivel. Igaz, mindegyikre vigyáztunk, karban tartottuk.
-
hobizoli
nagyúr
lemosatod gephuhelyben ijen femtizstara oszt joido
enyemben mindenuj belul de kivulrol nem nez ki annak
uj Wössner kovidugok csapszegek gyuruk
uj H-Beam hajtokarok uj ARP csavarokkal
gepmunka uj csapagysorral uj tomitesek mindenhova stb szumma 320kna most elsore lehet soknak hangzik, de... nem az
tegnap este beszelgettem 1-2 arccal, emberke vett egy PGT-t, szereloje Sada-tol szervalt bele egy bontott motort egy svacj-bol behozott autobol papirokkal, 35-40-ert szokta adni
600k-t kert el a motorcsereert , es visszarakta a regi motorja kopott butykos vezermutengelyet bele
na es ebbol a munkadij volt szerenytelen 430k, tobbia motor meg a tomiteskeszlet meg pocs tudja miket mondottna most egy ijen motort mi ugy hogy csak hobbibol szerelgetunk magunknak, 7-8 ora alatt szoktunk kicserelni, ha minden keznel van hozza
onnantol hogy nekiallsz odaig hogy jar a masik motorral, szinten uj tomitesekkel (nem egy osszeg hozza amugy)es azert kisse bonyisabb a reaktortere, mint egy 1.0-s Swift-nek
legutobb a sargaban a motorcsere ugy nezett ki, hogy 17h-kor ures volt az eleje, csak a 2 feltengely logott be ket oldalrol, es 22h utan ugy kesz volt, hogy meg az olajhutonek meg az intercoolernek is csinaltunk uj tartokat
kiszedni meg 2-2.5 de max 3ora belole, elotte levo nap[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #36870 üzenetére
LoL, 430k a munkadíj? Menten besz*rok.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
hobizoli
nagyúr
ja
majdnem felrohogtem, amikor mondta, hogy most fizetett ki masfel honapja erre "munkara" 600k-t
egybol kerdeztuk, hogy a 600k az mibol allt ossze, tudvan hogy az enyem, amiben minden tenyleg uj a 2/3-aba sincs (meg nem is "csak" gyari a bele se, hanem jobb annal)evekkel ezelott volt egy masik arc is, neki motor gyarira felujitas volt 450k
az ugy sikerult, hogy a harmadik utcasarkon kikopte a nivopalcat az auto, mert a vakuumcsoveket ugy kotogettek be neki vissza, hogy a tubonyomasra nyomas ala helyezte az olajkartelt is, palca ki, olaj spricc ki, fust... vonókötélennel a 600k-snal meg ugy volt bekotve a vakuumcsovezes, hogy az ablakmoso cso, ami a tartaly felol a spriccelokre jon, az volt a szivosoron (ablaktorlomotor mellett van a ECU a lapatok es a szelvedo alatt), az ECU-ra meno vakkumcso meg csak betuszkolva a ablaktorlomotort es az ECU-t fedo muanyag boritolemez ala
persze ECU a hibajel lampaval igy egyfolytaban jelzett volna -ha lett volna benne ott égő-, hogy nem latja a szivosor nyomasat az integralt MAP szenzoraval... de jojazhe'
meg beindulni is alig akart, ha meg ment akkor meg a wastegate nem szabalyzott le, mert annak vakuumcsove sem helyen volt, hanem a lefujoszeleppel volt kapcsolatban (mindkettonek vezerles kell, egymassal hiaba kotod oket ossze...)
ugyhogy a turbo faszan fujjogatta ugy a levegot, hogy 1.6-g jelzett skalan mar tul ment a mutato, es amugy 1.4bar-tol van a piros jelzes, meg 1.2-nel meg kene allnia
es akkor beleraknak egy olyan vezermutengelyt, ami a kopasjelzo ala van kopva mm-kel,a butyok 9.5mm helyett nyit kb 6mm-t, a lefujoszelep meg mivel nem ment, igy nem tehermentesult a turbo valtasnal, be is adta kulcsot az is, meg a tul nagy nyomastol elrepedt a vizter fele a hengerfej is
mindezt 600k-ért sikerult
gratula
masik hengerfej fujitas, vezermutengely csere, T25-s turbo csere (vki pont upgarde-lt nagyobbra volt keznel egy tuti db), uj vakuumcsovek a helyukre kotve... 200knem mondom van egy par vakuumcso benne, de van hozza rajz is, hogy mi hova valo
es egyfelekeppen mukodik jol csak
es ha ugy kotik be, akkor jo
es nem vilagit a hibajel lampa akkor sem, ha a helyen van az izzo
es elforditod a kulcsot es jar
es ralepsz a gazra es megya multkor csinaltak egy masikat is, abban futomuben szilentek gombfejek elol-hatul ujak, fek uj, elso-felso toronymerevito, bontott motor, hengerfej felujitva, minden tomites uj, szinten kopott veztengelyes volt, cserelve, intercooler +becsovezve, uj nyitott kipuffrendszer, angliabol rendelt, eredeti SEB4-s csip van benne -nem vmi masolata-, 315-s injektorok, 255literes tapszivattyu, allithato benzinnyomas-szabalyzo, es ez pöccre indul és olyat megy, hogy beszarsz
500ktöbb drón kell ;P
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
hdman
őstag
Ha valaki sokat jár bécsben és a környékén, kérem dobjon egy pü-t, köszi!
Sopron city :)
-
zolikaDB
veterán
A helyzetjelző lehet kadmiumsárga?
-
válasz zolikaDB #36879 üzenetére
B@szod, és ezt kérdezed itt egy csupa pasi fórumon?! Hát nem tudod h férfi ember csak 16 színt tud megkülönböztetni?! Kadmium...mi a faszom az Ez olyan mint a barack szín...a barack az egy gyümölcs bakker....
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Varoz
őstag
válasz lorcsi #36873 üzenetére
Nana, azért mert vannak ilyen lehúzósok, még korántsem igaz. Én is szereltem autót, hát k.rvára nem ezt a munka díjat kértük. Szóval nem buzi mind, kössz.
hobizoliNo komment az egész.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
hobizoli
nagyúr
az vegen azt az 500k-st a haverek csinaltak, hogy mi minden fer bele a 600k helyett akar 500k-ba is ugy, hogy nem ingyen csinaltak persze
na azt meg lehet nezni, az ugy megy ahogy kella 600k-s 200k-s javitasat is ok csinaltak abban 30k volt a munkadijuk
szeritnem az nem sok egy hengerfej+tubocserere[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
Zewa
senior tag
-
milomi
tag
válasz hobizoli #36886 üzenetére
MEzőkövesden a Reptéren lévő gyorsuláson... volt egy Renault Megane 1.9 DCI 5 sebbeséges gyári 120 lovas... azt mondta a csávó.. tuning szervizbe csinálták a kocsijákt... ( nagyobb Turbó, nagyobb Kipuff rendszer, Chip,, meg még mondott vagy 2 dolgot ezekre nem emlékszem már .... 210 lóerős lett padon mérve neki... Bár neki meg cink volt a 15 felni a gyári kicsi volt rá... 3 ba tekerte mondom neki mennyibe került egy igy neked mindenestől 400 000 Ft volt ... szerintem jó ár
NFS World Nick Ewing1987
-
zolikaDB
veterán
Ebben miért így állnak az ülések?
-
-
qdak
addikt
válasz zolikaDB #36879 üzenetére
sztem a sarga nem szabalyos szin oda, talan ha a tompi is sarga, nekem vmi ice cold kekes tokom van/lessz benne
a tolato lampammal szeretnek vmit kezdeni, sajna nem sikuveges, vajon vhogy megoldhato, h ossze forrasztani ha kivagom a koret es sima uveget tennek bele, vagy ragasztani vhogy ?
vagy tegyek hatra uj tolatot fel ?[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
TaaT
veterán
"sztem a sarga nem szabalyos szin oda, nekem vmi ice cold kekes tokom van/lessz benne"
pedig a te elgondolásod a szabálytalan
"54. § (3) Az első helyzetjelző lámpa csak színtelen (fehér) vagy kadmiumsárga, a hátsó helyzetjelző lámpa csak piros fényt bocsáthat ki."
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen