Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • megema

    őstag

    válasz NTonee #3587 üzenetére

    Ne is mondd... Nekem is vannak hülyeségek a 406-tal. Pl. néha beragad motorleállítás után a computer (a gyári rádióval együtt), és nem lehet kilőni, csak biztosíték kivétellel / akkusaru levétellel. Főleg melegben csinálja. Most egy ideje odafigyelek, hogy ne tépjem ki a kulcsot, hanem elsőre csak a motort állítsam le, és csak pár másodperccel később fordítsam el teljesen a kulcsot és vegyem ki. Egyelőre nem jelentkezik a hiba, de nem lehet tudni, hogy a hideg idő, vagy az odafigyelés az oka... :U

    Szintén főleg melegben leesett a km óra mutatóm az impulzus jeladó hibája miatt. Listaáron 17 ezer az utángyártott Unixnál, de alvázszám alapján nem lehet hozzá kapni se ott, se gyárit a Peugeot-nál. Most kapott egy bontottat 2 ezerért, ami ugyanilyen motoros, de más váltótípusú 406-ból van és úgy néz ki megoldódott. Csak nehéz volt összehozni a beszerelést, mert nem teljesen egyezik a formája a két típusnak... Szerencsére ügyes a szerelőm, és megoldotta faragás nélkül.

    És mint nemrég írtam, lezabálja a gatyámat (+ 2-3 liter), mert 45 fokosnak látja az agya a vízhőmérsékletet, pedig a műszeregység 90-nek... De ez meg lesz oldva hamarosan.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák