Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gooool

    őstag

    válasz _drk #213717 üzenetére

    A probléma sokszor az, hogy nem reprezentatív a kijelentés, ugyanis mindig az elégedetlenek hangoskodnak.
    Túl vagyunk jó sok francián (Peogeot 206, Renault Laguna 1-2-3, Clio 3, Citroen Xsara), néhány japánon is (régi Swift, Mazda MX-5, Toyota MR2), cégesben pedig VW konszernes (Skoda Rapid, VW Golf, Skoda Octavia) és koreai autók is jutottak (Hyundai i30), meg egy Ford Focus is és igazából olajfogyasztást csak a VW konszernesek produkáltak, idegesítő hibákat pedig - mivel ismerősi körbe kelt el a Xsara, ezért tudom - csak a Citroen, de ott is nagy szerepe volt annak, hogy legyalázta haver egy utoléréses ütközésben az autót, azóta rendetlenkedik az elektronika.
    Ismerni kell mit vesz az ember és az sokszor nem az, amit a közvélemény szajkóz. Pl. Suzuki egy jó példa, persze, megbízható, gombokból fenntartható, kimegy a világból. Igen, sajnos emiatt a közhelyek miatt így is bánnak vele. Az első Swiftünkben 60 ezer km-nél mi cseréltünk olajat először...no comment.
    Így azért könnyű rossz hírét kelteni bárminek, de leszögezem, hogy bizonyos típusoknál és bizonyos motorizáltságnál abszolút valid a köznyelv által ráaggatott negatív jelzők sora.
    :)

    Lefty:

    Az a Renault 1,3-as Tce a jelenlegi ismeretek szerint bátran vehető. :R

    [ Szerkesztve ]

    Üdv, Balázs

Új hozzászólás Aktív témák