Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz ReSeTer #20956 üzenetére
HI!
amig egy hisztogramnal a normal elsozlas kb rahuzhato, akkor en elfogasdom az adatokat
udv
neduddki
p.s. nem nagyon volt ojjana mire nem jott ez ossze
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
misirulez
senior tag
kicsit off:
tesóm kocsijában az utólagosan vett távirányítos kulcsot eltörtem, csak ilyen tokot amibe át lehet építeni, hol lehet venni itt a centrumban?
-
8th
addikt
Nem igazán . Sajnos egyik feljebb linkelt autóról sem találtam mérési diagramot de az elődöket amelyek egyidősek össze lehet vetni. Ott is tökéletesen láthatóvá válik a plusz 389ccm előnye. Általában 2000 és 3500 fordulat között hajtják a benzineseket ezért csak eddig írtam be a mért értékeket.
1600ccm (fordulatszám/teljesítmény/nyomaték):
1505 / 21,5 / 100,5
1998 / 31,4 / 110,4
2505 / 41,9 / 117,5
2998 / 49,6 / 116,2
3500 / 60,5 / 120,4max. nyomaték: 128,2 Nm 4006 ford./perc-nél.
2000ccm (fordulatszám/teljesítmény/nyomaték):
1503 / 28,5 / 133,4
1999 / 39,4 / 138,5
2404 / 52,5 / 153,2
2597 / 57,1 / 154,4
2802 / 61,9 / 155,3
3001 / 65,9 / 154,3
3505 / 77,5 / 155,2max. nyomaték: 155,3 Nm 2802 ford./percnél.
Összefoglalva: az 1.6-os ~4000nél présel ki magából 128Nm-t ezzel szemben a 2.0 motor már 1500-nál 133 Nm-t tud és 2400-3600 között állandó a 153-155 Nm. Az 1.6-os motor nyomatékszegény ráadásul a nyomatékgörbéje is olyan mint egy jobb hullámvasút. Egyik sem fogja feltépni az aszfaltot de a kétezrest nem kell úgy taposni mégis jobban megy és ugyanannyit fogyaszt mint az 1.6-os. Kis köbcentis szívóbenzin egy Passat méretű és súlyú autóba nálam a vicc kategóriába esik.
(#20951) [rvilike] A Passat nem is sportautó. Utazni, autópályázni nem kell ennél jobb/erősebb.
(#20952) hobizoli gondolom anno motorfejlesztés közben az egyenletes teljesítményleadás volt a cél és ez maradéktalanul sikerült is. Csinálhattak volna pörgős nyomatékszegény motort is de az, hogy pakolják be egy Passat-ba vagy A6-ba? Na meg ne felejtsük el, hogy ez egy több évtizedes konstrukció ami megjelenése óta szinte semmit sem változott. Mai szemmel kevés a 115ló és 155Nm 2literből akkor átlagos volt. Voltak nála jobbak is.
(#20955) Mágus2 Egy ilyen faék bonyolultságú cuccnál akkor sem szúrja tökön magát az ember ha motort kell bontani. És a tiednél? Egyébként a fent lemért 8v GTI nem olyan vészes. 10sec körül futja a 100-at és ~190nél van vége.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #20963 üzenetére
HI!
hat mar nem emlexel?
1.4 60li
1.6 75lo
1.8 90lo
2.0 115lo /eszemb gyun a opel c20ne.../
amugy ez mind a ket nemetre igaz volt, tan meg a harmadikra isudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
"A Passat nem is sportautó. Utazni, autópályázni nem kell ennél jobb/erősebb."
Ez egyrészt igaz, másrészt ez egy elég dízeles nyomatékgörbe.. (2-3000e -nél nyomatékmax, onnan meg csökken...) csak míg pl. akár egy 1.6 hdi-nél 2500-nál már 240/260Nm-ed van, amivel szépen el tudsz autózni nyomatékból (= nem kell pörgetned), addig itt szánalmas 150Nm van, ami önmagában is kevés, pláne nagy kasztnihoz.
Tehát pörgetned kell, mert különben semmit nem megy, pörgetni viszont marha rossz érzés lesz a lekókadó nyomatékgörbe miatt. Nekem biztos nem kéne ezzel a motorral, ezt látatlanban merem állítani -
8th
addikt
válasz hobizoli #20963 üzenetére
Ha lófasz ha nem a vele egyidős 2.0 hengerenként 2szelepes motorok mind 160-170Nm körül voltak.
Lancia Thema 2.0 8v 166Nm
Ford Scorpio 2.0 8v 160Nm
Ford Sierra 2.0 8v 167Nm
Renault Laguna 2.0 8v 168Nm
Opel Calibra 2.0 8v 170Nm
Mazda 626 2.0 16v 170Nmstb ...
(#20968) [rvilike] TE próbáltad már azt a motort? Mert én igen két autóban is. Malac kombi + Golf III GTI. Teljesen jól vitte mindkettőt.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
1.4 8vT ezeket lenyomja mint a belyeget, kisebb fogyi mellett
amugy ez az oldal (is) a PGT-re faszsagokat ir, hogy hatul dobfekes -mar az mk1 UnoTie is tarcsas volt hatul 100lohoz-, meg a max nyomatek se annyi, gumimeretre is vmi űr-egzotikum, mg eleve nem is egyforma van irva ra elol-hatul
ennel kb az osszesauto.hu jobb csak, ahol meg a furat-loket adat fel van cserelve minden autonal
több drón kell ;P
-
MunezXBK
nagyúr
-
_NCT
őstag
-
MunezXBK
nagyúr
Jupííí...tudtam, hogy ebből lavina lesz.
-
-
zoo8800
veterán
válasz Kornel #20982 üzenetére
Letöltendőt, mi? Lőjük le, ott helyben.
Az agyonajnározott bezzegországokban mindenhol van egy megengedett véralkoholszint, csak a nyugat-balkán országokban van az a primitív hozzáállás, hogy aki egy korty alkoholt iszik, az rögtön tökrészeg.rip and tear, until it is done
-
-
zoo8800
veterán
válasz laszlo168 #20990 üzenetére
A képen új X5 van, szóval én személy szerint a szememnek hiszek inkább.
Én olyat hallottam egyszer régen, hogy a Budaösi úton befelé karambolozó Lambo és Porsche 300-zal ment. Ezt persze nem a szakértő állapította meg, hanem egy szemtanú...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
laszlo168
senior tag
válasz !Overdose! #20993 üzenetére
Lehet kevertem a fogházzal, de mentségemre szólva, még nem voltam egyikben sem
-
tomcsi23
veterán
válasz neduddki #20551 üzenetére
NEDUDDKi!
Írtam nekik akkor, azóta se válaszoltak.
Ellenben fékmesterék, pár óra alatt tolták a választ.
Úgy lényegében: sima tárcsához max Greenstuff. Red-Yellow stuffhoz már kell a sportos tárcsa. Míg a Red valóban igényel némi melegítést, a Yellow kb a gyári szintet hozza hidegen is, bemelegedve meg igencsak eldurvul a fékhatás. Viszont a piros nem ajánlott utcára. Mondjuk nem tudom, hol van neki létjogosultsága, amikor a Yellow nem sokkal drágább, s úgymond komfortosabb, hidegen is Na mindegy, biztos az volt előbb.
Normál tárcsához Black vagy Green, sportoshoz megy egyértelműen Yellow szvsz....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Papabear195
tag
válasz laszlo168 #20990 üzenetére
A fegyház a legkeményebb, egész nap zárva vannak a zárkák, ott a legszigorúbbak a szabályok. Börtönben napközben nyitják a zárkákat lehet, menni a körleten ide-oda, fogház a leglazább, nem is feltétlen zárkákban (lakóhelyiség) vannak az elítéltek. Dogozni minden fokozatban lehet, és rövid tartamú eltávozás (szabi) jutalmazási forma is van mindhárom fokozatban csak annyi, hogy fegyházon 5 nap, börtönben 10 nap, fogházban 15 nap az eltávozás maximális ideje.
-
zoo8800
veterán
Milyen sokan otthon vagytok a börtön-témában.
tomcsi23
mesélj, csak, mit tudsz a dutyiról?[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
dJ Peer
aktív tag
No, megvan minden papír. Most már hivatalosan is enyém/mehetek a Golf-fal.
Le a kalappal a magyar bürokrácia előtt, lehet, hogy ma csak mindenkinek jó kedve volt, de nagyon simán ment minden, ha azt a sok várakozási időt leszámítjuk.
A műszaki 6kor kezdődött volna, 5:59!kor már az első autó beállt. Sok várakozás, sok papír, pénz, mégtöbb várakozás, de kb. 9:00kor megvan a papír. Irány a Vám, sok várakozás, sok papír, OTP, pénz, papír. Itthon okmányiroda, várakozás, papír, pénz, várakozás.
Kellemes csalódás volt a mai nap. Mindenki kedves volt, megköszönték a türelmem.
Mostantól mindenféle külföldi autóbehozatalos kérdésre válaszolok.
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest