Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz HUTCHDB #208777 üzenetére
Mindenben más? Semmi olyanban nem, amire igényünk lenne. A biztonság az egyetlen, több légzsák, modernem karosszéria, de egyrészt nem arra veszek autót, hogy lezúzzam, másrészt meghalni mindenben meg lehet kis túlzással tetszőlegesen alacsony sebességnél is.
Ennek ismert az előélete, apósom hajtotta 14 évig, ő hozatta be az országba 50k km-rel (valóságban inkább 225k km-rel, mint kiderült) 4 éves korában, teljesen fapad. Hátul tekerős ablak, manuális klíma, kazettás rádió, nincs tolatóradar, se tolatókamera. Ha jó, érhet 0,8-1 mFt-ot reálisan. És kényelmes.
Egy újabb használt Isten tudja, mennyit futott. Bármi is lehet vele a következő 1-2 évben, amiért nem is lenne értelme kilincselni az előző tulajnál, cserébe kb 4 millióval drágább. És kényelmetlen: hiába nagyobb papíron, maga az utascella nem. Az ajtók vastagsága hízott (oldalirányú ütközésvédelem), a háttámla vastagsága (nesze neked lábtér), de maga az üléspozíció talán van akkora, mint a régiben. Az anyósülésen a műszerfal íve is b@ssza a térdem. A vezetéstámogató rendszerek nélkül elvagyunk, mi még megtanultunk vezetni és közlekedni is.
Egy új autó szalonból pedig még további milliókkal drágább, a szervizdíj is több a kötelezőket tekintve biztosan. A váratlan javításoknál pedig mehet a harc a képviselettel, hogy garancia hatálya alá esik-e. Ráadásul csak találgatni, remélni lehet, hogy a mai technika mit fog bírni 10-15-20 év múlva. Mindkettőnk családjában addig használtuk az autókat, amíg lehetett, nem volt nagy fluktuáció.
rbalint88: ha pusztan szamszakilag nezzuk, akkor a passat eletbentartasa a legkisebb teher. - köszi!
Biztonságot aláírom, tény, hogy egy modernebb autó még alacsonyabb kategóriában is többet tud etéren. Viszont ma már annyira elterjedtek a SUV-ok, hibridek, a 2t körüli autók, hogy egy ütközés során a súly is hangsúlyos szempont. Öreg járművek közül egy IFA-t választanék 4-5 m3 sóderrel a platón közlekedésbiztonság szempontjából.
Zajban is megfelel a Passat. A fele olyan idős Ignis egy doboz, komfortban, zajban, formában egyaránt. Öcsém 2012-es Jettája sem sokkal csendesebb, pedig árban messze felette van. És kormol az 1.6 CRTDI.
Nem csak az zavar a modern autóban, hogy sok a kütyü és drága, ráadásul olyan helyen vannak a szenzorok, ahol könnyen sérülnek. Mivel nem vagyok hozzászokva a használatukhoz, megvagyok nélkülük. De pont a Vitaránál mondta a szervizes, hogy a lökös elejében lévő kocka, ami a távolságtartó tempomathoz tartozik, amellett, hogy 800k-ba kerül a cseréje, még nélküle nem is megy az autó, letilt. Tehát hiába vagyok meg nélküle, egy modern autó van annyira önérzetes, hogy hiába járóképes, egy nyúl gázolás után is trélerezni kell.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest