- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #189803 üzenetére
Köszönöm! Egy csoportban ezeket osztották meg:
"Két fajta multiair tulajdonos van, aki már cserélt multiair blokkot és aki ezután fog cserélni. Illetve van egy harmadik aki a döglődő multiair blokkal gyorsan eladja. Aki multiair motoros használt jármű vásárlásra adja a fejét, az tartalékoljon 3-400 ezer Ft annak cseréjére. Maga a turbó jelenléte nem jelent városban plusz fogyasztást, ha nem nyomod neki, a turbó vízhűtéses így start stop se árt neki. (ennek ellenére én kikapcsolom mert idegesít, nyáron meg permanensen járatom a klímát). A turbó nélküli multiairrel csak azzal járó kiadást veszed magadra erő nélkül. Ha városba szívót akarsz akkor a sima 1.4 16V-t, vedd meg. Abban nincs ami elromoljon."
A csigavéremhez elég lenn' a sima 1.4 amúgy, de alig találni belőlük. Kivéve Puntot pl. Szerencsére nincs kapkodás.https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )