Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Core2duo6600

    veterán

    válasz BUZZLGHTYR #184238 üzenetére

    Focus 1 esetleg ?
    Szintén benzinest

    (#184269) Tin
    Majd az összes kút a moltól veszi, hogy lenne köztük jelentős különbség.
    Ha maga a kút tartályai koszosak, nem karbantartottak az lehet magyarázat, de ez független attól, hogy melyik finomítóból jön a nafta.

    (#184320) Tin
    Azért nem kell tömegesen cserélni az akksikat, ha a felhasználó nem teljesen hülye, akkor nem lesz baja.
    Legtöbbet azzal segítesz az akksi élettartamának, hogy csak akkor töltöd ha szükséges, nem szabad minden nap 100 % ra tölteni, ha nem használod ki a hatótávot.
    Villámtöltőt meg csak igény esetén, hosszú utakon

    (#184392) emvy
    Valóban félreértik, de te is, mert pont a rövid városi futások miatt tellik meg a dpf, és mivel rövidek a futások nincs alkalma a rendszernek a regenerációt elvégezni (hogy elinduljon a folyamat üzem meleg motor kell, min. 50 km, és vagy 20 percen keresztül 2500-3500 as fordulat), amihez kell az autópálya tempo, de min országúti rendszeresen, szükség esetén egyel alacsonyabb sebesség fokozatban

    Pont annál nem lesz baj a dpf el aki sokat megy, évi 50 000 essx futás amit említesz sok pálya nélkül nem jön ki.

    (#184413) sk
    Valami szívó benzinest, ennyiért már állapotot veszünk, a km számlálót meg se nézd, ne rohadjon az a legfontosabb, inkább manuál váltósat ott talán kisebb a rizikó, és figyelj az autó előéletére, bár ennyi idősen majdnem lehetetlen ezt átlátni.
    Audi felejtő, mivel premium autó volt újkorában, ezért használtan is annak megfelelő a fentartása.
    Octáviákra is ránézhetsz talán a gen 2 is akad ennyiért, elég sok van belőle, így talán találni egy nem teljesen leharcolt példányt

    [ Szerkesztve ]

    Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430

Új hozzászólás Aktív témák