- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Milyen hangkártyát vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen asztali médialejátszót?
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz _adaml21_ #184300 üzenetére
Ha nem a penz szamit, akkor Toyota, de szerintem az 1.8-as hibrid nem megy olyan jol. A 2.0 amit probaltal, az egeszen jo, de az meg nem fogyaszt annyira jol palyan. Cserebe viszont minden korulmenyek kozott jol megy.
De barhogy szamolsz, a matek nem fog kijonni, mert a hibridre akkora felarat fizetsz, ami csak 100e km utan kezd majd megterulni. Ha tenyleg hosszu tavra veszed a kocsit, akkor szerintem is Toyota hibrid, de ha csak par evre, akkor lenyegeben mindegy, milyen benzinest veszel.
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén