Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaben92

    őstag

    válasz tipuka #184149 üzenetére

    Hasznaltan legalabb 100 ropi plusz beepites ahogy nezem.

    Nem ott van a problema, hogy "hibas lehet" az inverter hanem a P3-ak inverteret alulmereteztek (ugyanezt az invertert kapta amugy az Auris is), es egy nagyobb gazadasra elpukkanhat. Kesöbb aztan elkezdtek az ugynevezett erösitett inverterrel gyartani az Aurisokat es szerintem a Priusokat is bar azokban nem vagyok otthon annyira. A Lexus CT 200h-kat pedig kizarolag az erösitett inverterrel szereltek. Az uj inverter nem hajlamos elpukkanni, a regi viszont sokaknak okozott problemat.

    Legegyszerubben onnan lehet megkulönböztetni, hogy melyik inverterrel van szerelve az auto, hogy ha kinyitod az ajtot es megnezed a matricat ami a B oszlop aljan van (CT-n es Aurison tuti, gondolom Priuson is) ha a felsö ket sulyertek megegyezik akkor erösitett inverterrel van szerelve, ha elterö akkor pedig a gyarival. Doki16-nak talan van meg kepe is erröl Aurisbol, de kb ilyen.

    If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

Új hozzászólás Aktív témák