Hirdetés
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csoki46
senior tag
Sziasztok,
Az törvényszerű, hogy az ember minél jobban szereti az autókat, annál nehezebben választ magának?
1,5-2M körüli értékben tervezem lecserélni a 19 éves diesel passatom (előző évben 400ezer fölött költöttem szervizre és még nincs teljesen kész. ).
Az ész érvek mentén valami kis köbcentis benzines elég lenne nekem az évi 15.000km-re amire használom. Nyáron szinte mindenhova motorral megyek, télen meg csak szenved a dízel hidegen, meg amúgy is fölösleges ekkora éves futásra.
Szóval ami kellene (MX-5, ha nem lennék 2 méter és nem igyekeznék racionális maradni)
- kialakítás mindegy, kupétól a kombiig minden szóba jöhet
- legalább 1.6, de inkább 1.8 szívóbenzin (megszoktam a nyomatékot, teljesítményt, nagyobb köbcentitől se ijedek meg)
- germán designhoz szokott szememnek elfogadható beltér (8gen civic kizárva)
- klíma, tempomat amit feltétlen bepipálnék az extralistán.
- 2007-2008-nál fiatalabb autók előnybenSegítsetek, rántsatok vissza a földre, hogy elengedjem az mx-5-öt, honda legendet, CR B6 passatot(most költöttem rá a gatyám a PD-re ), CDTI insigniákat és 159-es alfákat, HDI C5-öt (2007 utáni), E46 kupékat.
Könyörgöm beszéljetek rá egy II-es focusra, E12-es corollára, H/J astrára . Amivel nem fogok 1-2 évente kisebb vagyonokat adni a szerelőmnek, alkatrész kereskedőknek.[ Szerkesztve ]