Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csoki46

    senior tag

    Sziasztok,
    Az törvényszerű, hogy az ember minél jobban szereti az autókat, annál nehezebben választ magának?
    1,5-2M körüli értékben tervezem lecserélni a 19 éves diesel passatom (előző évben 400ezer fölött költöttem szervizre és még nincs teljesen kész. ).
    Az ész érvek mentén valami kis köbcentis benzines elég lenne nekem az évi 15.000km-re amire használom. Nyáron szinte mindenhova motorral megyek, télen meg csak szenved a dízel hidegen, meg amúgy is fölösleges ekkora éves futásra.
    Szóval ami kellene (MX-5, ha nem lennék 2 méter és nem igyekeznék racionális maradni)
    - kialakítás mindegy, kupétól a kombiig minden szóba jöhet
    - legalább 1.6, de inkább 1.8 szívóbenzin (megszoktam a nyomatékot, teljesítményt, nagyobb köbcentitől se ijedek meg)
    - germán designhoz szokott szememnek elfogadható beltér (8gen civic kizárva)
    - klíma, tempomat amit feltétlen bepipálnék az extralistán.
    - 2007-2008-nál fiatalabb autók előnyben

    Segítsetek, rántsatok vissza a földre, hogy elengedjem az mx-5-öt, honda legendet, CR B6 passatot(most költöttem rá a gatyám a PD-re :W ), CDTI insigniákat és 159-es alfákat, HDI C5-öt (2007 utáni), E46 kupékat.
    Könyörgöm beszéljetek rá egy II-es focusra, E12-es corollára, H/J astrára . Amivel nem fogok 1-2 évente kisebb vagyonokat adni a szerelőmnek, alkatrész kereskedőknek. :F :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák