Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz rbalint88 #130662 üzenetére

    Egy korábbi főnökömnek volt 93-as Saabja. Már az első facelift utáni, de még a nagy frissítés előtti, tehát Fiat dízel, fehér bőrrel, nagyon jól felszerelve, ő szerette mert ritka, viszont költött rá nem is keveset.
    Sziki-hez hordta (itt értenek hozzá, de mint ahogy Bálint is írta, a kevés helyek egyike, így gyakorlatilag sorszámos), egyszer örökmozgóvá vált a részecskeszűrő miatt a motor, volt gondja az elektromos ablakokkal, a kulcsok állandóan széthullottak, a bőr olyan volt mint a műbőrös metrókban, megkeményedett és egy-két foltban levált.
    Nekem nagyon tetszett kívül belül (sőt, mai napig is tetszik), de amikor beültem és magamra csuktam az ajtót a műanyagok pedig megszólaltak, a kezemmel markolt kapaszkodó pedig mintha tojáshéjat szorongatnék olyan hangot adott ki, na ekkor elment tőle a kedvem. Érdekes egyébként, hogy menet közben csend van az autóban. Fogyasztása nagyon jó, elég szépet lép a 150 lovas változat (felesleges a TT, pláne ez megfejelve a 4x4-gyel).
    Ezzel a motorral kb olyan (tesztek szerint, Deltában) mint amit rbalint88 is írt valamelyik erős PD Golfról vagy Ibizáról. Nem harmonikus, kurvára megy, de nem túl egyenletes, a 2.0 (tehát Opelbe és Saabba szerelt TT) már jobb ilyen téren.
    14 éves modellként rá tekinteni (ennyi ideig is gyártották), abban a közegben szerintem megállja a helyét, de már az újabb generációkkal szemben nem, BMW még az E46-ot gyártotta amikor bejött és már az F30-at, amikor leállították (először).

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák