Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Varoz #12701 üzenetére

    Viszont ha a szar turbo teleszemeteli az uj olajat, akkor az sem lesz jo az uj turbonak.

    Sok helyen ugy vallalnak csak gart, hogyha uj olajbetapcsoved is van. De ugye eleve ott kezdodik a baj, hogy gyarilag a olajnyomas/folyadekaram igenyhez pont eleg min keresztemetszetu az olajbetapcso fillerbaszo modra... amiben ha barmi van, mar szoptad is magasabb fordulatszamon, mert nem lesz eleg a kenes., mivel hirtelen nem a turbo olajbementi szukitoje lesz a szuk keresztmetszet a kenesben, hanem a cso.

    Ra kell tolni egy 6mm-s belso atmeroju csovet, annak a keresztmetszete siman 2x-e a gyarinak, oszt csokolom.
    Na meg a meleg reszeket jol el kell kerulni vele. Attol szokott a gyari csoben is kokszossa egni az olaj es eltomiteni a gyari 3-4mm-s jarat egy reszet lecsokkentve ezzel a keresztmetszetet, hogy ott megy el a cso a kipuffgaz kollektortol par cm-re.

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák