- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #107200 üzenetére
Egyébként meg decikről beszélgetünk egy fórumon, szerintem kezdjük kissé túlzásba vinni.
Rendkívül összetett motorok, mindegyikkel be lehet szopni (lásd pl. a skyactiv dízelek igen kevés km-el elhullottak az elején), van aki szerint a turbót kivéve eggyel kevesebb a veszélyforrás, van aki szerint a turbó pedig nem veszélyes, hiszen több mint 100 éves találmány, és a hétköznapokban sokkal kellemesebben vezethető egy vele szerelt autó. Innen kezdve az egész ízlés kérdése, kinek melyik motor karaktere jön be. Ami a szopás, hogyha szívót szeretnél, akkor vehetsz Mazdát és gyakorlatilag semmi mást. Az összes többi gyártó, beleértve a BMW-t, Mercedest, Renault Nissant, VAG-ot, GM-et, szóval ilyen pici apró cégeket, valamiért a turbómotorok mellett döntött. -
szőröscica
addikt
Egyébként ez a durva, nem a skyactiv vs. kisturbós: [link]
Ugyanolyan feltételekkel, csak dízelre szűrve benzin helyett, az jön ki, hogy a dízel fogyasztáselőnye nincs 1.2l/100km. Nem hiába éreztem én is úgy kb. 1000km TSI-zés után, hogy nem kellene dízel.
-
nagyúr
Majd meglátjuk mennyit bír egy ilyen AMG motor, hogy az alkatrészek mennyivel hamarabb adják fel benne, mint egy nem ekkora literteljesítményű autónál, nem véletlen nincs belőlük sok, drága a kifejlesztés, a benne lévő alkatrészek, hogy bírják az ekkora teljesítménnyel járó terhelés. Ha bírja...
Az a 2 turbós passat is... Idővel kiderül, nekem kicsit furcsa, hogy eddig 150-170 lovasak voltak a kétezres dízelek, erre hopp kijön a VW egy olyan dízellel, ami 130-as literteljesítményt tud. Kicsit durvának érződik. Ahogy a stílusod is, nem kicsit pokróc paraszt, de kezdem megszokni, hogy itt mindenki királyokos, aki meg leállna eszmét cserélni, az hülye, és csak leugatással lehet a magad igazát bizonygatni.Fosni meg had ne mondjam ki fosik, max aki megveszi az ilyen autókat azt elszáll alatta valami pont amiatt mert akkora a teljesítménye... Szar példa, de F1, sokáig ott is versenyalkalmakként cseréltek motort, azt mikor a FIA betiltotta, sokan 1 perc alatt megőszültek, hogy most akkor 3-4 versenyes motort kell csinálni. Nem is mindig sikerül, mégha nem is nagyüzemi a gyártás és nincs pár év teszre...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
TaaT
nagyúr
válasz Tsebacsi #107204 üzenetére
"azt mikor a FIA betiltotta, sokan 1 perc alatt megőszültek"
Kár ide citálni az F1-et, tavaly szezon elején egy csomóan azt feltételezték hogy hullani fognak az új turbós motorok mint a falevél a teljesen új konstrukció miatt, aztán igencsak megbízhatóra sikeredtek.
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #107204 üzenetére
aki meg leállna eszmét cserélni
Hát én épp ezt mondom, hogy alapozzuk tényekre a mondandónkat, úgy lehet eszmecserélni
Most azzal hogy "szerinted az nem tartós" nem lehet vitatkozni, ok akkor nem az.
Kb. ez olyan mintha azt mondanám én nem veszek 4g-s telefont, mert én nem bízom az LTE-ben, szerintem az már "túl gyors", azon túl van húzva az internet, el fognak veszni a bitek és nem az az üzenet fog megérkezni a fórumra mint amit írok ... jó..Ahogy a stílusod is, nem kicsit pokróc paraszt
Ne vedd magadra, valóban el tud szaladni a ló ha úgy érzem nagy hülyeséget olvasok
kicsit furcsa, hogy eddig 150-170 lovasak voltak a kétezres dízelek, erre hopp kijön a VW egy olyan dízellel, ami 130-as literteljesítményt tud. Kicsit durvának érződik
Rátettek még egy turbót. De megint már ne haragudj - nem pokróc stílusban leugratni akarlak - de azt írod "érződik". Az hogy te minek érzed .. full szubjektív, érzésekre alapozott, én meg próbálok érvelni, meg megalapozni adatokkal tényekkel amit mondok. Nem akarok bizonygatni semmit, csak ez a kettő így meg nem állítható szembe, és így értelmes eszmecsere sem tud kialakulni
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #107202 üzenetére
ezek ad adatok sok mindentől függnek, pl. maga a motor teljesítménye, a súly, és még számtalan dolog függvénye.
szóval ha az 1.4-ed elmegy 6,7-el, és az 1.5 turbo is tudná mindezt, ha nem hajtod meg jobban, ahogy a te 1.4-ed megy, akkor miért ne venné az ember azt, ami többet is tud, ha kell? -
nagyúr
Véleményem szerint azért van a fórum, hogy az ilyen dolgokat meg lehessen vitatni, én nem állítom, hogy nincs igazatok, csak nekem ez akkor is fúrja az oldalam, hogy ennek van-e/lesz-e hátulütője. Tény, nem is vennék ilyen autót tartósba, mert aggódnék, letérdel-e alattam, azaz nagyobb-e az esélye, hogy letérdel.
És nem lehet mindig tényekre alapozni, akkor nem lenne fejlődés, hiszen Gates is megmondta, hogy 640Kbyte mindenre elég, erre tessék. Véleményem lehet, holott nem vagyok autós témában ennyire kikupált, mint ti, de élvezem amit itt tanulhatok és olvasok, csak akkor nem, amikor így hülyének vagyok nézve, holott csak más megközelítésből van saját kútfőből agyalok valamin.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #107208 üzenetére
Nincs ezzel semmi baj, csak abba gondolj bele, hogy ha neked eszedbe jut, hogy egy ekkora teljesítményű motorban bizonyos alkatrészek nagyobb terhelésnek vannak kitéve, akkor bizonyára eszébe fog jutni azoknak a mérnökzseniknek is, akik az AMG fejlesztőrészlegén dolgoznak, és meg fogják tervezni úgy, hogy bírja tartósan a terhelést.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #107208 üzenetére
hülyének vagyok nézve
Nem vagy hülyének nézve egyáltalán, de sok poston keresztül erőltetted ezt a "túl van húzva dolgot"
Én eleinte simán csak megkérdeztem hogy mire is gondolsz ezzel kapcsolatban Na mindegy, nem kell mellre szívni a dolgot, én se akartam személyesre venni vagy ilyesmi
[link][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #107207 üzenetére
Tobb hibalehetoseg miatt, talan ez az egyetlen erv meg a szivo mellett, hogy szog egyszeru technika.
Mondjuk vezettem mar turbos gepet is ami 0-100-ra ugyan ugy gyorsul papiron mint az enyem, ertem hogy sokan mit szeretnek benne, de nekem megis inkabb egy erosebb szivo kene.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #107211 üzenetére
ja.
ha százéves kocsiról beszélünk.ha most befizetek egy új focusra, akkor szerinted 1.6 szívóval fogom kihozni, vagy 1.5 ecoboostal?
ha megtartom, akkor tudom, hogy nálam a turbo is elmenne 300k-t gond nélkül, mert vigyázok a kocsikra, és 10 ezer körül lecserélem az olajat, szerinted mi romlana még el benne 10 év alatt, ami egy szívóba nem romlik el?
-
nagyúr
válasz Kornel #107212 üzenetére
Uj autoban jo lehet a turbos is, bar special az en felhasznalasi modomat annyira nem preferalna. Sok hideginditas, varos, nem egy turbos gep alma. De igazad van, egy uj turbos autora ha vigyaznak, cserelik az olajat rendesen, akkor sokaig hu tars marad. En magambol indultam ki, inkabb vennek 3-4-5 eves hasznaltat ami extrasabb, nagyobb kategorias gep, mint egy uj autot. Hasznalt turbos gep pedig nagyobb lutri ugyebar
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #107212 üzenetére
Sajnos túl van húzva, és minden alkalommal retteghetnél, ha az utca végénél messzebbre mész, hogy vajon odaérsz-e.
Szerintem felesleges ezt tovább ragozni, a tudatlanság miatt a többség még a ti-vct változó szelepvezérlésétől is fél, nemhogy egy netuddmitől. A kisturbó a mugli világ voldemortja!
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
221Nm a 2.2-s F22C1 volt
F20C 2.0-bol 208Nm jott ki "csak"de kb ennyi tud pl a Peugeot 206RC EW10J4S motorja is, csak az nem 8000-n adja le ezt, hanem vhol 4750-nel
ezert lesz csak 177lo veleClio RS F4R738 motorja is 200Nm 2literbol, de nyomatek maximuma 5250-nal van, es 6500-nal 180lo
ehhez azert jo tudni, hogy a sperr-s meg a RWD hajtas hajtaslanci vesztesege nagyobb vmivel a sima FWD-nel
ugyhogy pl hiaba tud a fenti F20C motor par Nm-l tobbet a EW10 vagy az F4R-nel, mivel RWD hajtasu az auto az a tobblet "elveszik" a meghajtasban a kerekre nem jutna le belole annyi martöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bati0501 #107191 üzenetére
lehet jobb fogyasztasban kisarkitva, de rugalmassagban biztos nincs olyan jo, es ha ugyanugy akarsz vele menni, ahogy a turbos tud, akkor mindjart erosen szopo agon lesz a szivo skyactice mazda
mert a turbos az visszvaltas nelkul is ki tud gyorsitani, az adott fokozatban, mert van nyomateka mar ott is, ahol a szivonak nem szokott sok lenniha meg mar a szivoval vissza kell szurnod, akkor tuti buko a dolog, mert magasabb rpm-n tobbet forog a motor, ezzel egybol nonek a szivasi es a surlodasi es a hengertoltesi es a toltetcsere vesztesegek is - azaz ezektol rosszabb lesz a hatasfoka is mar
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
perzse, mert a szivokbol indultak ki, amik a 1.5x rpm miatt sorban lerogytak, es akkor na aztan a turbos az biztos elobb meg fog kotlani
nem fog
es azert nem, mert az alternalo tomegerok a rpm-l exponencialisan nonek, de a toltonyomas csak linealis plusz terhelest jelent
szoval a szuperporgos szuperszivok sokkal nagyobb igenybevetelnek vannak kiteve igazabol, mint a ugyanolyan eros turbosok, mert az eredo terheles a exponencialis vs linealis terheles novekmeny miatt a szivonal biztos nagyobb leszezert eleve teves ez a "tul van huzva" dolog
ecceruen gondolj bele abba, hogy szivomotorba mi melo belekuzdeni "biztos" 20-30loerot, meg a turbosba mennyi ugyanez....vagy ultrakonnyu es egyben b@szom eros cuccokat KELL hasznalni hozza, ami persze retek mod draga is, hogy az alternalo tomegerok kiindulasi alapja -ami majd az rpm-l onnan exponencialisan no- minnel kisebb legyen
de vegul a szivo akkoris nagyobb eredo terhelesen fog futni, mert annyival nem lehet konnyebb dolgokat belerakni, hogy exponencialisan novekedve az ne lepje tul a turbos linealisan novekedo eredo terheleset[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
footy
addikt
válasz szőröscica #107203 üzenetére
Ugyanezen a velemenyen vagyok, de ha megnezem a TSI arakat az kisse lelomboz, foleg ha olyanra szukitem a kort ami nem bugos, akkor 13-14e euro alatt nem sok minden van. Viszont elkezdtem szemezni a Bravo t-jettel,viszont ott a fogyasztas nem annyira barati. Az auto egyebkent jobb minosegunek erzik mint az 5-os golfom es szimpatikus lenne hogy a traktorhang helyett kellemesebb hangot hallok, a motor jobb karaktererol nem is beszelve, de a 2l fogyasztaskulonbseg evi 30e km-nel mar jelentos.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Ha külföldről veszek autót, amint külföldi rendszám és műszaki van, az okminyirodába ha intézem a dolgokat, akkor már rendelkeznem kell bizztosítással. Azt milyen adatok alapján tudom megkötni a kocsira, mert ugye csak utá lesz magyar a rendszáma? (Googli találatokban nem egyértelmű nekem hogy is van ez.)
Köszi!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
TaaT
nagyúr
Ezt csak úgy itt hagyom [link]
Give them hell Ukraine!
-
őstag
válasz belaazallat #107227 üzenetére
meg tudod kötni rendszám nélkül
ha pl. a netrisknél kötöd csörögj rá az ügyfélszolgálatra és segítenekcryptot minden termékemért elfogadom
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #48538 üzenetére
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csemberlen
őstag
Sziasztok! használtauto.hu meghirdetett árakból, vajon mennyit lehet lealkudni a kereskedőtől?
Hja kérem az élet nem egy habostorta
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #107233 üzenetére
Rühellem az ezüstmetál színű kocsikat, de ez gyönyörű, igazi hosszú távú utazóautó.
Gratulálok hozzá.[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
meroly
veterán
válasz tboy93 #107234 üzenetére
Köszönöm, sokféle autót vezetek, cégesek H astra, focus stb. Volt már clio2-m is, stift után minden előrelépés De válságautónak tökéletes volt.
Igazából az érdekelne, hogy megbízhatóságban hoz-e olyan szintet mint a swift?
Ebből a kategóriából ami még esetleg tetszene az a fiesta, az új swift, a jazz, yaris. Nem vagyok nagy automániás, de valamiért ez a civic három ajtósban nagyon bejön.
Nekem a kocsi eszköz A-ból B-be eljutni, aztán kész, keveset egyen, minél kevesebbet kelljen foglalkozni vele és azért két légzsák meg abs lehetne ezért is gondolkoztam a cserén.csemberlen: 5-10%-al érdemes bepróbálkozni, ha kp-s vevő vagy az nekik is sokat jelent.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #107233 üzenetére
Gratulálok a szép autódhoz!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #107233 üzenetére
Mintha sajtófotókat néznék!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz meroly #107238 üzenetére
Ha neked a kocsi csak egy eszkoz, akkor inkabb vegyel egy uj swiftet vagy fiestat. A civichez egy gatlo kerul annyiba mint ezekhez 4, ha nincsenek nagy elvarasaid az autoval szemben akkor felesleges dragabb tipust venni, a toyotahoz es a hondahoz pedig minden draga. A civic alapvetoen megbizhato, ritkan kell alkatreszt cserelni, ezt bizonyitja az is, hogy a 14 eves automban most csereltem ki a gyari gatlokat, stabpalcakat, szilenteket, de a valtom, kuplungom is gyari meg.
Viszont imadom a futomuvet, a porgos motort es a a hondas kozosseget
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
Na akkor újrafogalmazom a kérdést, hogy mégis mik lennének az elvárásaim kocsi ügyben.
- 10 évnél fiatalabb
- megbízható
- alacsony fogyasztású
- olcsó szervizelésű
- max 800.000 Ft-ig
Amit eddig néztem: yaris, jazz, civic, fiesta, újswift.
Várom az ötleteketImpossible is nothing
-
őstag
válasz csemberlen #107239 üzenetére
szerintem teljesen autófüggő
mennyibe van a kereskedőnek, mennyire kell neki a pénz
mennyire eladható
árkategórianem lehet erre így mit mondani
cryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz meroly #107244 üzenetére
Ezek kozul swift, de 800 korul nem egyszeru jot venni, illetve 8 korul eszik. Valtojara figyelni kell, az elso szerias stiftek nyelestengely csapagya szokott tonkremenni.
Vagy B terv egy G astra 600 korul amibe 200-ert belerakatod a gazt, aztan olcsobban autozol vele mint egy ezres swifttel
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
Egy kis komolyságot srácok!
Más is szóba jöhet, mondjuk a régebbi opeleket rühellem és az új swiftben a fogyasztás nekem sem tetszik túlzottan. Bár ez a G astra valamiért tetszik így ebben a formában: [link]
A felsoroltakon kívül más alternatíva?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest