- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi belépő szinten
- AI a játékokban és azon túl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Akciókamerák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
válasz fatpingvin #37 üzenetére
én még emlékszem arra, hogy mekkora küzdelem volt kinyírnia annó az ms-nek az opengl-t. Amikor elkezdték a videodrivereket betenni a winbe és a buta userek nem telepítettek fel gyártói drivert, hanem alapon hagyták. A win-es telepítőcédén lévő változatból meg ki volt kasztrálva az opengl és csak directx-et támogatott.
-
hapakj
őstag
válasz fatpingvin #1 üzenetére
Egyetértek, de gondolom támogatni akarják a Windowst, ahhoz meg valamilyen szintű DX11 natív support kell. A teljesítmény kritikus gaming felhasználást, meg megoldhatnák egy normális vulkan implementációval + DXVK-val. (elvileg az intel is valami hasonlót csinált az ARC szériában)