- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #69268 üzenetére
alapvetően nem igaz az, hogy az SPA platform egy felnagyított kisautó platform. a Volvonál egy ideje hagyományosan elsőkerékhajtásúak az autók, korrekt beltérrel, viszonylag kommersz műszaki tartalommal, ennek megfelelő áron. ők erre a receptre fejlesztenek opcionális összkerékhajtással. de az Audik is alapvetően elsőkerekesek (még az MLB-sek is!), bizonyos esetekben igényesebb részletmegoldásokkal és jobb kidolgozású, de kevésbé barátságos belterekkel.
a négyhengeres motorokat csak a tesztek miatt írtam, mert azt is divat fikázni. persze, nem olyan prémium, de nem is annyiba kerül... XC90-ből azért adnak el nagyon sokat, mert a hülye amerikaiak lehet mégse olyan hülyék és úgy vannak vele, hogy a célra megfelel a négy henger is, még ha nem olyan fancy is. viszont továbbra is, nem is annyiba kerül. és azér 2-3-4 millából ott is lehet venni ezt-azt, márpedig kb akkora különbség van az azonos felszereltségű XC90 és Q7 között.
Q5 nem játszik, van XC60, sőt, XC70 is volt nem sokkal ezelőttig, igaz az A6 allroad konkurens.
Passatot nem keverném ide, közel sem annyira igényes konstrukció, mint az S90, sőt megmondom őszintén, amennyibe egy Passat kerül, annyiért elvárnám, hogy ne kisautóplatformra (MQB) épüljön. volt B5.5-öm, hát utána a B6 egy kalap szar volt.
utolsó audi, amiért még őszintén tudtam lelkesedni, az a b6 a4 volt, az annál újabbak nekem nagyon gyorsan megfáradtak formailag, a legújabbak meg túl lelketlen techno autók.
mondjuk ami neked van a3 az tetszik, még emberi léptékű, de az új a4 az számomra már visszataszítóan gépi, mintha a tervezési folyamatban sem vett volna részt ember.amúgy pont tegnap konfiguráltam össze egy octavia kombit (l&k 1.8TSI dsg, 9,2M Ft), egy leon kombit (1.8TSI dsg FR, 9,3M Ft) és egy golf kombit (1.4TSI dsg ACT Highline, 10,7M Ft) azonos felszereltségre hozva, ezek közül a leont venném, mert szerintem az octavia FL eleje nagyon csúnya, a golf meg nem tudhat a leonnál másfél millával többet, ráadásul gyengébb motorral... ugyanaz az MQB az alap, hangszigetelésen kívül itt nem hiszem, hogy óriási különbség lehet a három autó között. a hangolásbeli különbség is a leon malmára hajtaná a vizet, egy ilyen soft-sportkombi pont jó lenne a mindennapokra, hogy ne kelljen mantrázni, hogy de tökre megérte és ez amúgy is jó és tudatos döntés volt. míg egy mondjuk 125 lovas golfnál 8 milláért azért lehet sírnék belül...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós kamerák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest