- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #275990 üzenetére
Szerintem ez a fiatalabb generációtól induló, mostanra már az idösebb generációra is átgyürüzött problémának érzem, nyilván a bunkóság, önzöség relatíve gyorsan terjed, ha az adott emberrel úgy viselkednek, az elöbb-utóbb átveszi.
Amit kisza is írt, azt rendszeresen tapasztaljuk feleségemmel, 2 ember széles járdán megyünk kézenfogva, jönnek szembe 2-en, mi beállunk egymás mögé, ök pedig jönnek tovább egymás mellett, mert majd mi elszublimálunk szerintük.
De egyre ritkábban tapasztalom azt is, hogy beengedve, elengedve, átengedve "megköszönnék intéssel", ma már sokaknak ez teljesen helyénvaló, "nekik járó" dolog, hogy majd a másik alárendeli magát.
Vagy ha benéz valamit se int, hogy "kösz, hogy megoldottad a helyzetet", hanem megy tovább flegmán, nem lett gond, akkor minden a helyén.Qru:
1.8 benzin, igen, kézivel. -
EQMontoya
veterán
Yep, pont Brumival beszeltuk a csutortoki talin, ha jol emlekszem, hogy az uj Mazda 3 hatso ablaka igazabol egy lores, annyira fel van huzva az ovvonal, es annyira vastag a C oszlop.
Nekem sem tetszik ez az iranyzat egyaltalan, hogy agressziv es bunker minden. Meg persze melle ket tonna.
Bonuszpontert lehetoseg szerint fekete belterrel es fekete tetokarpittal.Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #276002 üzenetére
Kérdés ha ma már úgyis ennyi suv van akkor hova magasítják az övvönalat, attól nem lesz biztonságosabb mert egy XM az úgyis beköszön az ablakon annyival magasabb. Szerintem lassan a suvokon is kéne magasítani az övvonalat mert már csak suv van akkor egymáshoz képest kell biztonságosabbnak lenni tehát egy XM igazából szart se véd oldalról ha onnan meg egy escalade érkezik szóval a jó irány az lenne h lassan ott is kicsit emelni kéne az övvonalat nem?
-
simonjoe
senior tag
válasz Szada85 #276001 üzenetére
"Amit kisza is írt, azt rendszeresen tapasztaljuk feleségemmel, 2 ember széles járdán megyünk kézenfogva, jönnek szembe 2-en, mi beállunk egymás mögé, ök pedig jönnek tovább egymás mellett, mert majd mi elszublimálunk szerintük."
Ötven évig álltam félre, engedtem el embereket. Ma már gátlás nélkül fellököm, ha meg hőbörög még szájba is b@...szom!
Joe
-
-
simonjoe
senior tag
-
szabonagyur
félisten
válasz simonjoe #276007 üzenetére
En ezert jarok este 9 utan is futni.. futo palyan szedelegnek kortol fuggetlenul ami nem zavarna ha arebb huzodna picit.. de nem teszi. Sot sokszor hatra is nez es mogotte vagyok 50 meterrel, szoval lesz@rja csak siman. Es ha elmegyek mellette van amelyik hoborog, hogy a telefonjat ki ne ussem…
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
válasz EQMontoya #276008 üzenetére
"hibanak fogjuk latni visszanezve ... ...meg a mindenbe dizelt rakunk korszakot"
Ez a két mondatrész összeilleszthetetlen.
simonjoe
El lehet érni nálam is azt a pontot, csak jóval később meg jóval komolyabb dolgokkal. Én automat félreállok a járdán, boltban, akárhol, mert nem akarok hozzáérni a másik koszos, bogaras emberhez. Kocsikat is elengedem, ha bunkó, menjen inkább előre legalább kiüresedik az út előttem és ki lehet pörgetni a gépet. Megköszönés, visszaköszönés se igazán zavar, nem szeretek élőben sokat pofázni, így nem is zavar, ha valaki nem köszön nekem vagy nem köszöni meg, ha segítek neki. Mondjuk én könnyen vagyok, mert világ életemben egyedül voltam, csináltam a legtöbb dolgot, bennem nem alakult ki a hiányérzet ilyenekre, ezért nem is várom el.[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Szada85
aktív tag
válasz macilaci78 #276009 üzenetére
Nekem az vált be, hogy (feleségem amúgy is jobb oldalamon) bal karom leengedve, viszont mellkas-váll-kar vonalat picit megfeszítve jön a kontakt, fájni (talán) nem fáj a másiknak (annyira), viszont ahhoz elég, hogy ne engem lökjön arrébb, hanem Ö pattanjon le...
Közérdekü híreink:
Tegnap visszakaptam a Cuprát, másfél nap után még picit félve merek bármi bövebbet írni, egyelöre bíztatóak az eredmények, pezsgöbontás majd talán 4-5 nap után, addig intenzív használat van tervben.Készült róla - átlagembernek talán kissé száraz, technikai alapú - videó is, igaz német nyelven (de legalább nem jó öreg hangalámondásos módon), ha igény van, érkezhet a link (nem vilike-féle), a srác maximálisan megérdemli, kellemes színfolt a szakmában.
-
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #276022 üzenetére
1.51 magas, szoval egy atlag holland ferfi nyakaig er. 6 centivel lett magasabb az elodnel, es a motorhaztetot nagyon felhuztak, talan meg jobban elvesztette a szedansagat, mint az i4 a coupe formajat a belsoegesuekhez kepest. 1590mm kornyeken mar kis SUV-ok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #276025 üzenetére
Raadasul ahogy huzzak fel az autok orrat, ugy kerulnek egyre magasabbra a fenyszorok, ami a masik idiota trend, mert egyre kozelebb kerulnek a szembol jovo fejmagassagahoz, igy mar a legkisebb huplin vakit... Arrol nem is beszelve, hogy ha hatulrol kapod, a tukrod magassagaban van, tehat durvan vakit.
Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #276029 üzenetére
Az elozo 4GC otajtos? Megelozott ma egy turkizkek, jol nezett ki. 40i-vel johetne. A dizel gondolom ugyanaz a csapagyasodo, kigyullado szar benne, mint a kortarsaiban.
Az uj 5er kepeken nekem nagyon fura aranyu, de asszonynak pl. tetszik. A G30 LCI szerintem sokkal szebb.
[ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
-
brumi1024
veterán
-
válasz macilaci78 #276009 üzenetére
Jó, de te nem vagy kicsi
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
cOxeR
Ármester
Srácok nem tudom, Ti hogy bírjátok az auto eladást de sejtettem, hogy megint nem lesz könnyű.
Focust mikor eladtam jöttek a ctype hegyek, mert olcsó műszakis auto volt, na az se volt egyszerű.
Egyik azért nem vette meg mert nem volt hozza emelő.
Nem értem ennyi “idiótát”, hogy fúj össze a szél erre a piacra?!
Most megint kezdik hozni a formájukat:
”Jónapot, mennyire alkuképes?”
“Ma megnézném mert alsóretkesen lakom nagyon messze és épp itt van dolgom” - persze nem jött
“Ez menetközben is tud tetőt csukni nyitni 50-60-al, mert nekem az kell”
Meg megyünk egy kört, hát ez nem megy annyira, mint az ~50le-vel kevesebb régi változat. Persze a váltót nem teszi sportba csak be nyomja a sport gombot, nem is fog menni.
Lassan értem azokat akik beadják inkább valahova…[ Szerkesztve ]
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz EQMontoya #276020 üzenetére
Hiába adta Ford ~2200eurral olcsobban uazt Fiesta felirattal 3*annyi pumat adott el. Semmi difi nincs motorban/felszereltségben de a crossoverért sorba állnak úgy is, hogy +2200euroval drágább.
Ez van. Senki se akar kis autót. Mindenki SUVot akar. Városi rohangálósnak is. Nagyon durva amikor oviba beáll mellém egy LC V8/X7/GLS és rákérdezek és erre vették. Oviba cipeléshez, bevásárláshoz, gyerek dévényre cipeléséhez.
Az elöbb feljött bunker ablakok, vastag oszlopok logikája... jön elő. Nincs értelme, nem logikus de a dizájn, biztonságérzet mindent visz. Miközben még rosszabb is a biztonság mert nem látsz ki.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
cOxeR
Ármester
válasz EQMontoya #276045 üzenetére
Egy nagyobb hatótávú elektromos, ami nagyobb mint az I3, ha lehet jobban is megy (itt kezd szűkülni a piac) fogyaszthat is többet az nem gond, ha eleg nagy az akku benne. Míg nem megy el a Z addig nem nézegetek igazából, nem is mindenáron akarom eladni, mert ugyan néha kevés az I3 hatótáv, de az esetek 90%-ában untig elég. Sok valós lehetőség amúgy nincs, Tesla Y lenne jó, de az over budget, Modell 3LR esetleg performance kor/km függvénye, vagy VW ID4, Ioniq 5 de ezek kevésbé hatótáv bajnokok a méretük miatt is és inkább keret felett vannak.
Mondjuk az is kérdés mi lesz ha csak 1 auto marad… ettől azért tartok. (feleségem ugyan vezetni nem vezet… de a biztonság, hogy “van másik” bármi is van azt nehéz elengedni fejben, mégha kritikusan ügyelek az állapotra meg a meghibásodás megelőzésre)[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz EQMontoya #276047 üzenetére
Az a későbbi eladás miatt érdekes, de még hadilábon állok a felszereltségeket illetően. Amúgy mindent meg lehet szokni, olyan nincs, hogy feleslegesen erős. Vonóhorog a megoldás, azt húznám be mellé mindenképpen. - többnyire üres a csomagtartó, néha meg semmi se elég… legalább mondjuk nem pakolok be minden “szart” és nem lakom le annyira a kocsit.
Viszont haveri körben én vagyok a szállító az I3-al… sedanba igazán nagy cucc nem fér, ez okoz fejvakarást.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz EQMontoya #276043 üzenetére
50+milliós autókra? A te adódból ld NER.
Kedvencem egy baromi nagy amg merci volt .AMG merci. Gyerekfuvarozásra. Sejted mennyire számított a pénz amikor megrendelték?Emellett messze-messze legnagyobb magyar autós réteg a 12+ éves használt importos. És ott jön a nagy buci mert már minden turbo, minden di, minden koksz, dpf...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
cOxeR
Ármester
válasz Dare2Live #276049 üzenetére
Szerintem az áfa került auto a legtöbb… nem véletlenül van ennyi dobós cég, meg sok sk, de rendszám… őszintén nem tudom, hogy van a csavar, de én nem igazán aludnék nyugodtan. (persze én csak katas vagyok)
Illetve van azért egy vállalkozói réteg aki simán kifizeti, meg aki sokat dolgozik és spórol és fontos neki, hogy mivel jár. Nézd csak meg a panelok alatt is milyen autók vannak… a csillaggarázs alatt, házra nem költ, de az auto az kötelező.Érdekes, tegnap a Teslas Fb csoportba volt valaki aki azt kérdezte, hogy tudja ennyi ember kifizetni a 15-20M -t egy Teslára…
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Nők, nőügyek (18+)
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!