- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Vezetékes FEJhallgatók
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Melyik tápegységet vegyem?
- Logitech szerviz
- RAM topik
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz MasterMark #167000 üzenetére
-
MasterMark
titán
válasz grizlisandor #167001 üzenetére
SHADOW GREY H2 S7U 2002 - 2005
szerk.: Mintha a kárpithoz írta volna be ezt a színkódot ott.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
-
Ngtx
aktív tag
válasz grizlisandor #167001 üzenetére
Nekem még csak hasonlót sem mutat ki.
iPhone 14 Pro , Macbook Air M1
-
paramparya
őstag
Sziasztok!
Ez mitől lehet?
VW Bora 2002-es benzines, kb 90k km-rel.
Svájcban vagyunk, és csak ideiglenesen jött ki az autó ahogy egy évet tudom itt import nélkül használni ideköltözés után.
A telet szinte végigállta, aztán két hete bevásárlás után nem volt hajlandó indulni. Ott bebikázták, haza jöttünk vele, lemértem hogy kb 12.2V van az akksiban.
A svájci árak miatt generátorhibától félek (legalább az autó értékének a felébe kerülhet megjavíttatni), de amikor bebikázás utána rámértem, akkor szépen 14 volt körül mutatott.Feltöltöttem az akksit, aztán a héten nekiindultunk megint. 10 km után jön az akksi hibajelző a műszerfalon. Visszafordultunk, aztán megint megmértem beindítás után, megint szépen 14 volt fölött mutatott a multiméter, viszont gázadás után lement 12.8-ra (annyit mutatott az akksi állva). Leállítás és újraindítás után ugyanez: indítás utáni alapjáraton töltőfeszültség, gáz után semmi.
Lehet úgy halott a generátor hogy indítás után, az első gázadásig valahogy mégis nagyobb feszültséget mérek?
Ctek MXS 5.0 töltővel töltöttem az akksit, az nem jelezte hogy baja lenne, és azt a feszültséget simán megtartotta három hétig az akksi.
Azt is kiszúrtam az első lehalás után a motortérbe nézve, hogy egy kábel a hűtőventillátorhoz ér:
Tavaly cserélték a kuplungot az autóban mielőtt kijöttünk, talán akkor sikerült így összeraknia a szerelőnek.
Szépen le is köszörülte:
Ezt akkor leszigeteltem (a két szálat elválasztva), de lehet hogy nem sikerült tökéletesen, de az is lehet hogy ennek semmi köze ahhoz ami az akkumulátor-generátor vonalon történik.
Otthon már el is vittem volna szervízbe nyilván, de itt egy ránézés is aranyárban van.
Viszont ingyen "újrahasznosítják" , lehet az leszTudja valaki, hogy ez sima generátorhiba-e, és hogy az a kábel amúgy honnan hová megy?
-
MasterMark
titán
válasz paramparya #167005 üzenetére
Azt, hogy az a kábel honnan hová megy, azt te tudnád megnézni...
Lehet csak feszültségszabályzó gondja van. Azt külön lehet cserélni a generátoron.
Az "akksi hibajelző a műszerfalon" a töltés hiányát jelzi, nem azt hogy az akksi hibás.
Switch Tax
-
grizlisandor
addikt
válasz MasterMark #167002 üzenetére
Igen, az a kárpité szerintem is.
(#167004) Ngtx:
Szerintem nincs más, mint a Porsche Hungaria, alvázszámból kiderül, bár nem tudom mennyire segítőkészek.(nem volt még velük dolgom) -
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
grizlisandor
addikt
Totalcar Erőmérő(youtubealert), ha lemaradt volna valaki.
Kövi részt nagyon várom. Emlékszem, hogy valamelyik csippes oldal nagyon nyomta, hogy ezek a turbós Vitarák alapból többet tudnak a gyári 140 ló helyett. Mérésekkel is igazolta, talán 170 ló körül voltak, ki is rakott több mérést, de utána többen írták, hogy valami volt a mérőpaddal. Nem emlékszem mi lett a vége.
-
Szoszo94
őstag
válasz paramparya #167005 üzenetére
Csak egy ötlet: haver Galantjában a biztosíték volt szétégve, hol volt rendes töltés, hol lekorlátozta 9V-ra (!) és mi is a generátor fesszabjára gyanakodtunk. Aztán végül csak a biztosíték volt a ludas, esetleg egy próbát megér
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
K Norbi
addikt
VR6 Sounds
YT Alert -
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #167009 üzenetére
Az
ACTATC volt, de továbbra is ezt állítják, meg hogy a padjuk hibátlan. Valamelyik nap megint láttam, hogy egy Swift Sport 1.4T 165 lovat tudott náluk. Pedig mindenhol máshol 140 körüli értékeket mérnek, ha jól rémlik, Kornél is elvitte az S-Crossát Korbelékhez, és az övé sem volt erősebb.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz grizlisandor #167009 üzenetére
Szegényke (R4); igazán igazíthattak volna a helyszínen a gyújtásán.
-
Ngtx
aktív tag
válasz grizlisandor #167007 üzenetére
A szervizkönyvben megtaláltam a színkódot csak kíváncsi voltam, hogy neten kitudom-e deríteni vagy sem, de ezek szerint b*szhatom.
iPhone 14 Pro , Macbook Air M1
-
tboldi
nagyúr
Az autón nincs valahol valami plakett, amin fel van tüntetve?
Én pont ma kevertettem javítófestéket apum WagonR-éhez, ott a motortérben, az ablaktörlők alatt van egy táblácska, a Hondámon meg a motorháztető zárja mellett található.
Ja, hogy már megvan!
Félreolvastam.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #167020 üzenetére
Igen, most már látom.
-
gooool
őstag
válasz MunezXBK #167026 üzenetére
A melegben való mosás otthon (amit már sokszor leírtál, hogy don't do that) nem igazán lett bombasztikus siker, de szegénynek több is kell majd, mint egy polír (nincs elem, amin ne lenne egy jó mély karc ).
De majd fog kapni, ha a jobbos első ív meg lesz csinálva, meg a lököst lefújják.Qru:
Így, közel sem 100%-os állapotban is elég vagány szerkezet, az 1,8-as NB-nél érzésre jelentősen nagyobbat megy, főleg lent sokkal nyomatékosabb.
Na meg...nem rozsdásodik.Üdv, Balázs
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ez a hang, ilyen kell nekem is. A turbó monnyon le, kompresszor mindörökké. -
#89309696
törölt tag
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #167043 üzenetére
A Jazz-ben is teljesen hátra van tolva, de egész kényelmesen elvagyok benne, nem érzem szűknek. Egyedül a kormányt húznám 1-2 centivel közelebb, ha lehetne tengelyirányban is állítani.
Márciusban szinte egyhuzamban levezettem vele 400 km-t (csupán 5 percre szálltam ki a felénél, hogy megvegyem a piros csomiajtót ), és csak a jobb lábfejem kezdett az út vége felé sajogni. #ohnetempomat
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #167044 üzenetére
a jazzben van tér. de pl a 7.gen accordban is koppig hátul volt a motoros ülés és még 3cm jól esett volna. szerencsére abban legalább jól ölbe lehet húzni a kormányt. mondjuk abba mögém lábbal rendelkező emberszabású nem nagyon ül be
az elantrában kopp-1 a nyerő és van mögöttem hely, pedig egy kategóriával kisebb, ennyit számít 10 év fejlesztés szerintem életem lehghosszabb útját az elantrával sikerült abszolválni tavaly nyáron, Erdélyből haza nagyin másnaposan, esküvő után és nem tört össze, kényelmes ülései vannak. komolyan mondom, ha egy kicsit jobb futóműve lenne és kicsit lelkesebb lenne a motorja, egy rossz szavam nem lenne rá. 135 ló, ha taposod nem gyenge, de kelletlen, nem szeret forogni annyira. 5000 felett már jó, de addig eljutni kínszenvedés... -
Szoszo94
őstag
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #167045 üzenetére
Tényleg van tér, simán beülök magam mögé is, még a térdeim sem érnek az üléshez. Oké, nem szívesen utaznék így hosszasan, de azért nem mondanám kibírhatatlannak. [kép]
De vissztérve az MR2-re:
Az eredeti kérdést úgy értettem, hogy vajon ebben is a szélvédő keretét bámulnám, mint az MX-5-ben, vagy egy picivel jobb lehet a helyzet?[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SkyShowtime
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Tudományos Pandémia Klub
- Windows Insider Program
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- További aktív témák...