- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz fant0mi #206975 üzenetére
Pedig elvileg a te Tucsonod is premium felszereltseg, kisfonieben mind a 4 automata, az 2017 kozepi, meg 2017-es modellev. A ket honappal fiatalabb mar 2018-as modellev, mas fejegyseg es tudja az android autot/carplayt. Ja es most kapott masodjara uj kuplungot a csodas dct valto
i30-ban mind a 4 automata le-fel, de szerintem csak a facelift ota. Kivancsi vagyok meddig fogja birni a valto nalam -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #207002 üzenetére
Bubival is bevitt egy ilyesmi útra egyszer a Waze anno. Nem volt kikapcsolva a földutak elkerülése opció. Az awd rendszer jól vizsgázott csak én is attól féltem, hogy odaverem az alját.
#nincsbennetarcsi
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #206998 üzenetére
Ha jó minőségű a fólia akkor nem szabad gondnak lennie. Nekem legalábbis soha nem volt gond a karccal. Viszont a fólia eldolgozása nagyon fontos a széleken, mert előszeretettel felgyűri a leengedés. Megtanultam saját káromra
Qru: Talán azért van így, mert ez az igazi japán "wabi sabi"
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
pècsimunkás
addikt
válasz Magnum_ #206997 üzenetére
Már ritkán vezetem az autót, de sosem szerettem, hogy fentről jött a fény.
Jobban szeretem a mai napig is, ahogy ki tekintek a sötét "bunkerből".
Klíma van az autóban, úgyhogy az miatt sem kellett nagyon használni.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #207006 üzenetére
Nekem tetszik a panoramateto is. Utaskent lehet elvezni a panoramatetot leginkabb. Multkor haverom kocsijaval voltunk a telken es visszafele nem en vezettem, igy volt idom kielvezni a nagy panoramatetot.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
+1. Kombi Golfban vittek utasként, amiben először láttam belülről panorámatetőt. Hátul ülve teljesen elvarázsolt a dolog, nagyon hangulatos volt. Emiatt kértem a Polóba is. Viszont mivel azt kizárólag csak én vezettem, menet közben csak annyi tűnt fel, hogy világosabb van, de sofőrként szrt sem élveztem a látványból.
-
félisten
Ki melyik "autóköltség feljegyző" appot használja?
-
rbalint88
addikt
válasz pècsimunkás #207006 üzenetére
Akkor te se mostanaban veszel kabriot Bocs!
BBD: ha a hierarchia engedte volna, meg a panoramatetot tuti belekerem, gyereket nem ajanlott 3-4 eves koraig kabrioztatni, ezzel viszont mozizhatott volna.K Norbi: rossz a klimad?
fogyasztas: asszem ma este ket doboz 1664 blanc lesz, egesz napos festes utan ugy erzem megerdemlem ja es rollerrel mentem erte
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz D1Rect #207010 üzenetére
Egy ideig ezt használtam: Fuelio: üzemanyag és költségek
Nagyon sok lehetőség van benne.
Csak aztán úgy voltam vele, hogy több nem fog maradni ha iktatok minden kiadást ami az autóval kapcsolatos... tankolni kelleni fog és szervizeltetni szintén...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Peter.70
őstag
válasz BigBlackDog #207009 üzenetére
Néha utasként is bele kell ülni
-
fant0mi
addikt
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #206958 üzenetére
Én olvasom, csak nem tudom milyen átlagsebességre. Ha 130as pályázásra, arra nem rossz, de sztem nem is jó. Ha büntihatáron és 150+osan mentél, akkor fasza érték.
Tudom, mindenki azt mondja hogy nagy autó*, de én nem lököstől lökösig mérem az autókat miliméterben, hanem utas és csomagtér méretben (esetleg nyilván a finomságot is nézhetjük, de az ár/prémiumság kérdése inkább mint méret).*: Pl az F30 fél arasszal hosszabb az enyémtől; elől szűkös széltében, hátul mindenhogy, a csomagtartója meg, khm. Vezethetőséggel kenyérre kenhetett volna, de csak elszomorított hogy a Ring of Kerryn egy ennyire visszajelzés nélküli, döglött, motorféknélküli, nagyturbólyukas (megfontolt automata váltóval és kisdízellel) rázós autóval kellett vezetnem, hogy egy Rapidért is már sokat ráfizettem volna helyette. Az én szarommal ilyen helyeken azért lehet egy tűrhetőt autózni, pedig ez sem az arra kihegyezett változat, de tök más liga ahogy kommunikál, vagy ameddig mertük fordítani őket, addig abban is verte.
Szóval régebben sem hatott meg kategória, ezek után meg főleg lepereg, főleg amíg másban nem rak le valamit.
Az a plugin ötös pl már rak, más liga több szempontból is. De nekem nem igazán nagy egy egy ilyen nagymotorháztetejű szedán. Pont mint a SUVok, mit kezdjek azzal, hogy rontják fogyasztásban/bizonyos területeken a saját esélyeiket divat vagy rétegigény miatt, még mindig csak ahhoz képest tudnak jók lenni.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz D1Rect #207010 üzenetére
Spritmonitor a legjobb sztem, emlékeztet km/idő alapján köv szervizekre, cserékre, biztosításokra, matricákra, stb, stb. Ingyenes, vmi 1 euróért vettem 2 éve a reklámmentességet (diszkrét volt, inkább mint hozzájárulás).
Plusz weben mehetnek a csv exportok is. Egy próbát megér[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Richard!
addikt
Estét!
VÉDA 65km/h felett büntet?Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #207020 üzenetére
Ring of Kerryn mindegy mivel mesz, az igyis-ugyis szep, at a szoroson meg a nemzeti parkon fantasztikus. Annal csak a Wild Atlantic Way jobb, hihetetlen minosegu ut, pazar latvannyal.
Lybranak '99 ota mind a 4 ablaka le-fel automata, tetoablakkal egyutt. Elso generacios A3-nak is az FL után. Aztán 2000 kozepen par gyarto megszuntette ezt a funkciot, Mercirol lehetett ilyet olvasni, meg az Alfarol FL 159 es W202-es C Merci pl nem vezerelheto taviranyitorol, elobbi kifejezetten gaz, amikor mar a 75-os is felhuzta mind a 4 ablakat tetoablakot es antennat kp zarral.
Mas:
Bereltunk egy Peugeot 3008-at, es legurultunk Bulgariaba, remekul fogyaszt az auto, de az, hogy 1500-as fordulattal erolteti fel magat 70-nel emelkedon, fajdalmas, egy fokozattal lejjebb lenne jo, de visszarakja a magasabba. Sport moddal egy fokkal jobb, de ugy meg nagyobb gazra feleslegesen bogeti.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz K Norbi #207017 üzenetére
Kölcsönadtam Cactusnak, azért ilyen nagy az arca
MC Pite: Miért ne lenne jó egy benzinestől ez?! Ott az ellenpélda Fóka. De a Civic-em is. Fater Mercije, E320CDI és nem tudja pályán se 7-7,5 alá vinni. A 270-es tuningbox-al pl. 6l volt.
Most 138 tempomat és a sok kamion miatt gyakran volt fék 110-re vagy lejebb, majd vissza. Párszor 160 hogy elhúzzak 1-1 szerencsétlentől. Erre ez a 6,9-7,1 egy ekkora autótól szerintem parádé. Nagy, nehéz autó, tele volt a csomagtartó, 2-en ültünk benne, ment a hűtőláda, végig klíma 21 fokon. Én elfértem a Fókában is, de ez azért más világ.
A E merci ilyen még pályán, ezek oda valók, itt látszik igazán.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Nem is tudom minek írom le, mikor nem érti senki, nem kezeli a helyén senki a dolgokat.
Lehet megint tartok kis szünetet...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #207030 üzenetére
Közúton nem szeretek gyorsan (büntihatár fölött) menni, pályán 120-130at szoktam. Évente megyünk Salzkammergut régióba, sok sok pálya, némi lakottonnkívül, szerpentinek, meredek utak. Aláírásomból látszik a piciny Picasso, és a piciny (a középkategóriás kombikhoz áll közelebb) Megane mennyit ettek ilyenkor. Igen, könnyebbek, nem plugin, de egyterű meg kombi. Hét alatt, általában hathoz közelebb (klímázva természetesen). Széltében simán jó, lábamnak is kényelmes, nincs magasan, magam mögött fél arasznyi térdhely (175cm), nagy puttony megpakolva (nagykerekű monti, nagyobbik futóbringa, hideg esős hegyvidékre és hazafelé strandolósra is csomagolva), két felnőt meg a picilány.
Most 6,41 volt az 1097km-re, kb a szokásos. Nem szoktam forgalmi akadály lenni, sőt, igyekszem a sietősebb Gosauiakkal tartani a lépést, nejem gyomra szerencsére egyre jobban bírja, kicsilány meg kifejezetten élvezi mikor felébresztjük a ménest és melegítjük a gumikat az isteni új aszfalton *szívecskésszmájli*.Szal nem rossz az áramvonalasabb, modernebb szedántól a 7, és oké hogy nehezebb és több helyet foglal a garázsban, de szvsz ekörül jó pár kompakt is eljár, amiben van ennyire 'nagy' (=hasonló hely van). Legalábbis 308 II SW 1.2Pt130 és Leon ST 1.4TSI biztosan; sőt. Nálam még főként Ceed (1.4/1.5TGDI)
esetleg i30 1.5DPI miatt) és Corolla (DF) van a radaron, azokkal nincs konkrét ismerősi tapasztalat, de több tucat teszt/videó/mérés után azokra is fogadnék hogy mennének a kombik is ennyiből.
Igaz, nem pont ennyi erő és biztonsági tartalékkal mint az ötös, az tény.Szerk: Szarul fogyaszt a hibrid autópályán (melyik hibrid?) rész azért annyira nem egyértelmű. Oda az erősebbik Corollát venném, akit érdekel, keressen rá kb mit eszik pályán. [link]
5,5-6,5 között, nehézlábúság függvényében átlagjuzer alatt, és azért van benne akarat.Elnézést ha kötözködésnek ment át, nem akartam azt, csak nekem más szemüvegen át ez jön le.
Hátsókerekes nagyautók között (jó, Omega is element ennyivel, a 2.0 meg a 3.0 is jól evett pályán) manapság jó, plugin súlyban meg főként.
Csak a plugineket nehéz hova tennünk talán ilyenkor, de a fél elektromos autós mivoltához képest korrekt a benyás része úgy hogy egy testben laknak.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz MasterMark #207034 üzenetére
Na pont az ilyen hozzászólók és stílus miatt is.
Tudom nem fogok hiányozni.
Ti se...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
Pályázásra inkább a sima dízel.
Egy tisztán autópályás (volt benne ~ 40 km országút) tankolási adatom van a D6-tal [link] tavaly augusztus 1-ről, 691 km Makarska - Budapest, 7,48 l/100 km.
Ezt a 2.0 TSI-vel is hozom (kívülről kisebb autó, belülről lehet, hogy tágasabb, ugyanakkor a Volvo csendesebb).A D6-tal hangulattól függően 6,5-7,5 között jártam a szokásos Bp-Zeg távom + 1 akkunyi áram.
Városban jön ki a PHEV előnye.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
MC Pite
veterán
Hat lityi pályán a teteje, mindenütt csak kevesebbet eszik, dugóban/városban üt.
Nem gyűrte fel 124LE/160Nm az aszfaltot, de élveztem, és 110ló 155Nm alá nem vittem. Jófiúsan szoktam, de az új aszfalt, ahh .
Phev fogyi: Amperától baba; és egy Passat GTE-től ami közelebb van?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #207035 üzenetére
A Leon kombi nincs “közel annyira nagy”, mint egy 5er belül, akárhogy is nézem. Csomagtartóban nagyobb a kombi a szedánnál, de néhány év Golf és A3 után örültem, hogy egy F10-ben jöttem haza franciáktól szakadt térdszalaggal, felpolcolt lábbal (4 fővel és egy Border Collieval), és nem az A3-ban.
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #207045 üzenetére
Hat meg azert na. Ultem/vezettem 3-as meganet meg ultem Tsebacsi 5er-jeben is, azert ket kulon vilag. Nekem se erne meg a jelenlegi bevetel/koltseg/ambiciok matrixban annyit a bimmer, amennyi a vetelara es fenntartasa, de ezert nem tartom hulyenek azt, aki olyat vesz, mert amugy baromi jo auto. Nyilvan egy atlag kompaktban se kell eret vagni (szerencsere), de azert nem veletlenul nem allt meg ott a tudomany
Aki meg az 5er-bol nez felfele, az is lehulyezheti a maybachost vagy urusost vagy bentaygast, hogy de hat mennyivel jobban jarna 3-5-10 5errel adott budzsebol, de ugye sok mas teruleten (orak, hifi biztosan) se a felaraval aranyosan no a tudas, csak egyszeruen a meretgazdasagossag miatt azt annyiert tudjak nyeresegesen adni. Niche marketre dolgozni ROI alapon ezt hozza -
Snoop-y
veterán
válasz Tsebacsi #207033 üzenetére
Felesleges felhuznod magad. Nem kell meggyoznod senkit semmirol. Te ulsz nap mint nap a sajat autodban nem tokmindegy mas mit gondol rola?
Mas:
13 volt a legutolso etap
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Paxker315
addikt
Btw, pont idevághat. Úgy vettem észre, hogy 120-125 körüli tempónál bőven gazdaságosabb, jelentősen alacsonyabb a fogyasztás hibridnél, mint 130-135 közt, így, nálam már abszolút nem kérdéses, hogy marginális időspór nyereségért többet fizessek. Ellenben: a sebesség növekedésével a légellenállás szerepe egyre nagyobb szerepet játszik, így, általánosságban nagyobb tempónál meredeken kezd csökkenni a hatékonyság&gazdaságosság bármilyen bódé esetén.
Nem lenne észszerűbb-fenntarthatóbb 10km per órát csökkenteni az autópálya-sebességlimiteken? Itthon még olyan nagy távok sincsenek
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND