- Videós, mozgóképes topik
- Milyen videókártyát?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autóhifi
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #154997 üzenetére
Ezekre a lámpákra gondolsz? Igen, ez gyári, E46 Compact.
-
yodamester10
őstag
Érdeklődnék,hogy mit kell beállíttatni golf7,hogy a sötétben parkoló autó külső tükör alján lévő lámpa felkapcsoljon ha megnyomom a távirányítón a nyitást?Kiszállásnál működik de fordítva nekem lényegesebb lenne.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #155004 üzenetére
Én se jövök rá. Nyitásra nekem sem világít. Csak akkor kapcsol fel ha kinyitom az ajtót beszállásnál, valószínűleg így van beprogramozva. Max még azt próbáld meg, hogy a Coming Home és Leaving Home be van aktiválva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz #89309696 #155000 üzenetére
A gyári kinézet típusonként változik a halálosan uncsi és az elmegy között szerintem. Az NLN egy még simán ízléses megoldása a "kicsit nézzünk már ki máshogy mint a többi tucat 3-as" érzésnek. Az M hűtőrács csíkok nekem kimondottan tetszenek, ha lenne 3-asom az enyémen is lenne. Az M-es tükör se zavarna annyira, nem ordít róla, hogy aftermarket cucc.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gaben92
őstag
válasz yodamester10 #155004 üzenetére
Hülye kérdés (nem nagyon ismerem a típust ennyire), de van keyless entry? Én ha közel megyek az autóhoz akkor felkapcsolja a lámpákat a tükör alján, de ugyanilyen viszont keyless entry nélküli (vagy manuálisan kikapcsolt) autókon ez nem működik.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #155007 üzenetére
azzal az M csíkkal az a baj, hogy a lefingott 16i-től az új m550d-ig mindenre megveszi a sok palimadár, hogy attól majd rácsing lesz a verda, aztán ciki már, mint a Fila táska - az E46 amúgy is az az autók között kicsit - főleg a 320d.
az M tükör szerintem jól néz ki (ez a fajta, nem az E36-é), az angel eyes-t viszont jobb nem erőltetni.RAiN91: ilyet csak akkor, ha kesztyűvel fogod utána használni minden nap. a kéztől elzsírosodik , ocsmány lesz. amúgy se túl praktikus, nem véletlen nem rakják nagyon utcai autóba, csak versenyautókba.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz yodamester10 #155006 üzenetére
A lámpakapcsoló Auto állásban van? Ha igen, és sötétben így sem kapcsol be a puddle light, akkor VCDS gyanús a beállítás.
-
Gaben92
őstag
válasz yodamester10 #155010 üzenetére
Igen az. De ez tényleg csak egy tipp. Lehetséges, hogy VW-nél másképp működik a dolog.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sugarforce #154998 üzenetére
Pont néztem, hogy a 140 gr/km-t egyedül a 1.2-es Jazz nem teljesíti túl a "flottánkból", szóval elég optimista érték ez...
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
senior tag
válasz Magnum_ #155021 üzenetére
...bocsánat, azt hittem otthon sanyargattad magad. A saját tapasztalatom írtam, én két futópadot kivégeztem itthon, egy kedves barátom ajánlotta az evezőpadot, hát más vonal! (szerintem valami középkori kínzóeszköz mai reinkarnációja. De, próbáld ki lent a teremben, ha van rá lehetőséged.
Joe
-
BigBlackDog
veterán
Kis tapasztalatösszefoglaló a DSG-vel kapcsolatban, részben aero. korábbi kérdésére válaszként.
Szóval tetszik az automata, sokkal kevésbé fárasztó a vezetés, de a DSG-t azért helyen kell kezelnem. Országúton, pályán élhető, városban, indulásoknál rá kell számolni 1-2 másodpercet, mire a start-stop + váltó magára talál.
Ami érdekes, hogy ha indulásnál megvárom míg elkezd kúszni, majd finoman nyomom a gázpedált, akkor szépen indul. Ha indulásnál hirtelen beletaposok és legalább félig lenyomom a gázpedált, akkor is rántásmentesen indul. Viszont, ha felengedem a fékpedált és kis várakozás után nyomom le a gázpedált normális mértében (kb. egynegyedig), akkor ránt egyet, megugrik. Ezt mondjuk nem tudom mire vélni.
A fentin eseten kívüli máskor nem éreztem rántást. Visszaváltások előtt azért szokása gondolkozni, illetve nem egyszer hangra elég csúnyán és szerintem eléggé sokáig csúsztatja a kuplungot visszaváltásnál, de érzésre finoman dolgozik. Parketta esetén visszagangol, de értelmes mértékben, nem kell rögtön visszaváltás után a következő fokozatot pakolnia.
Illetve ami még nem tetszik, hogy dombnak felfelé és hideg motornál is simán próbálkozik 1400-1500-as fordulaton szenvedni. Ilyenkor átteszem inkább kézi üzemmódba és visszaváltok kb. 2000-es fordulat környékére, ahol a fogyasztásmérő szerint kevesebbet is eszik legtöbbször.
Más negatívumot egyelőre nem tapasztaltam, pl. az D>R vagy az R>D váltások sem lassúak szerintem, vagy még én nem vagyok elég gyors.
Elnézést, ha kicsit hosszúra sikeredett.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #155028 üzenetére
Akkor annyira nem különbözik a Ford hagyományosáétól, igaz az indulásnál legalább nem ránt, cserébe jó lassan kapcsol felfelé-lefelé, tök mind1 hogy kézi vagy automata módban van. Ugyanígy nem mindig gangol vissza emelkedőn, lejtőn is szinte csak akkor tartja ki, ha manuálisan besegítesz neki, hogy most azért motorfék kéne haver. Habár alacsony lökettérfogat = lófing motorfék
Ez az elindulás furcsa nekem, mi a különbség a hagyod kúszni és utána finomkodsz és a felengeded a féket és úgy indulsz finoman között?Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #155031 üzenetére
1. Felengedem a féket, megvárom még elkezd kúszni alapjáraton (~1 másodperc), majd rálehellek a gázpedálra és szépen elkezdem benyomni > nem ránt
2. Felengedem a féket és átlépek rögtön a gázpedálra, legalább félig lenyomva azt > nem ránt
3. Felengedem a féket, megvárom még megmozdul az autó (de nem kezd alapjárati sebességgel haladni) és már nyomom a gázt kb. egynegyedig > ilyenkor megugrik -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #155028 üzenetére
A start-stop Skormiban gyors, mire felemelem a lábam a fékről már jár a motor. Ennek ellenére halálba idegesít az állandó leállásokkal és első dolgom kilőni.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Alapvetően gyors szerintem, csak érzéke van ahhoz, hogy akkor kezdje leállítani a motort, mikor éppen már kezdem levenni a lábam a fékről. Bár van egy érzésem, hogy ezt a háromhengerest indításnál többet kell tekernie az önindítónak, mint az előző 1.4 TSi-nél.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #155034 üzenetére
Nem látja előre, hogy majd milyen forgalmi helyzet fog adódni. Majd gondolom összekötik az ACC-vel egy idő után és ha látja, hogy mozdul az előtted lévő már akkor indít.
Itt a DSG rendben van (a bakkecskézés csak a száraz DSG sajátja), eleinte fura volt, hogy jobbn kitartja a fokozatokat mint Kormi de így városban jobb vele menni (városon kívül meg rosszabb).
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #155028 üzenetére
Pont a múltkor járt ki mellettem dombnak egy DSG-s VAG gép, megindul egyből dobta a kettest, jött egy 15m körüli nagyobb kapatő és eszébe nem jutott volna visszaváltani inkább erőlködött kettesben. Persze a sofőr is ilyenkor okosabb lehetne hogy manual mód ha előre látja mi van vagy gázt nyom és akkor visszavált vagy eleve nem úgy mászik egy dombot ahogy a váltónak a legszarabb. Persze a sofőrök 90%-a csak megy A-ból B-be, ez nem is baj.
A DSG ilyen, mivel fix kapcsolata van a kerekekkel miután a kuplung zárt így nem tud olyan szabadon dolgozni, mint a normális automata. Szoftverrel sokat lehet okosítani rajta.
Nekem nem kéne épp ezért. Takony automatánál nincs jobb a bolygón. Csak normális motort kell mellérakni.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
RAiN91
őstag
-
Magnum_
nagyúr
válasz RAiN91 #155044 üzenetére
Nekem is
fila taskamE46-om van, egesz turheto allapotban es nagyon ertekelem a nem lefingott E46-okat, ezert vagyok kivancsi. Enyem is mindennapi hasznalatban van.
Nekem is karcos volt a diszlec, vettem ra makulatlant korbe, igy lett ezust a sotet szurkebol (eleinte plasti dippel probalkoztam, szerintem az is jobb, mint a _karbon_ folia.I humbly and respectfully decline™
-
[CS]Blade2
addikt
Viszont nem is akarnak a vevő-fogyasztó igényeinek megfelelni, így igazán jóra nem fogják megcsinálni.
Jó nekik, hogy dombon felfelé 1000-es fordulaton nyomatékból koptatja oválisra a hengert, mert akkor hamarabb kell alkatrészt vagy új autót venni.
A vevő meg azt hiszi, hogy költségbe jól jár az alacsonyabb fogyasztással. Az állandó alacsony fordulaton tartás, a rossz minőségű benzin, és a gyárilag ritkának ajánlott olajcsere együtt lehet, hogy nagyobb kárt okoz a hardver-ben költségre, mint amit megspórol az üzemanyagon és amennyi kényelmet ad a kézi váltóhoz képest.Ma már nem tudja egy gyártó kimondani, hogy neked és az autódnak a legjobb, ha pörgeted legalább 2000-en vagy azt, hogy jobb, ha sűrűn cserélsz olajat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Videós, mozgóképes topik
- LEGO klub
- Milyen videókártyát?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Robogó, kismotor
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen