Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen széket vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hieronymus
veterán
Egyszer menj el gyárlátogatásra egy BMW üzembe.
Logisztikai csoda amit csinálnak. A járműveket a megrendelés sorrendjében készítik. Minden munkahelyen az adott járműhöz való alkatrészeket szállítja az automatika. Se többet, se kevesebbet. Nem azért mert ellopják. A BMW megfizeti az alkalmazottait. Azért, hogy a leggördülékenyebben lehessen dolgozni.Amúgy az autógyártók legnagyobb költsége a kutatás és fejlesztés.Aki lemarad, az kimarad. Így járt az Opel. A nyolcvanas években még piacvezető volt Európában. Egy - két könnyelmű tervezési hiba után a csökkenő forgalom takarékosságra késztette a vezetőket. A takarékosság nem megoldás. A pazarlást kell kerülni, nem a minőség kárára takarékoskodni. A mélyrepülés gyorsan indult be. Nem volt pénz a fejlesztésre. Többszöri tulajdonos váltás végén a PSA mentette meg az Opelt. Megkapták a legfontosabb PSA fejlesztéseket. Azóta növekszik az Opel piaci részesedése.
Ez a verseny az autógyártók között nagyon éles. A Mercedes, VW, PSA mellett alig maradt már önálló gyártó.
A többieket vagy felvásárolták vagy szövetséget alapítottak. Ezek a gyártócsoportok hatalmas pénzt képesek betolni a fejlesztésbe. A kisebbek, akik már nincsenek sokan, arányaiban sokkal többet kell költeni fejlesztésre.A BMW a méretéhez képest a nagyokhoz tartozik. Csak két leányvállalata van. A Mini és a Rolls-Royce. Ezeket tudta megtartani a telje angol autógyártó csomagból. Arányosan sokkal többet költenek fejlesztésre, mint a nagy gyártók.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gurulunk, WAZE?!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Renault, Dacia topik
- Milyen széket vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Milyen okostelefont vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- DDR5 RAMOK
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!