- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- E-book olvasók
Új hozzászólás Aktív témák
-
xekta
csendes tag
Sziasztok,
Szeretném megvenni első elektromos rollerem. Napi kb 6km-es hasznalatra kell városban. Xiaomi rollereket néztem 100-150e ft kategóriában, de lényeges különbséget nem láttam köztük. Kérnék véleményeket, ellenerveket, tanacsokat. Elore is köszönöm.
-
xekta
csendes tag
válasz Thunderzolee #27192 üzenetére
177cm es kb 75kg, megvacsorazva 76 újat leginkább. A lite ok tudom, hogy nem a legjobbak, robotporszivobol is kiindulva. Emelkedőn ritkán használnám.
-
xekta
csendes tag
válasz Thunderzolee #27196 üzenetére
Essentialt nézegettem meg azt ajánlották mások. Az f2 ilyen jó lenne? Alapvetően nem erdekel, hogy milyen márka, csak ne gyenge anyagból legyen és bírja a napi használatot. Nyilván utazni nem ezekkel akarok. Megnézem amiket küldtél, köszönöm.
-
xekta
csendes tag
válasz Thunderzolee #27200 üzenetére
Értem, köszi. Rairtam az F2-es srácra akit linkeltel, hátha megboltoljuk. Köszönöm a segítséget.
-
xekta
csendes tag
válasz GoodSpeed #27404 üzenetére
El tudod nekem küldeni a lakatot kérlek? Nekem f2-m van, szerintem arra is jó lenne.
De kérdésedre talán segítség: Ha appban oldod fel a rollert, akkor nem kell kódot beírni, illetve ha nemrég kapcsoltad ki-be akkor sem. Kapcsold ki, várj pár percet és kapcsold be a roller főkapcsolóján, így már kérni fogja a pin-t és fékezi is a motort. -
xekta
csendes tag
Segway ninebot f2-nél mekkora keréknyomást tartsak benne? 3 bar körülre gondoltam.
-
xekta
csendes tag
Köszi, én is azt néztem (persze psi-ről átváltva), de megzavart, hogy mások 5 barokról beszélnek meg külön első-hátsóról, aztán gondoltam inkább megkérdezem.
Másik kérdés: F2-re szeretnék lengéscsillapítást. Elvileg lehet hozzá kapni (nem gyárit), a monorimtől (kínából). Van valakinek bármi tapasztalata vele? -
xekta
csendes tag
Kicsit úgy érzem eltértünk a tárgytól, szóval egy taktikai közvéleménykutatást felteszek: Ki milyen felcsatolhatós (első - hátsó) lámpát használ a rollerére? Én úgy érzem a gyárival nem túl fényes a jövő.
-
xekta
csendes tag
Segway F2-re szeretnék nem kötelező biztosítást kötni (k)gfb. Valaki linkelt itt egy oldalt korábban, ott próbáltam de nem tudtam, mert típus megadás után kiállt hibára, hogy erre nem kell kötelező, simát pedig nem találtam. Valaki hasonló paripával ötlet? Lehetőleg online szeretném.
-
xekta
csendes tag
válasz Thunderzolee #27960 üzenetére
Na pont az insura-n nem tudtam megnézni, hogy mik a lehetőségek, mert 25kg alatti a roller és 25 a végsebessége, így nem enged továbblépni, mert nem lehet rá kötelezőt kötni. Megnézem a többit, köszönöm mindenkinek.
-
xekta
csendes tag
Kijelző ha rosszat mutat se fog tőle behalni a rollered 500m után. Valszeg cellazárlatos, nyilván ezt bontás után tudja megmondani egy szervíz. Szerintem nyugodtan tam-tamozz vagy legalább kérdezz rá. De ha használtan vetted úgyis az lesz, hogy eddig nem volt ilyen baja.
-
-
xekta
csendes tag
Akinek van xiaomi akksis kompresszora (pumpája), attól kérdezném: kell, hogy a cső végén legyen "ellen" nyomás, vagy lehet használni mint egy úgymond kézi kompresszort?
-
xekta
csendes tag
válasz Dr. Szilikát #28238 üzenetére
Igen, alkalmi portalanitasra is használnám, ha nincs kedvem bekapcsolni a rendes kompit vagy mashol vagyok épp. Nyilván a normál funkciója mellett. Köszi
-
xekta
csendes tag
Hát nemtudom, ha választani kéne nem érdekelne az a +5km és inkább a +400w-os motorra tenném a voksom. Nekem csak sima F2 van, de lassulást nem érzékeltem még 50% alatt sem. Nyilván én nem is tudok csak 30km-t menni full sebességen. Lecsukása is baromi egyszerű, lehet a tied még nem járódott be, azért volt nehézkes. Nem szokatlan a széles kormány után a xiaomié?
-
xekta
csendes tag
Nemtudom, én a mutatóújjammal felhúzom a pöcköt, hüvelykkel lenyitom a retesz részt, néha a tenyeremmel, lenyomom és már le is van csukva az egész. Felnyitni néha játszani kell, mert van hogy akad a kormány magassága miatt, de lehet csak én vagyok balfasz. Szóval nem kellene annak nehéznek lennie egyáltalán. Az a baj, hogy ha váltani fogok is csak nagyobb kategóriára, az meg a xiaominak sincs nagyon azthiszem, szóval nem hiszem, hogy lesz alkalmam kipróbálni
-
xekta
csendes tag
"Elektromos" kürtöt milyet ajánlanátok (akár konkrét is érdekel amit használtatok) amit az autósok meghallanak? Nyilván biciklisre meg gyalogosra ott a csengő, de egy autósnak hiába csengetek
-
xekta
csendes tag
válasz DigitXT #28323 üzenetére
Csak csengőm van, nincs se duda se semmi más, nyilván ezért kérdeztem. Nem az volt az alapkoncepció, hogy azt nyomva rongyolok be egy beláthatatlan kanyarba. Hogy tudnék büntetni egy autóst úgy őszintén ? Az én fülem előbb szétmenne mint az övé. Szóval várom a kérdésre továbbra is a hasznos hozzászólásokat, mert ezekkel sajnos nem mentem sokra (egy autón minek van, ha vészhelyzetben amúgy sincs időd használni? Vagy ha van akkor nem vészhelyzet? Nyilván figyelmeztetés a cél, mint mondtam nem Jolánka nénit akarom ledudálni a kempingről.)
-
xekta
csendes tag
válasz Peaceliker #28329 üzenetére
Még garis a roller, szóval az akksijara addig nem szívesen kötnek rá semmit. Külső taprol meg tudom oldani persze. Azért kérdeztem saját véleményt, hogy kinek mi van, hogy az autós még meghallja ha meg kell neki, másnak ne legyen túl zavaró. Nem kell hogy sokat birjon egy nap mert nem akarom nyomogatni
-
xekta
csendes tag
válasz alphamooncam #28334 üzenetére
Igen, ezért akartam a dudat, mert a csengőt nem hallja. Ha beáll keresztbe a bicikli útra vagy valami akkor tudjam jelezni anélkül, hogy megállok és kirangatom
-
xekta
csendes tag
válasz DigitXT #28347 üzenetére
Nem vagyok én önkéntes rendőr, hogy kurva anyázós dudát szereljek fel. Ha valaki keresztbe megáll a bicikliúton vagy látom hogy ki fordulna elém előre tudom figyelmeztetni mint egy autó is. Ez mind úgy hogy én védett úton közlekedem. Az hogy ő nem számít arra, hogy valaki más is közlekedik rajta kívül az nem hiszem hogy az én hibám. Nyilván nem fogok neki menni se direkt illetve saját magamat védem azzal hogy kitérek előle vagy lassítok. De nem azért van rollerem hogy toljam, mert figyelmetlenek az autósok\ más résztvevők. Ugyanúgy én is elvárom hogy rám dudáljanak vagy csengessenek ha faszságot csinálok, de szerencsére nem szoktam. Ha autón baleset veszély elkerülése miatt van, akkor rolleren is lehet pont ebből az okból kifolyólag. Nem akarok én előzni amit írtam mind a bicikli úton történt. Értettem én a gyári dudákat de nem szeretnék rollert cserélni mert hogy azon van ezen pedig nincs, ésszerűbb venni egyet szerintem. De alapvetően már megint olyan dolgokat látunk bele az írásomba ami nem volt ott, én csak dudára kértem véleményt, tapasztalatot. Az hogy én mire használom, (azon kívül hogy elmondtam példával, szóval semmi szabálytalanra) szerintem már az én dolgom.
-
xekta
csendes tag
válasz DigitXT #28351 üzenetére
De akkor mindenkinek felesleges attól hogy 1 tonnával nehezebb, még rá is vonatkoznak a szabályok, és ha kell, figyelmeztetni kell. Lehet én ma dudalok rá, mert elém jön, holnap pedig eszébe jut és azért nem üt el valakit aki lassabban reagál mint én. Elektromos bicikliztem is, azon se dudaltam, mert nem kellett, de ha kell akkor legyen. Írtam, hogy roller saját akksira nem akarok kötni semmit, mert garis, külső taprol persze meg tudom oldani könnyedén. De nem ismerem a többi gyarijanak az erősségét, tudom hogy valamelyikén van, de ha az elektromos bicajé pl nem túl erőteljes. 25-tel senkit sem akarok lenyomni az útról, de jogom van biztonságosan haladni rajta.
-
xekta
csendes tag
Akarnék én, csak gariig nem akarok köszi, este megnézem őket. De a töltés nem gond, amúgy sem terveztem nyomkodni.
-
xekta
csendes tag
válasz Tangerine #28361 üzenetére
Nem félek én kinyitni, de annyit nem ér az egész, hogy aztán ezen lovagoljanak. Gari után amúgy is lesz rajta egy sor upgrade. Addig legalább nagyjaink is kitalálják, hogy lövessék e a tiszaba a rollereseket vagy se. Tölteni meg tudom a munkahelyen, szóval nem aggódom
-
xekta
csendes tag
válasz DroiDMester #28367 üzenetére
Hát így fülhallgatón keresztül bevérzett a dobhártyám, szóval elhiszem
alphamooncam Ha más oka lenne én is elgondolkodnék, de egy duda miatt nem látom értelmét Addig pedig gyűjtök szép új monorimes lengire. Hacsak addig nem változik valami és váltanom kell pedelecre vagy valamire
-
xekta
csendes tag
De tényleg, miért akarod megelőzni, kevés a 60 amivel megy? Ha motoros lett volna akkor is meg akarod előzni? Egyébként robogósokon, motorosokon is gyakran látom, hogy semmi protektor, max egy sisak, a többi rövidnadrág, papucs és társai. De ez valószínűleg az első borulásukig lesz így. Elektromos kerékpár 25-30-cal megy max (amit nem buheráltak, bár az se sokáig megy annyival), az elektromos robogó és motor az, ami többel megy. Egyébként egy pedeleccel vagy egy országúti\verseny bringával is lehet menni 40-nel. Az a baj, hogy a közlekedők nagyon kicsi százaléka tudja a kreszt alkalmazni, a legtöbb ember rutinból vezet és nem is számít már más közlekedőre vagy nem is érdekli a másik. Ráadásul semmi empátia vagy elfogadás a másik felé.
-
xekta
csendes tag
Hát ha már ketten félreértjük De egyébként persze megértem az álláspontod, de bárki kifordulhatott volna eléd bármivel, ez pont egy rolleres volt. Attól még nem lesz minden rolleres ilyen. Én ahol szoktam bicikliúton menni, az vagy szimpla vagy dupla záróvonallal van "elválasztva" az autóúttól, mégis van hogy azon keresztül kerülik meg a másikat (vagy előzik meg jobbról?) az autósok, mégse mondok semmit az autósokra. Ugyan úgy jött ki elém bicajos, rolleres, gyalogos, autós minden már. Ez benne van sajnos.
De egyébként ha nem pont egy rolleres lenne, hanem egy smart vagy egy trabi, de akár egy segédmotor, az is tötyögne előtted 40-nel, őt se tudnád megelőzni könnyen. Városban amúgy sem értem az előzgetést, mert ugyan annál a pirosnál fogtok állni, csak más sorrendben.
Az dícséretes ha nem centizgetsz, sajnos sokan még most is szoktak. Egyébként menjen csak papucsban meg rövid gatyában (motorosok is szoktak errefele), majd az első szaltónál átgondolja. -
xekta
csendes tag
A jogsi nelkuliek max 20 km/h es kizarolag kerekparuton, ahol nincs, ott jardan max 10 km/h , az utakon, autok kozott zero tolerancia . Akiknek van jogositvanyuk, azok mellekutakon max 25km/h , ahol nincs kerekpar ut, ahol van kizarolag a kerekpar uton, vagy jardan max10km/h
És ennek örülünk? Ha nincs kerékpárút, ahelyett, hogy felmennék az autók mellé (kisvárosok, falvak stb is léteznek ám, nem csak pest) ahol a biciklisek és a többi is közlekedik, menjek a járdán 10-zel, veszélyeztetve a gyalogosokat és magamat, mert ugye ők biztosan számítanak rám, amikor kijönnek a boltból, házból, sarok mögül.
Még az én városomban csak csak, mert viszonylag sok a kerékpárút, bár biztos nézne a kerékpáros aki az úton közlekedik, hogy miért kerülgetem Mari nénit az úthibás járdán én meg rollerrel inkább, de szegeden pl lesz..od a f..t mire eljutsz A-ból B-be rollerrel, mert alig van kerékpárút. Vagy még Fehérvár is ilyen volt ha jól emlékszem. -
xekta
csendes tag
Tetszik ez a mindenhol nekem van elsőbbségem Ott van elsőbbséged, ahol megadják. Védett bicikliút, elkülönített, dupla záróvonallal festett rész vagy akár a Jóisten is leszállhat közénk és adhat karjelzést, akkor sem lesz olyan útvonal, ahol teljes biztonságban lehet biciklizni\rollerezni. Én az utam 90%-át védett úton teszem, elsőrendű úton, dupla záróvonalas biciklisávban. Ezeket is átszeli, ha máshol nem, kereszteződésben autóút, akiknek stop tábla vagy vagy elsőbbségadás. Szerinted érdekli? Vagy a dupla záróvonal? A felfestett bicikliút pedig csak egy jobb oldalról kikerülősáv vagy gyorsulósáv. Magyarországon semmi közlekedési kultúra nincs, és nem elég ha te Schumacher szintű reflexekkel rendelkezel, mindig lesz egy fsz aki elédvág, beelőz, nem adja meg az elsőbbséget. Ehhez nem kell, hogy autós legyen, sima biciklis, de e bike-os, rolleres is kanyarodott már ki elém tizen-huszon x-szel. És ez nem pest, vidék. Ha kilép eléd egy gyerek a járdáról, vagy állat, mert pont meggondolta magát, akkor mit csinálsz? Elütöd? Nagyobb eséllyel vagy meghúzod a féket és fejreállsz vagy elhúzod a kormányt és majd kimászol a bokorból.
Full face sisakom van, még elektromos kerékpárra vettem anno, első naptól nem zavar még rolleren sem. Hallásommal nincs baj, annyit nem tompít egy sisak, látótér is elég, nem a tanknyílásból kell kinézni, a kijelzőt nem látom, de hát azt ki is nézegeti menet közben? Ha nem tudsz hátranézni sisakban, akkor javíts a testtartásodon\állásodon.
Nem azt mondom, hogy mindenkinek motoros sisak kell, de egy bringás sisak nem korlátoz semmiben. Bicikliseknek is bevezethetnék a sisakot igen.
[ Szerkesztve ]
-
xekta
csendes tag
válasz tau_ba #29379 üzenetére
Én sima F2-t használok, 20%-nál érződik, hogy lassabban gyorsul a gépezet, szépen veszi le a maximális teljesítményt, még 10%-nál is 20 felett mutat a kilóméteróra. Sokszor megyek emelkedőt, dombot, nem erőlködik egyáltalán. Segway-t le lehet zárni telefonnal vagy kóddal, szóval nem tudnak vele elhajtani. Szélesebb a kormány szóval több hülyeség elfér rajta\több helye van a kezednek. Könnyű is összecsukni. A kijelző elvileg nem ázik be mint a xiaominál (legalább is nekem szakadó esőben nem lett baja).
Illetve dupla záróvonalas bicikli sávban egy frontális ütközést túlélt a jármű egy mini cooper ellen, szóval ez is mellette szól
Egy lengéscsillapítót elbírna még, 50 ért van hozzá kerekenként, de amíg garis nem bántom. Ezek az én tapasztalataim vele, másnak biztos van több. -
xekta
csendes tag
válasz PociAti #29439 üzenetére
Én mindig használom az indexet, nekem f2-n a kormány szélein van. Este jól látszik, nappal szerintem egyáltalán nem. Az se segít rajta, hogy valószínűleg a fogás miatt néha takarok is a hátrafele világító részén. De nyilván mindig hátranézek mielőtt bemegyek a felezőhöz vagy előzök\kerülök. De arra asszociálok mindig, hogy a mögöttem lévő nem látja és így közlekedek.
-
xekta
csendes tag
Szia, hát van pár nagyobb emelkedő nálunk, nyilván nem néztem sosem százalékosan mekkorák. Gond nélkül felmegyek rajtuk, még akkor is, ha nem teljesen húzom a gázt (az egyik egy téglafalon keresztül vezet és kicsit beláthatatlan), eddig nem volt gondja. Ugyan ezen az útvonalon ólomsavas akksis elektromos kerékpárral tekernem kellett. Lendületet én a rollernak csak induláskor szoktam adni, máskor még sosem kellett.
-
xekta
csendes tag
Én akarok venni az F2-höz lengéscsillapítót, de most elbizonytalanitottatok, hogy még a palcika gyarik is rosszak. Szóval van valakinek monorim lengéscsillapítója (lehetőleg f2 sorozat) aki be tudna róla számolni, hogy milyen?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest