- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bukta a GeForce RTX 5090D-t Kína?
- Futtasd helyben a Qwen3-at: ingyenes nagy nyelvi modellek az Alibaba konyhájából
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Hővezető paszták
- Apple asztali gépek
- Home server / házi szerver építése
- Canon EOS DSLR topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz
KaraDani #19088 üzenetére
Az az igazán mokány, hogy a videón szereplő emberek többségét arcról ismerem, egy kis részét személyesen
A lányok is teljesen józanon sokkal aranyosabbak
Szerintem aki volt már1x is NR-on az is is talál köztük ismerős arcot.
(#19090) amargo
Nekem Siófok és környéke volt meg sötétben pár napja, mikor mentem vissza a szállásra a partyfotózásból. A rendőrök levillogtak, és megkértek, hogy a bicikli úton menjek. Teljesen jogosan, mert ahogy szálltak vissza a kocsiba egy "Aztakú..." elhagyta a rendőr száját, mikor egy fehér BMW kb 140-nel elrobogott mellettünk a két sáv között kacsázgatva. Indultak is utána villogva.
Ha nem tessékelnek le, szerintem el is kapott volna csak úgy heccből. -
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #19029 üzenetére
A példa konkrét, a klubbal készíttettünk klubos mezt két alkalommal már, ott ilyen árakra jött ki. Létezik náluk ujjatlan, rövidujjú, hosszú és termo hosszúujjú, ami nem igazi termó, de belül kicsit bolyhos, elég meleg. Határidőkben nem valami pengék elasticék, de a mezek tényleg jók és így az áruk is az.
Ha a logó tulajok hozzájárulnak, még a fórumot is népszerűsítenénk (guruló kockák, hihi), frankó mezt lehetne rittyenteni, csak persze egy ügyes grafikus sem ártana hozzá, aki megtervezi (hmm, rii rég járt erre
).
Bicaj nuku most akkor, tessék feküdni és nyögni
, meg jobbulni.
-
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #19011 üzenetére
Nagyon olcsóbbakról nem tudok. Márkában még az Elastic tud jobb lenni valamivel, és az is jó minőség. Mondjuk nem mondhatom, hogy saját tapasztalat alapján a hűdenagy márkásak jobbak lennének mint a Deca vagy Elastic, mert párom Speci téli hosszúujjújából (fehér-piros) teljesen lehetetlen kimosni a sárpöttyöket, ezzel szemben a Decás mezei és mindkettőnk számos Elastic gyártású klubos meze tökéletesen működik... Ja meg Rogelli jött még be nekem, de az sem olcsó sajnos.
Betétes naciban viszont a zselés (?) betétesek a tuti királyság szerintem, párom az abszolút nem montis Campagnolo nacikra esküszik (16-18k körül), valami egészen különleges betét van bennük, ami nagyon kényelmes, nekem meg a Rogelli jött be (Deca nagyon nem), abban is valami zselésszerű kék betét van, ráadásul nagyobb fajta emberekre is van cuccuk.
De ez mind csak az én szubjektív tapasztalatom...
mod: Színben meg a fehér kerülendő szerintem, legyen szó bármilyen bringás cuccról, mert az életben soha nem lesz olyan színű, mint amikor hazahoztad a boltból... (sőt ez tapasztalatom szerint áll bringára is
)
-
-
spartan1
aktív tag
válasz
KaraDani #18781 üzenetére
lehet,hogy semmivel sem,de a gazdája az hülyeséggel túlszárnyal mindenkit..egyszer hagytam lépcsőházban montim lezárva.reggel felültem,mentem munkába félkómásan.elérek egy lámpához húzom a féket de nem fog
hát az éjszaka folyamán valaki szakisan leszerelte a v-fékjeim
de rendes volt mert meghagyta a kerekeket,vázat és a nyerget is.bár ha a nyerget vitte volna el és azt nem veszem észre és reggel kómásan rápattanok??
-
spartan1
aktív tag
-
fidig
tag
válasz
KaraDani #18515 üzenetére
Nekem is jóval hosszabb, és ráadásul a szelepnél ér körbe a felniszalag, úgyhogy valószínűleg ott csípődhetett be nekem, ugyanis két defekt szimmetrikus helyen a szelep mellett, másra nem tudok gondolni...de most jelenleg tart köszönhetően annak, hogy a defektjavítás következtében ott ugyebár vastagodott a dolog, de azért beszerzek egy pótbelsőt...
Te milyen belsőt vettél, s hol???? -
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #18259 üzenetére
Klikkide, íme a díjak.
mod: Csak azért találtam meg, mert már én is kerestem korábban szitkozódva, hogy hogy eldugták.
spartan1: Ebben megegyezhetünk...
aesir: Sajnos ehhez túl sok a jogász a családban, meg kertes házas környék, biztos garázsban tartja. De igen, mindenki tudja, hogy ha jön a kék Peugeot-s őrült, akkor vigyázni kell...
-
spartan1
aktív tag
válasz
KaraDani #18259 üzenetére
én a 2 hónapja balatonról szegedig fizettem helyjegyet a kerómért és ha jól emlékszem összesen 1700ft volt..a vicc a kerékpár szállitásban az az,hogy nagy ritkán csatolnak kerépárszállitó vagont ahol tárolni lehet a kecskét.de a poén,hogy ha nincs kocsi akkor van egy olyan lehetőség,hogy eggyik kocsiban lehajtható üllések vannak és ha szerencséd van akkor mind üres és odatámaszthatod a binyód ha nem akkor állsz mint fa@ a lakodalomban,persze igy is elkérik a helyjegy árát és nemutolsó sorban a máv szerint mindig van kerékpár szállitó kocsi.én vasutas voltam kb 1 évig,hát had ne mondjam 1 hétbe egyszer láttam hozzácsatolva.
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #18239 üzenetére
Na azt az aluljárót valamiért én kifejezetten elkerülöm... A begyakorolt útvonalamon a Korong utcánál szoktam átmenni a sín alatt, arra szinte csak bringások járnak. Aztán a túloldalon elgurulok azon a néptelen kis utcán a troliállomásig, és ott besorolok a trolik mellé a Liget felé. Egy baja van csak, hogy emlékeim szerint egyirányú az az utca, és hát mi tagadás, én a másik irányba is arra közlekedem.
A kutya se jár arra, de egyszer azért szembejött egy rendőrautó, na akkor igyekeztem láthatatlanná válni...
-
spartan1
aktív tag
válasz
KaraDani #18239 üzenetére
sok a tarhonya igazad van,mi talán annyiban külömbözünk az autósoktól,hogy nem pusztitjuk annyira a környezetünk de ahogy mondtad is ha közlekedésről van szó akkor nincs nagy különbség,,én azért hiszek a videónak mert ennél különbeket is lehet látni és ez még light-osnak tűnik azok közül amit néha a zsaruk művelnek.egyszer egy cimbim versenyre hivott a piroslámpa átérés cimszóval
na az lett a vége,hogy én megáltam mert nem véletlen piros ezt a marhát meg 60-nal elcsapták,a kerója meg kettétört
-
Xantomas
őstag
válasz
KaraDani #17952 üzenetére
Egyrészt mert drága, másrészt mert kilépésnél nagyobb szögben kell csavarnod, mint hagyományos spd-nél. Az ára, és a megszokás. Ha valaki talált egy olyan ciő-pedál-stopli párosítást, ami jó a lábának, és az izületeinek, akkor azt minek cserélje le?
Ráadásul, ugyan abban a minőségi kategoriában 2x annyiba kerül egy Crank Brothers pedál, mint egy Shimano, bár tény, hogy aki komolyan gondolja, annak ez már nem összeg. -
venember83
nagyúr
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #17934 üzenetére
Pont ettől kaptál kedvet? Nem vagy kicsit mazochista?
Viccen kívül, igen, ezekről is szól a montizás, általában én is élvezni szoktam. Most az egyszer valahogy nem annyira, a második esés után beparáztam, és olyan dolgoktól is féltem, amiről tudtam, hogy meg tudom csinálni.
Sebaj, elmúlik, hétvégére minden oké lesz.
Viszont akkor is szeretem az erdőt, az ösvényeket, és ez a túra is nagyon szép helyeken ment.
Ha van nem slick külsőd a bicóra, mondjuk egy Land Cruiser, akkor azzal azért végig lehet nyomni sok mindent, ami montis terep.
-
Manitou
veterán
válasz
KaraDani #17915 üzenetére
Nekem is ez az órám van, és én se vagyok most megelégedve vele
Nekem multkorában valamitől besokkolt. Állandóan azt írja ki hogy to manny signals, pedig elektromos vezeték közelében se megyek. Aztán már kezdtem azt hinni hogy megjavult, de tegnap is hol mért hol nem
pedig nem volt elvileg zavaró jel a közelben. Eddig csak akkor zavarodott meg ha troli vagy villamos vezeték alatt, közelében mentem huzamosabb ideig.
Marha idegesítő. Most azon kezdtem el gondolkozni, lehet az elem vacakolna -
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #17873 üzenetére
Ó, azért szerintem ha egyszer végignézed vele valamelyik üzlet kollekcióját, akkor simán lehet, hogy elragadja valamelyik bicó.
Aki a körúton teker, az megérdemli.
Városliget jó még tesztre, én a füves részen gyakoroltam, ahol vannak kitaposott sávok, hogy fűre essek, ha úgy jön ki a lépés.
Az eldőléssel meg nyugi, mihelyst megszokod annyira, hogy nem mondogatod magadnak, mert úgyis megy, na akkor fog megtörténni.
Egyébként meg egyáltalán nem mindenki esik el vele, szóval take it easy. Részemről egy kietlen helyen való lightos eldőléssel megúsztam eddig, az is a "bal lábbal kilép, jobbra eldől" fajtából volt. Majd ottmaradtam fekve kicsit, mert a jobb eldőlve sem oldott ki, és röhögés közben, földön fekve azért már tényleg nehézkes kilépni belőle.
-
ludsimon
veterán
válasz
KaraDani #17857 üzenetére
Hát nem is tudom....
Túl fehérbőrű vagyok aztán amit mostanában mondanak ez a 15 perces leégés eléggé engem fenyeget.
De olyan jó lenne mindentől eltekintve egy jó nagyot bringázni mint régen.
Tényleg. Holnap szombat. Nem megyünk NightRide-olni?
Este legalább nem süt a nap és este elég kellemes a klíma is.Nem kell annyira dolgozni, nehogy megszakaggyáá'
Különben örüljél, hogy dolgozhatsz, én júniusban jelentkeztem diákmunkára és semmi sincsen a fránya válság miatt.Nem lesz meg nyáron az új bringám.
Talán jövőre, de az se biztos, hogy kapok munkát délutánra suli után. -
válasz
KaraDani #17814 üzenetére
Nem tudom pontosan, mire lehetne jól használni, mivel az uphill/downhill szakaszokat a ride time alapján, illetve napi szinten átlagolva gyűjti. A barometrikus magasságmérőket rendszeresen újra kell kalibrálni, normális jelenség a 2-3 méter eltérés a szintben. Azt, hogy lassan reagál, akkor figyeltem meg, amikor gyengült a szenzorban az elem.
-
válasz
KaraDani #17802 üzenetére
Sea level: tengerszinti légnyomást állítasz be, és ez alapján viszonyít az aktuális légnyomáshoz, majd ebből kalkulálja az aktuális magasságot.
Act. alt.: ha ismert az adott pont tengerszint feletti magassága (térkép vgy GPS alapján pl.), ezt megadod neki, hozzárendeli az aktuális légnyomást, és a továbbiakban ebből kalkulálja az aktuális magasságot.
Home alt.: a hely magassága, ahonnan rendszerint indulni szoktál tekerni, szintén a fenti módszerrel számol.A kerékméret beállításánál nem a szélessége számít, hanem a mérete. Egy 26-os kerék pl. lehet 1.5-ös slick köpennyel, és 2.8-as sárgumival is szerelve, értelemszerűen a két kerék kerülete jelentősen eltér egymástól, noha mindkettő 26-os. Én általában nem szoktam megtalálni a saját gumim méreteit, ezért mindig kézzel adom meg a megfelelő értéket. A módszer egyszerű, megméred az adott kereket kerületét, és beírod a WS-hez. Ha nincs elég hosszú mérőszalagod, akkor pl. utcakövön, járólapon egy csík fülé helyezed a szelepet, majd előretolod a bringát addig, amíg a szelep ismét az eredeti pozícióba kerül, ezután megméred, hogy mennyi utat tett meg a bringa egy kerékfordulat alatt, az értéket beírod a WS-hez.
-
rétisün
veterán
válasz
KaraDani #17660 üzenetére
inkább a stucni oldalán lévő kettőt (néháy stucninál egyet), ami(k) vizszíntesen vannak.. a függőleges imbusz a kormánycsapágyat szorítja be jobban, hogy ne kotyogjon.
feltéve, ha a-heades a kormányod, ha régebbi típúsu menetes, akkor igen, a függőleges imbuszt kell meghúznod.
na, most jól összezavartalak
-
CyB0RG
csendes tag
válasz
KaraDani #17400 üzenetére
KaraDani: De azért inkább made in germany mint china. Amúgy jó kis órának tűnik, és azért az a 25k nem is kevés. Viszont ugyanezért a tudásért Polar-ban jóval többet fizetsz, csak azért mert rá van írva hogy Polar.
P.O.C.: Akkor még messze a bejáratás vége.
Bár elvileg az első métertől sem kellene szorulnia, ha jól van beállítva.
Meme: Köszi, akkor ezt rosszul gondoltam. Legalább nem fogok meglepődni, ha szét kell valamikor kapnom a cuccot.
-
CyB0RG
csendes tag
válasz
KaraDani #17326 üzenetére
KaraDani: Az a súly talán még belefér, abban meg igazad van, hogy inkább +3-5 kiló mint -15 (mert ellopták)...
G@ben: Az ár nálam is necces volt, végülis a tervezett keretet potom 50k-val léptem túl.
De legalább nem kellett kompromisszumot kötnöm és örülök hogy megléphettem, így lakáshitel előtt. Végülis csak 140 korsó sört kell megspórolnom és vissza is jött az ár.
Kickass: Széééép!
Mennyi volt a tiszta munkaórák száma mire a végére értetek?
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #17321 üzenetére
Abszolút nem tartom túlzásnak. Nálam váz+hátsó kerék+ tereptárgy Bordo Granit (bringabutikban relatíve olcsón vettem), plusz első kerék+tereptárgy egy kicsi (és könnyű, asszem 1 kiló körüli) Abus Futura. Mindezt egy önmagában elvileg korlátozott hozzáférésű helyen tárolt bicónál...
Szóval egyik kedvencemet, a Garbage együttest idézve: I think I'm paranoid...mod: Elsőlámpa helyett pl. egy Mio XP fejlámpa sem rossz. Nem teljesen kresz kompatibilis, viszont legalább lehet látni vele.
És még otthoni szereléshez is praktikus, meg ha áramszünet van. Nem vicc...
-
Mawyx
őstag
válasz
KaraDani #17321 üzenetére
Elnézve bikemag apró lopott bicaj hirdetéseit, hogy belső udvarból, hátsó udvarból, belső folyosóról, emeleti erkélyről, portás elől is ellopják a gépeket, nem menő gagyibájkokat is, egyáltalán nem túlzás. Ha végre lemegy ez a qrva vizsga, akkor én is nézek zárakat.
Halogén lámpák valóban lezabálnak bármilyen akksit gyorsan, én is ledesre szavazok.
-
CyB0RG
csendes tag
válasz
KaraDani #17321 üzenetére
Én inkább egy ledesre szavazok a halogénekkel szemben.
Amúgy jók ezek a lakatok, de a súlyt figyelembe vetted? Ezek együttesen kb. megduplázzák a bicaj önsúlyát.
De az tuti, ha mindet használod, előbb viszik el a melletted parkoló BMW-t mert azt még mindig könnyebb trailer-re rakni mint megközdeni a lakaterdővel. -
-
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #17152 üzenetére
A srácot ismerve ez valszeg a csúcs cross-trekking villájuk lehet.
Lefele lépkedve azért csak van valamelyikből elérhető példány... Igazán nem tudom, hogy a suntour-on kívül más gyártónak is vannak-e kifejezetten szériában ilyen típusú villái, az a gyanúm, hogy nem, szóval érdemes lehet körülnézni, milyen különbségek vannak köztük.
Azt tudom, hogy az alap villák elasztomeresek, az enyém is ilyen, az elég pocsékul mozog, gyakorlatilag rugó meg gumibakok adják a rugózást, hidegben kb. semmit. Ez viszont levegős és rugós, könnyebb és jobban mozog elvileg. De telóilag nem vagyok nagyon a topon, bonyolult egy téma, mindig újra ki kell keresnem, milyen típusok vannak, ha szóba kerül.
De hátha jár erre Jancsi vagy más alaposan hozzáértő ember...
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #17149 üzenetére
No kikerestem, nekem mit ajánlott olyan ember, akiben nagyon bízok, hogy ismeri a dolgot. Ez a Suntour egész korrekt jószág, csak állítólag drágáért adják, meg kevés helyen.
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #17146 üzenetére
Még egy ellene. Az egy montis villa, ráadásul nehéz, mivel a Dartok nem levegősek - megnéztem, ez a villa 2263g súlyú a gyári adatok szerint, és az egész bicó 11 most... Egy merevvillával jobban járnál, irtó könnyű kis gép lenne, aztán legfeljebb később kapna valami korrektebb cross-trekking telót.
-
Kickass
őstag
-
Meme
aktív tag
válasz
KaraDani #16876 üzenetére
56cm
ktm lagerro cross
nem mai csirke, 2001-2 környéki, de jó állapotban van.
A váz persze karcos, de pl a fék le lett cserélve.
LX agyak dt küllők rigida felnik
xt váltórendszer és hajtómű, még az octalink-es
avid sd7 fékkar és v-fék
suntour alap teló
ritchey stucni+kormány+szarv
kateen nyeregcső-na ennek van kicsi hibája, az aljából letört kb 4cm. az elöző tulaj túl kihuzta gondolom...ha levágom egyenesre fel se tünik, a váznak semmi baja...
95k igy első körben, ha esetleg fogsor+lánc csere, akkor picit megy még fel.képek fürdetés után
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #16872 üzenetére
Nekem is ez volt a gondom a hirdetéssel, keresgéltem tegnap a Steiger honlapján, de pont ilyen paraméterű bringát nem találtam, sőt van Sport line meg Trekking line meg ilyesmi kategória több is, de Cross line kategóriát sem találtam. Pedig gugliilag gyakorlottnak számítom magam...
Szóval valami tényleg fura a dologban. Az egy dolog, ha kamionról leesett, de ilyen olcsón, gyáriba nem stimmelő alkatrészekkel, és hogy nem írta ki a márkát pontosan, pedig nagy betűkkel ott a vázon, ez azért ébreszt némi kétséget.
Hirdetőnek kellene még utánanyomozni egy kicsit, van-e másik hirdetése fenn a bikemagon, vagy esetleg ugyanilyen nickkel regelve a fórumban, de meglepődnék, ha fórumozna.
De hátha meg tudod nézni, és akkor kiderül valami...
-
Meme
aktív tag
válasz
KaraDani #16860 üzenetére
Ha lenne jobb ajánlatom, akkor az csak használtba, de most nincs.
Egy jobb márkás bicaj alivio/deore felszereltséggel kerül ujból 135-160 ba.
Ez ugye LX-el szerelt, föleg a hajtómű jó darab benne, illetve attól lenne ujból igazán drága.Én nagyon tisztelem azokat a márkákat/konkrét modelleket, akik/amik egységes alkatrészekkel szerelnek. Nem attól lesz pl. XT-s a bicaj, mert rajta van a 8as rendszerhez az XT hátsó váltó...
-
h0o2a7j6
tag
válasz
KaraDani #16854 üzenetére
Én ebben a sorrendben venném őket, ahogy linkelted.
Bár az elsőről nem derült ki, hogy milyen márka, talán ami a képen van; Staiger ?
Ha igen, akkor nem a gagyi kategóriába tartozik. Link, mondjuk ezen nem látom azt az említett LX tárcsaféket, meg ez csak Deore felszereltségű, szóval valószínű nem ez az.
A vázat leszámítva az alkatrészek az 1. mellett szólnak, plusz az zsír új.
Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Google Pixel topik
- Bukta a GeForce RTX 5090D-t Kína?
- Futtasd helyben a Qwen3-at: ingyenes nagy nyelvi modellek az Alibaba konyhájából
- Wuthering Waves
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A03 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMTÁS! Dell Optiplex 7050 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 256 SSD Intel HD 630 Win10
- AKCIÓ! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest