Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csendes

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz Reggie0 #62 üzenetére

    Mi köze van ennek ahhoz, hogy kinek van igaza? A BAT Referencia dokumentumokat az Európai Bizottság állítja össze, csak példaként: [link].
    Egyáltalán nem volt szó arról, hogy ne gyártsanak SUV-ot, arról sem, hogy ne vegyenek SUV-ot. Arról, volt szó, hogy az autógyártók környezetvédelmi nyilatkozatai a greenwashing ékes példái, a SUV divatot az autógyártók hozták létre és a gazdasági erejüket kihasználva nyomást tudtak gyakorolni a környezetvédelmi politikára is, hogy a környezetbarátabb autók forgalmazását diszkriminatív kibocsátási szabályozással megnehezítsék.
    A Volkswagen hírhedt Dieselgate motorvezérlő szoftver története [link] nemcsak sokmilliárdos közvetlen veszteséget okozott, hanem a vállalatcsoport hírnevét, a márka megbízhatóságát megbízhatóságát tette kérdésessé, és ezzel az egyik legfőbb előidézője lett a jelenlegi értékesítési válságnak: [link].
    És mit írnak minderről a fenntarthatósági nyilatkozatukban [link]?
    "Célunk, hogy jelentős értéket hozzunk létre a társadalom és a környezet számára ma és a következő generációknak, hogy olyan változást hozzunk létre, ami valóban számít"
    Az milyen érték, hogy kijátszották a kibocsátási méréseket? A fenti Wikipedia cikk szerint normál vezetési körülmények között negyvenszer több volt a nitrogén-oxidok kibocsátása, mint amit a hatósági ellenőrzésnél használt beállítások mellett mértek.

    Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

Új hozzászólás Aktív témák