Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz Źşë' #644 üzenetére

    Hát a Rage-t én is várom,de úgy tűnik,nem lesz multija...és innentől akkor felesleges is lesz érte pénzt adni.
    Egyébként nem a linearitás a baj,hanem amikor a lineáris játékban az ember vagy megakad,vagy unatkozik,vagy átkozódik a sok ellen-kevés lőszer-stb.miatt...szóval ha jól meg van csinálva a játék,akkor legalább így "filmszerűbb" hatást kelt,mert haladsz,történnek az események.DE ha állandóan valami gond van,akkor kijön a linearitás hibája,főleg hülye ügyességi részeknél,stb,mert akkor általában az van,hogy nincs ellen,nem találja az ember rögtön a kiutat,rosszabb esetben még le is esik-meghal,stb.
    Egyébként a régi Duke-ben pont az volt ajó,hogy meg lehetett a pályát csinálni ideális úton mindent lesz...va másfél perc alatt is,meg minden titkot,ellent megtalálva másfél óra alatt is.
    Ráadásul variálhattál egyszerre az összes fegyóval,vagy pl.egy átlag szobába,stb.vezetett több útvonal is,ha rossz helyre mentél,sok ellen vagy le voltál pukkanva,elmehettél feltápolni vagy másik megoldást keresni.Itt meg vagy megcsinálod ami kell hamar,és pörögsz,vagy szétunod magad,lesed a szinte üres szobát,mi van.Tényleg nem lett volna nagy dolog teletömi legalább titkos helyekkel,még egy lineáris CoD-ban is ottvannak a külömböző titkos begyűjtenivalók,stb.

Új hozzászólás Aktív témák