Hirdetés
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Highend55 #59361 üzenetére
gondolom mobilnetről töltöd fel és Youtube alkalmazással
a Beállításokban állíts be hogy ORIGINAL QUALITY vagy EREDETI MINŐSÉG
mert így csak egy lepkefosás 240 lesz az eredmény [link]
amúgy a videóidban szereplő lambós gyereket már lekapcsolta a nav
gondolom a lambo árát úgy spórolta össze hogy az elmű számlát később fizette be
-
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #56764 üzenetére
Basszus neeee..... Kb 10perc alatt felraktuk magat a nagyobb coolert a helyere. nyilvan a burkolatok levetele regi cooler levetele ebbe nincsen benne. Azert 2X fel nap az tenyleg egy nagy szules volt
szetvert volna az ideg elhajitottam volna a coolert ha ennyit kellett volna kinlodni vele. De el tudom kepzelni, hogy te is hasonlokepp ereztel es mar a pokolba kivantad az egeszet.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #56762 üzenetére
Németből rendeltük TA-tól. Annyiért nagyon jó lett volna Német ebay-en nem láttam amiket találtunk drága volt Kínából jött volna olcsón de az idő sok lett volna illetve elviekben fizetni kellett volna vámot / áfát. Utólag így már okosabb lennék én is. Áhh semmi ilyesmi. Levettük a régit és bejátszottuk az újat a helyére mindenféle reszelés / vágás / faragás nélkül. Ugyan az a bölcső és a hűtősor is mint az F10-be minden ugyan az tehát ugyan annyi is a hely. Tényleg nem nagyképűségből írtam,hogy az évek és a rutin segített a felrakásban. Kitanultuk mit,hogy merre kell feszíteni / tolni / húzni,hogy az felmenjen és ne is sérüljön és jól is álljon és ne kelljen vágni/reszelni.
-
BeZol
őstag
válasz
Highend55 #56753 üzenetére
Igen, haverom ott lakik, a fotózáshoz kértem a segítségét anno
Totál ki van feszülve, hogy parkolóhelyhiány van, mikor hazaér melóból, legutóbb meg úgy rááltak reggel (mert magánterület és ingyenes a parkolás, de körbe mindenhol máshol fizetős, a sok csicska irodista meg reggel képes járó motorral fél órát várni, h a lakók épp elmenjenek és beálljanak a helyére), hogy egy kisebb autót pakoltak 4en át, hogy kiférjen.
Most jön majd a java, a héten végre elvégezte a földhivatal a dolgát fél-1 év után, ergo a hitelesek is felvehetik a hitelt és most aztán tényleg nem lesz majd eztkövetően ott nyugalom (elvileg elég sok lakás üres, parkolóház is pang), újra pörög a beköltözés és méginkább nem lesz parkolóhely. -
FIREBLADE78
addikt
válasz
Highend55 #56003 üzenetére
Nem erőtlen,de 25d és 30d között nem éreztem nagy különbséget. Ok,mentünk 5 km-t. Nem fostam le a bokám,nah.
Előzéskor azzal sem mertem belemenni a neccesbe. Lehetett érezni hogy nem úgy ugrik,mint egy erős autó. Súly. Ez a baj velük.
Tesla úgy belepréselt az ülésbe,hogy hangom elakadt. Egy 30d hol van ettől? Mint Makó Jeruzsálemtől. -
Ck.
addikt
válasz
Highend55 #55977 üzenetére
Mióta felfedeztem az enyémnél a szivárgást, azóta szinte csak ehhez hasonló írásokba futok bele:
”I just took my 2013 528xi with just 28K miles in for a vehicle check and oil change. I received a call from my SA indicating that there is a bad seal or seals in the rear differential and they will be replacing them. Fortunately, it is covered under warranty. Has anyone else at this issue? Is this unusual on a fairly new car with low miles? ”Úgy látszik szerencse is kell hozzá.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #55957 üzenetére
Egy kipuról küldtél 2 képet... A féktárcsánál / nyeregnél meg alvázszám alapján meg tudom nézni a gyári programba ( nem a netes szarokba mert azok f@szságokat mutatnak ) ,hogy mi van rajta és mivel egyezik meg. A gyári programba látom alvázszám szerint,hogy mivel volt konkrétan szerelve az adott autó és csak azt mutatja.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #55907 üzenetére
Ez így ebben a formában nem igaz... Rengeteg DPF es gyári kocsiból olyan penetras ótvar szag jön ahogy állok mellette / mögötte... Ez a fust dolog meg nevetséges... Azert mert látod az rossz de ha nem látod a füstöt az már fasza és jó... Az, hogy a papíron X mértékben szennyező motorok jelentősen több szennyező anyagot nyomnak ki az le van szarva... Meg hogy olyan kicsi részecskéktavoznak ami szépen vemegy a szervezetébe sejt szintén nem. Problema a nagy köröm szemcsés korommal van a baj amit látsz.... A"lathatatlan" részecskék sokkal sokkal nagyobb probléma hosszútávon... Főleg, hogy egyik autó se teljesíti a gyári értéket csak a legujabb autók.... Hagyják az alszentkedest...
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #55693 üzenetére
Köszi
Igazából tudna és fog is többet tudni. Én külön kérésemre lett rommá írva... Mondtam adj neki még nyomást még üzemanyagot nem számít. Ő mondta de úgy nem lesz jó de megcsinálta. Na úgy nem lett jó most csak kértem vegyen vissza az üzemanyagból mert láthatóan sokat kapott egyből 11-et tudja és a turbóból is visszaviszem a normális üzemi tartományra. 2,4-es nyomásnál a gyári turbót nem igen kellene feljebb venni de én mondtam írjuk feljebb én meg akarom nézni. Na az meg azért sok mert hiába emelsz nyomást nincs a megfelelő tartományba ahol a turbó jól dolgozik. Úgy,hogy vissza iratom oda amit persze ő alapból mondott de én nem hagytam magam. 11-el kb 380LE körül van gyári turbóval megfelelő beállítással 410-20Le között kell tudnia azzal pedig tudnia kell ( amúgy tudja is a ~10s-et ) Ezek konkrét tények ezeknél az autóknál. SAT 6HP28 nagyon gyorsat vált a súly még viszonylag nincs elszállva ~ 1700-50kg az is számít,hogy le is van ültetve a kerék is ideális erre a körbe 245 R18 ( rajtnál elbírná azért a nagyobbat is de így is jót rajtolok szerintem ) ~9s körül pedig a nagy turbó hibrid változatával simán el lehet jutni azzal ~450Le környékét tud a gyári befecskendezőkkel. Én a gyári turbóval 10s-et szeretnék elérni majd később jöhet a hibrid turbó. A 9-9,5-et valóban a hibrid turbóval kell tudni de a 10s- eleje azért elérhető a gyárival
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #55683 üzenetére
Fasza
Megnövel intercooler jobb a hatásfoka. Alacsonyabban tartja a töltőlevegőt kevésbé melegszik el.
Még múltkor lett módosítva a szoftveren kicsit. most már kezd úgy menni ahogyan kellene de még mindig nem olyan.
80-120 3s
100-150 4s
100-200 11s ( 9,5-10s között kell tudnia gyári turbóval )A többi adatot nem kell nézni mert menet közben indítottam a mérést nem 0-ról
-
Anaren91
senior tag
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #54258 üzenetére
1M se igazán maradt le
Ezt az M2-őt szoktam látni a dragy-ba szerintem.
Én ma összeakadtam egy Kia Stinger 3,3 Twin-Turbo V6 -al lámpáknál lemaradt állóból mindig de gurulóból mögöttem nem igen maradt le. Lehet a szélárnyék is segített de jól ment.Utána jött egy X4 M40i az is lemard az összes lámpánál állóból legalább egy 2 autóra és menetbe is inkább maradt le. De vigyorgott át az ember tetszett neki mutatott át,hogy fasza
Elvileg a Kia is meg a M40i is 4,9 a 0-100. Múlthéten meg jött egy M4 bent volt racelogic durrog csattog az se volt gyári meg valami sport motor lámpától 3-an indulva kb 80-ig egyet mentünk utána elment az M4 meg a motor persze.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #53722 üzenetére
Persze. Arrol szol, hogy nem tudjak vezetni az autoikat csak egyesbe nagy huszarok kanyarba meg sehol semmi... Ezert megyek el kanyarba / tolom oket.... Egyenesbe termesztesen elmentek nem errol szol a tortenet. En tisztaban vagyok ezekkel. Csupan annyi, hogy hiba van valakinek papiron hiper szuper autoja azt tudni is kell vezetni.... Es ezzel megint csak nem azt akarom mondani, hogy en vagyok a vilag legjobb soforje csupan annyit, hogy nem vallottam szegyent a 35D vel mert kanyarba is tudok autozni nem csak egyesbe nyomni a gazt... Mellesleg a Continental nem Kinai. De igen kepzeld az E39 en a kinai gumival rohadt jol lehetett autozni meg ha te le is nezed 😉 Es igen rengetegen nem merik / nem tudjak vezetni az autoikat csak penz van rengeteg. Termeszetesen van olyan is aki tudja vezetni nem azt mondom de rengeteg olyan autossal talalkozok aki nagy versenyzo de egy szaros kanyart nem bir bevenni hiba a jo futomu / fek. Masreszt nem veletlen van megcsinalva a kocsim alatt a futomu. Nem piaci ta rugok meg gatlok vannak alatta.. Egyedileg csinalja a katona a gatloimat melle eibach sport rugokkal sokkal sokkal stabilabb az auto es sokkal jobban is birja a kanyarokat meg az aktiv kormany dinamic drive se viccnek van... Szoval igen en be is merek menni a kanyarba es nem is esek le. Es az e39 is megvolt epitve futomure fekre toronymerevito stb. Azzal is lehetett kanyarodni megallni... 🙄😊
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #53563 üzenetére
1M mai napig jó
Teljes vezérlés cseréje
Hűtőkazetta takarítása
Klímahűtő cseréje
Turbó felújítása
Teljes váltóolaj cseréje + első szimering cseréje
Szívósor takarítása
Összes hajtóműolaj cseréje illetve összes folyadék
Komplett első fék cseréje
Hátsó betétek cseréje
Első lengőkarok cseréje
EGR szoftveres kiírása
Start / Stop kikapcsolása
Olajszűrőház tömítések cseréje / egyéb műanyag csövek cseréje
Szíj / feszítő elem cseréje -
Chrys_
addikt
válasz
Highend55 #53068 üzenetére
Nem rossz. Az enyémen 18" szürke ATS EVO van télre ^^. A nyári 19" Styling 453
-
Drago1
tag
válasz
Highend55 #53069 üzenetére
Ugyan azok az anyagok csak más az elrendezés, ugyan az a M-es kormány f1 váltó, ugyan az a digit óra csoport, ugyan az a váltó kar, idrive vezérlő, LCD kijelző, kilincs, alumínium dekorok betétek, bőr ülés stb puha műszerfal vagy akár bőr műszerfal, csak f10 Ben tágasabb más a hatás f30 nál felszereltség függő a beltér, mondjuk ez igaz f10 nél is a fapad abból is szörnyű.
F10 nem maradt annyi ideig újdonság a szemnek mint az E széria 5 ös külső, nem sikerült akkora maradandónak inkább óvatosnak ez nem jelenti azt hogy nem szép. -
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #50767 üzenetére
Nem szar lámpa csak simán LCI.... a sima xenon LCI-be sima izzót raktak a LED-es lámpa már más.... Mondjuk ha tönkremegy nem mind1,hogy egy LED-es modult kell venned 80K-ért vagy egy izzót foglalattal 10K-ért....
Egy ilyen művelet ~ 1,5M de ugye itt van pár olyan tétel amit alap esetben nem kellene cserélni és rohadt drága... Pl klíma kompresszor és a hozzá tartozó szárítószűrő+ töltés / vízhűtő / Főtengely szíjtárcsa ( Gyakorlatilag a legdrágább szíjtárcsa ezen a típuson van ) összes görgő szíj stb....
100E Km-nél olyan sok dolgot talán nem kell cserélni.... Hűtőkazetta takarítás szívósor ellenőrzés EGR takarítás váltó olaj csere / diffi olaj csere ilyesmi. Ezen a motoron 200E Km után voltak esedékesek ezek a dolgok: [link]
N52B25-öt nem ajánlom. Probléma szokott lenne a hengerfej olajjáratokkal és nem is egy erős motor. a B30 a legjobb / legkevésbé nyűgösebb motor. Erős könnyen kihozható még belőle plusz teljesítmény Az N53B30 is hasonlóan jó mint az N52B30 de mivel közvetlen befecskendezéses ezért annyival komplikáltabb a dolog,hogy hengerfej szívójáratot kell takarítani minden ~100E Km után. Illetve nyűgösebbek lehetnek a nagynyomású injektorok / nagynyomású pumpa. Egyébként ez is egy jó / erős motor és szintén könnyen kihozható belőle még egy kis plusz. Ha megfelelően karban van tartva jó az N53 is.
Ezek a személyes tapasztalatok ( és nem csak nekem hanem más ismerősöknek / szerelőknek stb ) ...
-
-
aero.
veterán
válasz
Highend55 #48669 üzenetére
Erdekes az en autom mindig patika kivull es belul! Sose szeretnem es varnam el, hogy ma's valaha is takaritsa a sajat automat!
Ezer nem kene sirnod, hanem erot kene venned magadon es ami retket belehordasz magatok utan kitakaritod..Teljesen egyetértek, amúgy is csak félmunkát végeznek a takarítással
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Highend55 #48669 üzenetére
Ha pedig márkaker vagy, és a karbantartásnak része az ajándék mosás, akkor bizony vagy külön ügyfél kérésére maradjon csak el, vagy ha nem fér bele, akkor sűrű elnézéskérések közepette fel lehet ajánlani a korábbi visszaadást az ügyfélnek opcióként végső esetben, de semmiképp sem illendő elsunnyogni. Mindemellett látok sok szervizt, mindenhol érzékeny téma a mosó, mert az közvetlenül nem nagyon hoz hasznot, muszáj valahogy kevés pénzből kihozni, nehéz eset...
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #43078 üzenetére
Ezzel meg tartoztam... Ha mar a lenyomok mindenkit kategorianal tartunk.
Eredetileg RB26DETT twin-turbo... Most mar HKS 2.8 T51R SPL single turbo -ra alakitva. Aki autobuzi, az tudja, hogy ez mit jelent. Aki nem, azt meg ugysem erdekli.
Bar en inkabb 2JZ-GTE parti vagyok, sajnos ahhoz nehezebb hozzajutni.
-
-
chess001
aktív tag
válasz
Highend55 #42858 üzenetére
Alapvetően a mai (x 100 LE-s) autók olyan sebességet tudnak, hogy max egy profi versenyző tudja használni őket versenypályán, ha begyakorolta. Addig csak farokméregetés, hogy kinek milyen kocsija van, meg hogy megy. Bónusz, hogy közúton életveszélyes kiautózni őket.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #42339 üzenetére
milyen legendát ?
Hogy pancserül indulnak el ? Hogy nem tudnak váltani /rajtolni/kuplungolni ??? Leírtam,hogy az M3-om is a nullás hídon elment tőlem több autónyira..... Mi ezen a legenda ?
Hogy az R8-as ba nem találja az 1-es fokozatot ?
Vagy a szerencsétlen gyerek télen az M4-el nyári gumival rajoskodik mert competition felni az gizdán néz ki... Sajnos sok olyan ember megteheti,hogy olyan erős autóba üljün amibe csak szeretne.... Tudom az is legenda mikor a a tulajnak az E60 M5-be apám mutatta meg a lauch controlt az M powert meg,hogy mit tud a autó és ő mondta soha nem ment még így az autó... Sajnos sok ilyen ember van de mind legenda
Vagy mikor anno gyorsulási versenyen a futó széria E39 M5-öt 150M-ig verte az E28 M5 csak azért mert nem tudta vezetni az ember az E39-et..... Ezek nem legendás dolgok hanem sok ilyen van....
(#42340) CharlieDrop
Nincs arról szó,hogy úr isten mennyire erős..... Soha nem is állítottam ,hogy lehagytam ezeket az autókat
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #42286 üzenetére
En 2 het mulva megyek.
Mar most reszketek, hogy mi stauzas var ram a nemeteknel. Bar en nem a Luxemburgi utvonalon megyek, egyszer probaltam, es megjartam. Megyek az oreg paneuropain....
Nem lett kiszedve a speed limiter?
mod: Ilyenert megbirsagoltak, raadasul ennyire?
En mindig kozepre rakom, azert meg nem szoltak.
joamilestoné: Barmennyire hihetetlen, pont a nagy sebesseg az, ami partiban tart. En Nemetorszagban meg nem ereztem almossagot, mert vagy a stauk miatt forrt a verem, vagy lehetett menni 200 folott vegig. Akkor koncentral az ember a legjobban, ebren tartja a sebesseg. Ha azt erzem, hogy almos vagyok, akkor mindig odalepek. A kemia egyszeru, ugy hivjak, hogy adrenalin. Es 250-270 -el haladva folyamat mar termelodik eleg, foleg, ha tartja valaki a lepest veled.
Aztan persze jonnek az osztrakok, vagy visszafele a belgak. Ott ugye szigoru 130, belgaknal 140. Na, az a szenvedes, ott szokott lenni olyan, hogy alig tudom a szemem nyitva tartani. Aztan otthon az M1-M6 -on ujra lehet ebredni.
Egyszer probaltam megallni, es aludni 1 orat. Nagyon nem jo, mert utana mosott sz@r vagy. Azota csak tankolni allok meg, vagy ha kell valami a csomibol. Tankol, fizet, pisil, megy. 10 percnel nem szoktam tobbet tolteni a kutnal sem.cOxeR: Nalad az auto kialakitasa az okozoja. Olyan soha nem lesz, mint egy borzalmasan merev coupe. Bar az S2000 -nek ilyen problemaja nincs...
-
szőröscica
addikt
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #42078 üzenetére
Tudom. Ismerosom 335D szornye is megbukott.... 2 honapja kaptak ki a DPF -t, mert mar nem birta azt a korommennyiseget, amit az auto termel. Neki meg bevilagitas sem kellett, bar ellenoriztek. A szaki megnezte a kipufogo veget, es csupa korom volt. Kapta a telefont, hogy lesz egy kis baj, mert bizony kormol az auto, van lathato fust is. Most all az auto a garazsban, mert ezzel a konfiguracioval nem lehet ra DPF-t rakni.
De hiaba irod, Mo.-n minden mashogy van.
Meg....
Egyebkent durvan szigoritottak az MOT -val, baratom Insigniaja is megbukott, meghozza millio sebbol. Olyan £1500 -at most ra kell locsolnia a £3000 -es autora, hogy atmenjen, es akkor meg az ulesfutes es a tempomat mindig nem lesz jo. Meg azt is megkapta advisory -ba, hogy a kettostomegu, es a kuplung csere erett.
2010 -es auto, es roncstelepgyanus.
-
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #41588 üzenetére
Egyebkent igaz, hogy nem BMW, de az ismerosom akart egyet dobbantani, es egy rendes auto, pl. BMW F10 helyett(azert nem vett, mert nekem az van, wtf?!), de annal kicsit olcsobban vett egy keveset futott, fiatal Jaguar XJ -t, ugyvedtol. £16.000 -ert, 3.0TD. Gyonyoru, megkimelt, Jaguarnal szervizelt, minden flott az autoval. 2 honapja vette, azota 3 hetet hasznalta az autot. Volt mar treleren is, jelenleg is a szervizben all, mert minden hetre jut 1-2 hiba/hibauzenet. A 2 honap alatt beleboritott az autoba £4800 -at, tehat az auto aranak majd 1/3 -ad reszet. Most turbocsere van, szoval ehhez meg hozzaadhatsz egy keves fontot.
Erzekeltetni akartam, hogy az auto allapota, es ugy egyaltalan, hogy mekkora penztemeto, nem szurheto le a tulajbol, kinezetbol teljes mertekben.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #41583 üzenetére
Ez így netto f@szság. Miért ne lehetne egy "kész" tuningolt autó jó ? Rengeteg embert ismerek aki előbb megcsináltatta a turbóját befecskendezőket stb és utána kapott tuningot egy ilyen "kész" autón miért kéne még egyszer mindent szétszedni ????? Pl nem kell messzire menni a sajátomon is egy teljesen felújított turbó került fel új vízhűtő új cooler vízcsövek vízpumpa görgők szíjak komplett fék stb stb stb Mit kell ezen még javítani ami elve megvan csinálva kivan tesztelve működik és jó ? Nem kell újból elkezdened és neked kipróbálni,hogy mi az ami működik mi az ami jó hanem vehetsz egy kész és jól összerakott/összeállított kocsit... Azért mert valaki már előtted megcsinálta az szar mert nem te csináltattad ???? Lehet venni olyan autókat amik jók és lehet venni olyat ami szar és ez mondom teljesen független attól,hogy tuningolt vagy gyári.... Persze ki kell fogni mindkettőből a jót. Te is tudod,hogy a Mozaik utcán kívül is van élet. Ha így nézzük semmit se lehet rakni a kocsiba.....
-
troll81
addikt
válasz
Highend55 #41580 üzenetére
Na akkor mindenes sokat menő autó kell nagy legyen ha lehet normális diesel. az első tetszik a narancs beütés jó. de le infozom mit lehet és mit nem. ha nem vároban zöld zónában vagy akkor jó itt is de gondolom tüv utan moddolták már irtam a srácnak h hogy van ez.
A 6 kombi a másik opció....... meg V70 kell a hely sajnos.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #41580 üzenetére
Akkor nem értem az első mondatod....
" Nincs benne egr se dpf,lehet hogy honositani nemfogod tudni itthon,csak a gyári alkatrészeivel. " Milyen honosításról beszélünk akkor ???????
Teljesen más a 2 dolog !!! Itt hazai használatról beszéltünk.... Egyébként bármelyik kocsinak lehullhat a turbója vagy elszakadhat a lánc stb stb... Erről kár beszélni. Kivéve ha tudom,hogy x y alkatrészek ki voltak cserélve. Egy a lényeg Magyarországon ha honosítani kell használhatja semmi baja nem lesz a kutya nem fogja megvágni. És a lényeg mind1,hogy gyári az autó vagy nem az állapot a fontosabb ( Lehet neki épp tetszik a narancssárga felni
Másrészt át lehet fújni el lehet adni le lehet cserélni. + a pár matricát se nagy dolog levenni ez pont nem venné el a kedvem ha amúgy jó az autó..... )
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #41568 üzenetére
Ne mondj ilyet....Átmegy kb bármi honosításon.... Ebbe ne menjünk bele ha ezen múlik nyugodtan vegye meg
A moddolt autóval mi a baj ? Sok esetben 3x annyit költöttek rá mint egy mezei lepusztult fosra vagy csak egy sima széria autóra.... És jobban vigyáznak rá nem úgy rúgják szét,hogy nincs olaj / víz benne meg hidegen cserélnek rendesen olajat stb stb....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest