Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • duffbeer

    őstag

    válasz sNORh #61 üzenetére

    Ez valami díjnyertes kép. Valahol láttam már.
    Én annyira nem vagyok még otthon a témában, de van egy tutorialom, ahol egy srác látrehozott három különböző méretű gömböt, egymásra helyezve és mindegyiknek adott egy cloud textúrát (amit a blender generál) és még egykét dolgot alpha, áttetszőség stb., majd animálta őket. Természetesen a kamera a gömbökön belül helyezkedett el. A végén átrepített egy tárgyat a "felhőkön", és mivel különboző méretűek voltak a gömbök érezhető volt a rétegződés. iszonyat jól nézett ki.
    Na ez a különbség a max és a blender között. A maxban rákattintasz egy gombra, hogy csináld és ő létrehozza pl. a horizontot. Ilyen szemponból az jobb. A blenderben mindent a user kever ki. Érdekes, hogy a beépített textúra "stílusokkal" és azok "tweak"-elésével szinte bármit létrehozhatsz a betonfaltól a füvön, az üvegen át a camouflage textúráig. De ez gyakorlás. Egy barátom is mesélte, hogy a max karakteranimálásban verhetetlen. A blender kicsit nehézkesebb. Igazából linuxhoz tudnám hasonlítani. Ahhoz is érteni kell, de ha értesz hozzá bármit megcsinálsz.:)

Új hozzászólás Aktív témák