Hirdetés
- Házimozi belépő szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Asztalra is jöhet a Windows és az ARM duója
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kompakt és jól szellőző alumíniumházzal indítja a jövő évet az Antec
- Powerbank topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyal
tag
válasz tibbike01 #49827 üzenetére
Lehetetlenség megmondani. Jó lenne tudni,hogy egyáltalán a gyári rétegből mennyi maradt, de már ehhez is csoda kéne.. Meg persze az is kérdés, milyen autó. Olasz drága autók fényezése általában vastagabb, német közepesen vastag és kemény, japán autókon sokszor csak egy leheletnyi van, és puha lakk, azokkal nagyon kell vigyázni. Azért ezeket se vedd általános igazságnak.
Egyébként a profik közül sem vállal mindenki kavics javítást. Ferrari kollégával egyetértek,ha nagyon fehér,akkor nem lett letakaritva a polirszer rendesen és arra mehetett a kerámia. ha így van,a bevonat nem lesz tartós,a fehér pöttyök pedig később nem lesznek olyan hangsúlyosak. Talán.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest