Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Janos250

    őstag

    válasz Teasüti #3451 üzenetére

    Igen, jól érted.
    Nem biztos, hogy jó a javallatom, mert nincs energiám részleteiben átbogarászni a programod.
    Talán: egy képkocka generálás egy class, paraméter a kocka adatait tároló vektor.
    Egy képkocka adatait mindenképpen egy vektorban kell tárolnod, és egyszerre küldeni ki a szalagra, mert - ha jól emlékszem - talán
    8-9 microsec lehet max a szalag következő ledjének az adatainak küldése között, mert ha hosszabb, akkor "elölről kezdi",
    azaz ami pl. 10 microsec múlva érkezik, azt már újra az első led kapja el, mint "sajátját".
    Tehát akkor:
    Egy képkocka első szalagra, bele a vektorba.
    A vektor kiküldése az első szalagra.
    Egy képkocka második szalagra, UGYANABBA a vektorba (memória takarékosság)
    A vektor kiküldése a második szalagra.

    Változók/memória:
    Amit a classban "felül" deklarálsz, azok a példány élete során végig megmaradnak. Amit az egyik tagfüggvényben, az csak a tagfüggvény működése közben.
    A class a paramétereket (többnyire) érték szerint veszi át, de pl. a vektort nem, hanem "hivatkozás szerint", azaz a címét veszi át, és a "kintit" használja, így nem foglal
    külön memóriát. Ha kell, lehet olyat is, hogy valamely változóból ne jöjjön létre példányonként egy-egy, hanem összesen egy, és minden példány azt az egyet használja ("static").

Új hozzászólás Aktív témák