-
PROHARDVER!
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. március
Új hozzászólás Aktív témák
-
kufirc
tag
Sziasztok .
Kezdő vagyok android fronton és egy kis segítségre lenne szükségem.
Sokat dolgozom otthonról számitógépen és a gyerek imádja nézegetni a pc-n lévő családi fotókat ( 200-210 Gb ) de sajnos ritkán szabad a gép . Éppen ezért arra gondoltam ,hogy kéne valamilyen app amin keresztül rá tudna csatlakozni a táblagépével ( Mi pad 5 , android 11 ) a számitógépemre úgy hogy engem ne zavarjon . Kodi ,Plex kilőve mivel a képátvitelt ( jpeg ) nem támogatja csak a média tartalmakat .
Szeretném , hogy csak nézegetni tudja a képeket és nem áthelyezni máshová , vagy netalán törölni .
Létezik ilyen applikáció amivel ez megoldható lenne ??? Szenvedek már 2-3 hete vele , de egyenlőre semmire sem jutottam.
A válaszokat előre is köszi . -
kufirc
tag
válasz
cidalain #81934 üzenetére
Értem , és köszi ....kicsit furcsa hogy napi 3-4 óra böngészésért bekapcsolva hagyjam egész nap ... de ki lehet próbálni .
Igazából az bosszant , hogy nem jövök rá a probléma megoldására. Valami miatt csinálja ezt a dolgot de nem tudom miért ..........
Azért köszi szépen a választ . -
kufirc
tag
Sziasztok . Adott egy Lenovo A10-70 tablet android 6 .
Bekapcsoláskor van hogy 6-8 percet is vár mire beindul . Szerintetek mi lehet a gond ?????? Megvolt a gyári visszaállítás de a probléma nem oldódott meg.
Amúgy minden ok vele 4 éves múlt az appok jól szuperálnak indulás után pattan rendesen ,az akku is bírja 4-5 napig , csak ez a beindítás vacakol .. Ha volna valakinek 1-2 jó ötlete azt nagyon megköszönném .. -
kufirc
tag
Sziasztok . Adott egy Lenovo A10-70 tablet android 6 .
Bekapcsoláskor van hogy 6-8 percet is vár mire beindul . Szerintetek mi lehet a gond ?????? Amúgy minden ok vele 4 éves múlt az appok jól szuperálnak rajta csak ez a beindítás vacakol .