Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • T.Peter

    őstag

    válasz Busterftw #49589 üzenetére

    "The main cause is the order of development. Many studios build for top-tier hardware first and leave optimization and low-spec testing for the end. Ideally, optimization should begin early—before full content build-out."

    Gondolom az a main szo teged ott nem zavar, ahogy a legtobb embert sem aki felkapta a hirt. Teljesen igaza van, ha figyelembe vesszuk, hogy mi a main indok, foleg, hogy nem is a stuttering-re reflektalt, hanem a performance-ra, ami tagabb. Az, hogy az optimalizalast az elejen elkezdi valaki, ritka mint a feher hollo. Utana meg nem kell csodalkozni, hogy nem ugy megy. Jogos kritikakent a Fortnite-ot fel lehet hozni, de ott sem a performance miatt, mert teljesen jol skalazhato, viszont a stuttering jelen van meg mindig. Az atalakitott stack-o-bot pelda projektukben is van stutter sajnos.

Új hozzászólás Aktív témák