Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZoeVica73

    csendes tag

    válasz Executioner #6543 üzenetére

    Helló Executioner!

    Bocsi, de közben írtam az amazonnak, hogy mikor kapom vissza a pénzem.
    Erre ezt válaszolták:

    Kedves Mr Krivácsi,

    Köszönjük, hogy időt, hogy írjon nekünk, és hozza ezt az ügyet a figyelmünket.

    Őszintén sajnálom az esetleges kellemetlenségért, amit ez okozott neked.

    Sajnálom, hogy a foglalási történt meg a bankkártya a rend # 304-5707821-6506713 már törölték.

    A háttér a következő:

    Ha megrendelését a Amazon.de vagy az Amazon Marketplace, és kiválasztja a hitelkártya fizetési mód, mindig kezdeményezni egy lekérdezést, hogy a kártya érvényes, és még nem számoltak be az elveszett vagy ellopott.

    Ez magában foglalja egy lekérdezést későbbi terhére a teljes számlázott összeg. Ez pusztán egy biztonsági ellenőrzés. A hitelkártya valójában nem kerül terhelésre, ha ez az ellenőrzés történt, de az összeg egyszerűen fenntartva.

    Egyes bankok / hitelkártya-társaságok menteni ezt a vizsgálat, mint egy bejegyzést. Az az időszak, mielőtt ezt a foglalás törlésre változott bank-to-bank és vállalat-to-társaság.

    Kérjük, lépjen kapcsolatba a bank, amely megkapta a hitelkártya és kérdezni ezt a határidőt. Ha ez az időszak már lejárt, kérje a bankkal, hogy megszünteti a foglalás.

    Mi lesz boldog, hogy elmondjam, az engedélyt kódot a foglalás. A bank ezt a számot használja, hogy keresse meg és törölje a vonatkozó fenntartás.

    - Engedélyezési kód: 971332

    Nagyon szépen köszönöm a megértésed. Nagyra értékeljük, hogy mérhetetlenül.

    Ha bármilyen kérdése van, vagy több kétségei, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, és mi lesz több mint szívesen segít Önnek!

    Remélem, ez volt a segítség az Ön számára.

    Kívánok szép napot, és a héten!

    Hívtam a bankomat Otp, de azt mondták, hogy nem látják zárolva a pénzemet. Azt látják, hogy annyival kevesebb az összeg a számlámon. Az engedélyezési kóddal pedig nem tudnak mit kezdeni. Most szerinted hogyan tovább? Vagy, ahogy írtad, várjak, és majd jön a pénz?

    Válaszodat előre is köszi, üdv, Robi :W

  • ZoeVica73

    csendes tag

    Helló mindenkinek.

    Segítséget szeretnék kérni.

    Az Amazonon rendeltem egy könyvet kb 30000Ft értékben. Fizettem, amit köszöntek szépen, és írták, hogy kb mikor érkezik meg. Ez volt tegnap /2018.07.05. ma jött egy e-mail, hogy nem tudták levenni az összeget a bankkártyámról, ellenőrizzem az adatokat. Ez megtörtént. Közben jött egy nagyobb összeg a számlámra. felmentem a honlapra, és megvettem a könyvet, amit vissza is igazoltak. De kiderült, hogy már leemelték az összeget. Így két ugyanolyan könyvet rendeltem, különböző rendelési számon. Az egyik tételt töröltem, az újabb rendelést, de addig már levették a kártyámról az összeget megint.
    Majd írták, a törlési folyamat elindult.

    A kérdésem az lenne, hogy van-e további teendőm, vagy automatikusan visszautalják a pénzemet?

    Ez kb hány munkanap?

    Segítségeteket előre is köszönöm! :O

Új hozzászólás Aktív témák