Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Weareus #10302 üzenetére
Nem kell rájuk semmi szorító, nincs bennük nagy nyomás, csak a fölösleges gázolajat vezeti vissza. Viszont be tud levegősödni tőle a rendszer, ha ott ereszt. Elteszed este aludni, reggel, meg nem hajland felébredni.
Az olajbetöltőtől a 2. injektoron kicsit hosszúak a csövek. Ne érjen hozzá semmihez, ahhoz a motoron keresztül vezető csőhöz se, mert egy dízel motor mindig rázkódik, idővel kidörzsöli a csövet. Alapszabály, hogy egy dízel motorterében mindent rendesen kell rögzíteni, mert szétrázódik.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #10230 üzenetére
Érdekes gond. Több dolog is eszembe jutott, amivel közelebb lehet kerülni a probléma forrásához. Első a kerékcsere. Felcseréled az elsőket a hátsókkal. Ezzel ki lehet zárni a gumi, felni problémájt, ha marad a gond nem ott kell keresni.
Ami érdekes, hogy csak időszakos és megszűnik magától, ha lassítasz. Ez nagyon fura.
Láttam már olyat, hogy gumisnál a levágott szelep benne maradt a kerékben és amikor olyan helyre esett, ahol teljesen összekutyulta a centírt, akkor rázott és zúgott, de minden alkalommal csinálta adott sebesség tartományban, ez a tipikus centír probléma.
Csapágy ha egyszer zúgni kezd, nem hallgat el magától. ha difi vagy váltó gond lenne, az is állandóan csinálná, nem múlna el ha lassítasz.
Búgás és remegés lehet maga valamelyik első féknyereg, ha szorul és picit befog, ekkor elkezdi főzni a tárcsát, viszont azonnal megszűnne, amint a fékre lépsz, vagy nagyon megváltozna a jelenség.
Beslső féltengely csukló is tud ilyet, ha kiszárad belőle a zsír, de mindig remegne picit, ha padlógázon gyorsítasz. Ezt is ki lehet zárni, leszedni, megkenni és a másik oldalra felrakni, megcserélni a jobb és bal oldali váltóhoz közeli csuklót, hogy a másik irányba forogjon. Ez a leg valószínűbb eddig, ha az új gumik és a gumis munkájának hibalehetőésgét a kerékcserével kizárod. Kerékcsapágyat hagynám utoljára, aztán lehet mégis az lesz, de azoknak lehet mérni az ütését. Meg kell mérni, mennyit üt a féktrárcsa, utána a kerékagy, ha tolerancián kívül lesz, párba cserélni attól függetlenül, hogy zúg-e a csapágy vagy sem.
Remélem segítettem, vagy még jobban összezavartalak?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PHP programozás
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Ukrajnai háború
- Óvodások homokozója
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN Z1 Plus Corsair 850W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 Seasonic 650W
- Apple iPhone 7 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest