Legfrissebb anyagok
- Több helyről érkező SteamOS-t jósol a Valve arculati irányelveinek frissítése
- A Microsoft szerint nem alku tárgya a TPM 2.0 szükségssége
- Egyelőre nem alkalmas tömeggyártásra az Intel készülő gyártástechnológiája
- Sparkle grafikus kártyák Intel Battlemage architektúrával
- Megköveteli a hardveres sugárkövetést az új Indiana Jones
PROHARDVER! témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SONY LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Biztosan maradnak a hagyományos tápkonnektornál az ASRock új Arc VGA-i
- A Microsoft szerint nem alku tárgya a TPM 2.0 szükségssége
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
A linkelt cikk azt mondja, hogy a DirectX beépített fallbackja (amit olyan esetben használ, amikor a mögötte lévő kártya nem támogat se FSR-t, se DLSS-t) épül az FSR2-re, mivel az egy tök általános shader program, amihez csak Compute Shader 6.2 kell, vagyis ehhez elég egy GCN1 vagy Kepler GPU is (mindkettő 2012-ben jelent meg).
Ezzel az állítással ez a PH-s cikk nem is foglalkozik, helyette egy teljesen értelmetlen állítást ("a DirectSR az FSR 2.2.2-re alapoz") áll neki cáfolni.DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest