Új hozzászólás Aktív témák
-
Kansas
addikt
A WCCFtech az kb. az IT-világ Blikk-je, nem is értem, hogy miért érdemes foglalkozni vele...
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DirectSR egy API, nem pedig egy eljárás. Az API-ra olyan eljárást húzol be, amilyet akarsz. Akár az FSR 2.2.2-t is, amit már megírt az AMD a DirectSR-hez.
Mellesleg az eredeti cikk át lett írva, gondolom a WCCFtech rájött, hogy mekkora marhaságot írtak eredetileg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dabadab
titán
A linkelt cikk azt mondja, hogy a DirectX beépített fallbackja (amit olyan esetben használ, amikor a mögötte lévő kártya nem támogat se FSR-t, se DLSS-t) épül az FSR2-re, mivel az egy tök általános shader program, amihez csak Compute Shader 6.2 kell, vagyis ehhez elég egy GCN1 vagy Kepler GPU is (mindkettő 2012-ben jelent meg).
Ezzel az állítással ez a PH-s cikk nem is foglalkozik, helyette egy teljesen értelmetlen állítást ("a DirectSR az FSR 2.2.2-re alapoz") áll neki cáfolni.DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS Turbo 1080 TI 11GB / BESZÁMÍTÁS
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB szinte új videókártya - 34 hónap Alza garancia
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix RTX 4090 OC 24GB GDDR6X Videokártya!
- KERESEM / GIGABYTE AORUS RTX 3080 XTREME 10GB / GIGABYTE AORUS RTX 3090 XTREME / ORSZÁGOSAN
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 SUPER WINDFORCE OC 12G