- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Megnyomtad az X-et, és eltűnt a koordináta mutató. Vagyis ott van, csak nem látszik. Ezzel kell szórakozni kicsit, van, hogy ugyanannál a kijelölt polynál működik,van, hogy csak objektnél, és van,hogy lekattintasz az objektről, megnyomod az X-et, majd újra, és akkor jelenik meg megint.
-
pakriksz
őstag
Egy belső térhez szeretnék ambient occlusiont bake-elni a tér falainak saccra 30%-a ablak, és egyébként akkora mint a valóságban.
Viszont az AO map többségében olyan sötét lesz, hogy ha az ezzel készült textúrát használnám, igen furán nézne ki (köze nincs a valósághoz, pedig mind2 esetben 1 fényforrás volt, a nap. így a modellen is skylight fényforrás van.
Most vagy nagyon rosszul becsüli meg a fényviszonyokat, vagy nem számol a mental ray fényvisszaverődést? Final gather bent van, global illumination ki/be nem változtat semmit.Külső modellnél ugyanezekkel a beállításokkal viszont tökélete volt.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
bokrosolajos
őstag
Arra tudtok valami segítséget, mit tehetnék, mostanában a MR render közben állandóan elszáll, ugyanazokkal a max fájlokkal is, amiket régebben gond nélkül vitt
2GB RAM-om van, 32 GB szabad a vinyón, XP SP3 és 10-es a Studió. De eddig nem volt gondom, most viszont egy rendert sem tudok befejezni MR alatt.
Nem tudom mi állítódhatott el, vagy milyen file-okat kellene törölnöm, hogy megint működjön -
Met
nagyúr
Miért van hogy ha tologatom a vonalat akkor ellentétes irányba mozdulnak a 2 polyn?
kép[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
nagyúr
Ezért mondtam a slice plane-el elvágást. De lehet azt is, hogy elcut-olod manuálisan, majd kiválasztod a constraints-en kiválasztod pl az edge-t, és snapeled a vertexet végig az egyikhez, akkor az adott edge-n fog mozogni, nem össze vissza, így is lehet szimmetrikusan.
Rengeteg lehetőség van, mutatni sokkal egyszerűbb lenne, mint leírni.
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
hogy lehet ezt a szerencsétlen programot rábírni arra, hogy ha én forgatok valamit, (local tengelye körül) az úgy forogjon az animáció lejátszásakor is, ahogy a felvételkor forgattam? Nem fordul ki, nem dől be, hanem úgy mozog ahogy én mozgatom?
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
mayafree
csendes tag
3D Studio Max-nél van jelentősége, hogy a videókártyán 1 v 2 GB memória van? CUDA miatt is érdekelne elsősorban!
Köszönöm!
-
szabog4
aktív tag
Üdv mindenkinek!
2009es Studio Max-et használok és az lenne a kérdésem mitől van az a jelenség, hogy a renderelés után, /egy autó illetve a tárgy körül direkt tükör van elhelyezve/ hogy a tényleges tárgyon nem minden elem látszik pl.: ajtó, de viszont a tükörben pont fordítva van /ott látszik az ajtó/?!
Ez ellen mit lehetne tenni? Azt is kérdezném miért van az, hogy akad az egész és nem tudok részletezni semmit /pl.: tengely, motor, műszerfal, kipufogórendszer.../? Letöltöttem egy Camarot ahol viszont az egész autó nem akad és elég részletes nem úgy mint az enyém.
/odáig jutottam el, hogy van az autó külseje maga a kaszni lápmák hűtőrács 2 egyszerű ülés meg egy téglatest műszerfal és váltó egyedül 'nagyon' részletes csak a kerék , de szeretném teljesen minden apró részletét megvalósítani, ha lehetséges/Példának okáért itt van két link és ezek is már mind sokkal részletesebbek, mint az én modellem, de nekik kétlem, hogy akadt és úgy dolgoztak vele ahogy nem is lehet...
http://world3d.hu/galeria.php?kepid=20945
http://world3d.hu/galeria.php?kepid=20762
http://world3d.hu/galeria.php?kepid=20758
Gépem:
Sapphire HD5770 1gb
DDR2 1080mhz /800at érzékel az alaplapom 4gb
Proci: DualCore AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,1GHZ
Alap. M2VSegítségeteket előre is köszönöm!
HUN_Thorpedo
-
nagyúr
válasz szabog4 #5912 üzenetére
1. Nem értem pontosan, mit kérdezel, de lehet, szarul áll egyes objektek normal-ja, dobj rá egy reset xform-ot, és collapsold bele, egyből látni fogod, az-e a hiba.
2. Attól is függ, mi hány poly, kezdők szokták elkövetni, hogy mindent sokkal több polyból csinálnak, mint amennyit szükséges, aztán hamar feltornázódik. Jobb klikk a viewportban bal felül a + jelre, majd viewports fül, ott kiválaszthatod, mit akarsz látni, azután pipáld ki,hoy mutassa is a polyszámot. Innen meg tudod nézni, mi mennyi. (fejből írtam, most nem nyitok ezért maxot, ha már szabin vagyok, de ott kell lennie, 7-es gomb a gyorsbillje,ha eltünne később).
3. Nyilván 1-1 nagyon részletes modellnél lehet hideolni poly-kat, objekteket, hogy az épp nem azon dolgozok, akkor minek egyen feleslegesen vga-t, vagy belayerezem maxban, aztán csak kapcsolgatom, ha renderelek ( pl. volt, ahol a füvet alfás planekkel kellett megoldani, és ugye jó sok is volt, az külön layeren volt, és amig máson dolgoztam, el volt rejtve).
-
szabog4
aktív tag
válasz icecave #5913 üzenetére
Üdv 'icecave' !
1.:
A;
Huhh megpróbálom leírni érthetően vagy inkább egy fura példával
A mítosz szerint a vámpírok ugye a tükörben nem látszódnak, de amúgy meg látjuk őket na szóval nálam ez a fajta jelenség van, hogy amit nem látok, mint maga a konkrét tárgy azt a tükörben látom amit viszont a tükörben nem látok azt a konkrét tárgyon látom. XD jó példa tudom természetesen render után.
B;
Ezt hol is találom vagy ez ismét egy jó kérdés? "...dobj rá egy reset xform-ot, és collapsold bele..."2.:
Na ez sikerült, de csak, mert írtad, hogy a 7 gomb az amúgy nem igazán találtam már magát a PLUSZ jelet sem.
Nekem ezt írja ki.:
Polys: 276.981
Verts: 273.724
FPS: 1,58'üresjáratban' 197.656 az fps szám
Amit letöltöttem CAMARO annál csak 16.810 a polyk száma a verts pedig 12.623
De nem olyan hűde részletes és szép pedig részletes csak hogy is fogalmazzak más egy gta3as autó és egy gta4-es most nem jut eszembe jobbViszont ezt nézd meg itt /oldalt mutatja/ a polyk száma 324,501 a verts /ami gondolom a vertex szó rövidítése.../ 348,681 és nem hiszem, hogy ő akadva csinálta volna :/
http://www.turbosquid.com/3d-models/3d-realistic-batmobile-tumbler-model/614611
vagy éppen ez
http://www.turbosquid.com/3d-models/3d-bauhaus-furniture-mies-van-der/495478
655,329 poly és a vets 0 amit nem értek de mind13.: Oké, hogy lehet hideolni ezt alkalmazom is, de amikor egymás mellé akarom passzinteni a két fél modelt az autónál ugye, akkor huuuh megvilágosodtam ez a rész kiküszöbölhető...
Segítséget előre is köszönöm!
HUN_Thorpedo
-
nagyúr
válasz szabog4 #5914 üzenetére
1.
A.:
Érdekes, passzolom, nem tudom, mi lehet, vagy a raytrace (vagy amit rátettél) szarakszik, vagy a fény, ha van a jelenetben, bár nekem eddig csak az árnyék volt a szívás, azt lehet inkább butítani/paraméterezni.
B.: jobb oldalt modify panel (ahol látod,hogy edit poly a cucc pl), lenyitod, és megkeresed, vagy objekt kijelöl, majd jobb fent a utilities fül (kalapácsos ikon), és ott kiválasztod a reset xformot, majd visszalépve a modellre ott lesz rajta, bele tudod jobb klikkel collapsolni.
2. Van sok trükk, nyiéván,ha high poly-t akarsz csinálni, a legtöbben megcsinálják low-ban, megfelelő helyeken chamferelve, hogy 1 vagy 2szeres meshsmooth-al jól nézzen ki, aztán ha kész, akkor bekapcsolják,hogy a low modellt lásd, és csak renderben tossza rá az 1 v 2szeres smooth-t és akkor máris sokkal több polyval lehet dolgozni, hisz realtime a gépnek csak a low modellt kell megjelenítenie/forgatnia/stb.
Linkek: Nem nulla ott a vetex szám, csak úgy is felteheti az eladó,hogy nem írja oda. Nyilván, sok a large poly benne, ezért nem írja oda, több a cumi egy olyan modellel, főleg,ha egy engine nem úgy osztja fel háromszögekre, ahogy azt az ember tervezi/látni szeretné.
3. Passzintás? Hogy érted? Egy ideig csak belövöd a pivotot és rányomsz egy simmetry módosítót, vagy rendesen beállítod a snap-et (S a gyorsbillje alapból), és simán odaugrasztod az egyik felet a másikhoz.
-
szabog4
aktív tag
válasz icecave #5915 üzenetére
1.:
A:Oké ez egy örök rejtély marad, másrészt meguntam és csináltam új elemeket kicsit tovább 'szopóztam' vele, de legalább jobb lett, mint az elődje, valamint még látszik is render után.
B:
Megfogom nézni mai nap nem érek rá vele szórakozni. :/2.
Na itt jönnek az újabb kérdések! Totál kezdő vagyok ez az autó az első modellem ja és nem, nem kell írni, hogy kezdjem könnyebbel, mert nem az a bajom, hogy nem tudom inkább a nem ismerem a jobb kifejezés. A 'max biblia' vagy mi is a nevét nem tudom beszerezni és igazából nincs is időm sajnso 6000oldalt elolvasni egyenlőre másrészt meg, ha felvesznek egyetemre majd, akkor érzem majd a késztetést, hogy igenis el kell olvasnom. Na mindegy eltértem a tárgytól. Ezt miként tudom megoldani (bekapcsolni) , hogy LOWban lássam, csináljam meg? Arra gondolok, hogy nem teszem rá a meshsmooth-ot és ennyi! Remélem eltaláltam.
A linkes résznél igazából bemutatni próbáltam, hogy ott azért nem csak 300.000 poly van és nem hiszem el, hogy nekik akadt, mert lehetetlenség úgy dolgozni. /oké, hogy HIDEolják meg hasonló, de ahhoz, hogy az ember lássa még is az összképet az egész modellt kell látnia meg forgatnia a hibákat keresve.
3. Hát itt megint az jön be, hogy nagyon akad az egész, szaggat és amikor COPYzok és tükrözöm, akkor nagyon nehéz pont a két felet összeilleszteni. Ezt is kipróbálom amit írtál!
4+ Bonus:
Megpróbáltam kitörölni, mint 'Deletet' nyomva, mint oldalt a panelban 'remove'olni az adott elemet, mint pl.: ajtó, hogy kevesebb polyból álljon és nem igazán lett azaz eredmény amire számítottam. nem kötötte össze a megfelelő maradék pontokat hanem össze-vissza. Gondolom erre ismét semmi esély, hogy legyen egyszerű megoldás?!HUN_Thorpedo
-
nagyúr
válasz szabog4 #5916 üzenetére
Akkor ömlesztve, ahogy eszembe jut:
Persze, arra értettem ezesetben a lowpoly-t,hogy meshsmooth nélkül.
Poly szinten kijelölve az objektet a delete-vel törli a polyjait ÉS a vertexeit is, viszont pl. edge módban remove-ot nyomva avertexek csak úgy ottmaradnak, viszont ctrl-backspace-el lehet törölni egyben a kijelölt éleket és egyben vertexeket is.
Max biblia? Annó főiskolán én is vettem, akkor még max 5 volt a legújabb. Kb. 1 hétig használtam, aztán inkább online tutorialokból, meg magamtól tanultam. Szerintem szart sem érnek. Az, meg hogy egyszerűbbel kezd, nem azért mondják, mert hülyeség... ez a legtöbb ember baja is,hogy nem tartja kezdőnek, mert nagyjából tudja, mit-hogy-hol keressen, de az igazság mégis az,hogy akkor is kezdő, hisz hiába tudje, ha használatukkal nem tudja lemodellezni/kivitelezni amit lát/akar. Ez a probléma az többszázezres tanfolyamokkal is, megmutatják, mi-hol-merra, aztán mekapja a delikvens a papírt, aztán ha odatesznek elég egy mittudomén repülőgépmotort, 500 refképpel, akkor sem tudja lemodellezni, pedig ott van előtte. No, para, nem lecseszés, magánvélemény, aztán akinek nem inge....
Akadás: az sem mindegy, miben használod a maxot, openGL/d3d... ezt meg tudod nézni a customize-preferences-viewports fülön alul a drivernél.
-
szabog4
aktív tag
válasz icecave #5917 üzenetére
Jó oké.
poly:
A polys dolog amit írtál szintén nem jött be, de mindegy is.
Max biblia:
Oké persze több, mint valószínű, hogy nem menne nekem sem, de szeretek piszmogni ilyenekkel...
Bár azért majd megmérettetem magam egyszer.
Nem is vettem lecseszésnek!Akadás:
Na szóval itt nem lettem okosabb.
A viewpontban a 'Choose Driver' menüpontban ezeket találtam:------------------------
Direct3D Version
X DirectX 9.0
O DirectX 10.0Direct3D Device
X Hardware (HAL)
O Software (RefRast)Direct3D Use Flags
X Release
O DebugKijelölhető: Revert from Direct3D
Jelmagyarázat :
X = ami kivan jelölve
O = ami nincs kijelölveAlatta található a 'Configure Driver' itt ez van mellé írva közvetlen
Direct3D 9.0 (ATI Radeon HD 5770 Series)
Azon belül, ha kell leírom, de nagyon hosszú...XDHUN_Thorpedo
-
-
nagyúr
-
szabog4
aktív tag
válasz icecave #5921 üzenetére
Egy nagyobb fokkal jobb lett, de nagy változás azért nem történt még akadozgat. Viszont ez a meshsmooth melletti égőre kattintottam ami eltünteti a meshsmoothot, de viszont rendernél sem mutatja.
Mellesleg lehet az a baj, hogy 2modell keresztezi egymást és belelóg a másikba amiért akad?
Megeshet túl sok polyt használtam a megvalósításhoz lehet előröl kellene kezdenem. :/
HUN_Thorpedo
-
nagyúr
válasz szabog4 #5922 üzenetére
Igen, hisz mesterségesen turbóztad fel a polyszámot... még egy mezei kocka is megöli a maxot, megfelelő meshsmooth szorzóval.
Igen, az kikapcsolja, de nem ott kell állítani, hanem alul, a szám alatt, amire mondod, hogy 3-4szeres smooth van a legtöbb cuccon. Ott van,hogy "render value". Na, itt is ugyanazt állítod. a Simát lenullázod, ezt meg felveszed 3-4esre, ugyanaz az eredmény, csak renderben ott lesz a smooth, simán meg nem. Csak kérdezem, hogy mégis milyen modell lehet? Egy sima 10x10x10 felosztású kocka, ami alapból 1200 face, 4szeres smoot-al 153600 face, szóval az alapmodelled nem lehet valami túl részletes. Csináld azt,hogy inkább jobban kidolgozod az alap mesh-t és használj maximum 2szeres smooth-t, meglátod, gazdaságosabban jössz ki, márha egy highpoly modellnél lehet ilyenről beszélni.
szerk.: ja, az, hogy belelógnak egymásba, nem para annyira, hisz a játékoknál sem gondolod, hogy mindent bekötnek egy-egy modellbe,hogy az zárt és tökéletes legyen... simán egymásba toljuk a részeket. Régebben,ha olyan volt az engine, muszáj volt az árnyék miatt zárt, modellt csinálni,de már rég nem kell ilyennek foglalkozni (kivétel biztos még most is van).
[ Szerkesztve ]
-
szabog4
aktív tag
válasz icecave #5923 üzenetére
Megfogtál azzal, hogy milyen "...még is milyen modell lehet?..." Hááát az igazat megvallva én úgy csináltam, hogy fogtam egy PLANE-t , leraktam oldalt beállítottam tetszőlegesre pl.:
Lenght Segs: 13
Width Segs: 10vagy 8-5 ahogy éppen éreztem és, ha több volt a kelleténél, akkor több volt, ha nemvolt elég, akkor hozzácsaptam még. Azért raktam rá meshsmoothot 3-4est, hogy minél lekerekítettebb legyen. Jól nézett ki 1-2-en is, de legyen tökély.
Ez a rész nekem annyira kínai volt... :
"Egy sima 10x10x10 felosztású kocka, ami alapból 1200 face, 4szeres smoot-al 153600 face"HUN_Thorpedo
-
Rayyy
senior tag
válasz mayafree #5911 üzenetére
(látom, hogy elég régi a kérdés, de azért válaszolok)
Én próbálkoztam iRay-jel és nem volt rossz studio setup-ok rendereléséhez... na szóval, nagyon számít, hogy mennyi ram van a videókarin, mert az egész scene-t oda tölti be egy gpu render, tehát ha sokszázezer poli van benne vagy/és rengeteg textúra/shader, akkor bizony egy idő után abba hagyja a rendert vagy ami valószínűbb, el sem tudja kezdeni.
Akit érdekel az iRay és a gpu renderelés, az itt hasznos infókat talál: [link][ Szerkesztve ]
Minden a legnagyobb render!
-
Rayyy
senior tag
válasz szabog4 #5924 üzenetére
UHH... 4-es meshsmooth
Az is segíthet gazdaságosan dolgozni, ha előre eltervezed, hogy az adott részletek mekkorák lesznek a végső renderen. Ha pl. egy autót csinálsz, amit nagy háttérbe építesz (legyen az környezet vagy stúdió), és mondjuk a kép 1920x1080 lesz, akkor nagy valószínűséggel a visszapillantót elég 1-es szmússzal meghagyni, mivel a fő képen az kb. 30x30 pixel méretű lesz és senki nem fogja észrevenni rajta a szegmentáltságot.Minden a legnagyobb render!
-
Rayyy
senior tag
Rakott itt már össze valaki hálózatot rendereléshez? Kéne egy kis segíség
Minden a legnagyobb render!
-
somasz
addikt
Üdv!
Unokatestvérem renderfarmot készül építeni, pár technikai jellegű kérdésem volna, hátha tudjátok a választ.
Egyelőre így néznének ki a render node-ok:
ASRock Z77 Pro4-M / i7-3770k / Alpenföhn Brocken / G.Skill 2*8gb kit 1333MHz /Western Digital Caviar Blue 500GB / Bitfenix Merc Alpha / Chieftec CTG-500-80P
Ezekből lenne hozzávetőlegesen 8db.Van egy fő gépe, amin kidolgozná a jelenetet: i7-920 / 24gb ram / 160gb ssd / 2*500gb raid1 / quadro 4000 / gtx 580 3gb
3ds max / mayával renderelne, Backburner segítségével, (esetleg még Vred essentials vagy bunkspeed cpu renderrel)
-5000-12000 pixeles képeket
-full hd videókatEgy switch fogná össze a hálózatot, a fő gép raid háttértárát kéne megosztani a node-okkal.
Nem lesz-e szűk keresztmetszet a hdd (mind a fő gépben, mint pedig a node-okban)? A node-okba kell-e SSD?
Volt már, hogy belefutott a 16gb memória limitjébe, de van egy olyan parancs, hogy split scan line a renderelésnél, ez megfelelő megoldás-e a memória limit leküzdésére, vagy érdemesebb 32gb rammal felszerelni a gépeket?
Hirtelen más nem jut eszembe, remélem valaki tud segíteni ebben a nem mindennapi problémában...Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
copass
veterán
sziasztok!
tudna valaki nekem segíteni abban, hogy max fájlból kellene nekem 3ds-t exportálni. 9 fájlról van szó, csak a modellre van szükségem. melóhelyen nem tudok 3dsmaxot telepíteni, de csak így tudtak adatszolgáltatást adni, aki adta az meg nem elérhető.
előre is köszönöm a segítséget mindenkinek.[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Lacika97
csendes tag
Heló mindenkinek!
3ds max 9-esem van. Nemrég adódott egy olyan gondom, hogy a "vissza" nyílra akartam kattintani, de gondolom félre ment, és eltűnt az a menüsor. Remélem valaki tud segíteni, mert már újra raktam,de úgy se jött vissza. Előre is köszönöm, ha valaki tudna segíteni nekem! Egy képet feltöltök azért.(piros nyíl jelzi, hogy honnan tűnt el a sor, de úgy is észreveszitek szerintem XD)http://kepfeltoltes.hu/view/120827/sa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-
Lacika97
csendes tag
válasz icecave #5944 üzenetére
hát sajnos az a felső sor nem jött vissza, de a mozgató ikonok amik az objecten vannak (nyilak stb.) azok igen, szóval most lehet vele dolgozni nagyjából, csak pl az hogy 5-ével lehet forgatni, meg a linkelés nincs ott. De meg lehet oldani bár ha újratelepíteném a gépet akkor jó lenne valószínűleg nem?
-
dy_nmq
aktív tag
válasz Lacika97 #5947 üzenetére
ha ott a pipa akkor ki is van rakva valszeg csak nem látod mert nem jo helyen jelenik meg - gyakorlatilag olyan kép pozicioban amit nem fed le monitor. ezt még nézd meg, hátha
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
atila4
senior tag
Sziasztok! Akit érdekel az nézze és kövessen youtube-on. Elkezdtem egy Maserati Granturismo modellezésének tutoriálját. A videó itt megtekinthető (még csak 2 rész van kész)
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya