- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rlazol
addikt
sziasztok!
folyadékot szeretnék ábrázolni, pl ahogy egy kancsóból kiöntünk valamit. Mit javasoltok hozzá?
köszi
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
pakriksz
őstag
eltaláltad, ez a move gyorsbillentyűje de hogy jön ez ide?
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
tikshow
addikt
http://www.realflow.com/rf_try.php - itt az ingyenes, plugin + különálló program, a részecskéket különálló program szimulálja azt kell exportálni meshbe, elég sok polyt használ, szóval kell alá vas, de megéri mert gyönyörű dolgokat lehet vele csinálni
viszont egy tutorial nem árt hozzá, a gnomon-nak van egy nagyon jója[ Szerkesztve ]
-
-
Peti0124
csendes tag
válasz tikshow #5866 üzenetére
Hmm akkor én vagyok a fasz én azt hittem hogy az mindig azt jelöli hogy hány vertex van kijelölve de akkor még mindig nem értem hogy mi a baja a mudboxnak pedig nem valami bonyolult egy rakétát modellezni amikor importálni akarom akkor egy ilyen hibaüzenetet dob ki
Én arra gondoltam hogy az a baja hogy valamiért létrejön egy csomó vertex (mert a hibaüzenet után láttam meg azokat a nagy számokat weldelés után) de így nem tudom mi lehet a problémája de egyszer már megrajzoltam ezt a rakétát és akkor is volt egy hibaüzenet ez:
aztán gondoltam elbasztam valahol és újrakezdtem (másodszorra már cylinderből indultam ki)
a textúrák meg feketék néhány helyen:Bocs ha ez nagyon egyszerű kérdés még kezdő vagyok (főleg textúrázásban de azért modellezésben is eléggé animálni meg még nem is próbálkoztam nagyon)
-
tikshow
addikt
válasz Peti0124 #5867 üzenetére
ez így első ránézésből több sebből vérzik
a mudboxnak az a baja, hogy van egy/több (ha több akkor bizony kemény nyalóka van) olyan vertex/polygon ami takarásban van, na most ha azon a képen amit elsőnek kijelöltél, csak azt az egy vertexet látod kijelölve (am kettő van max szerint mert azt írja, hogy 2 vertex selected nem pedig azt, hogy vertex ## selected)[/I akkor mögötte van egy másik, na én ilyenkor azt szoktam csinálni, odakattintok a vertexre, (nem húzom az egeret) csak egy vertexnek szabad lennie kijelölve, és kihúzom a síkból valamerre, ekkor elvileg látnod kellene a közvetletnül mögötte lévő vertexet, na és ilyenkor kell a kihúzott vertexet target weld-elni ahhoz ami az eredeti pozicíójában van/maradt
am van egy technika amivel az átfedéseket ki lehet küszöbölni, de most meg nem tudod neked mondani, hogy mi az, mert eddig nem volt rá szükségem
[ Szerkesztve ]
-
tikshow
addikt
válasz Peti0124 #5869 üzenetére
nincs mit, a cut tool-t próbáld meg melőzni amikor lehet az szokott ilyet csinálni, inkább connect (edge/vertex) és majd behúzod edge mentén, vagy az új max-ek már tudnak olyat is, hogy két edge közé be lehet connect-elni úgy egy/több edge-et, hogy a két edge átlagából kiszámolja, hogy hová kell elhelyezni a 3. tengelyen is - ugye alapból függőleges, vízszintes tengely közepére rakja ez kihúzza a síkból, mintha oda raktad volna alapból, persze néha hibázik
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Peti0124 #5871 üzenetére
Tudnal dobni egy kepet egesz modellrol? 4szogekbol all csak modelled? Mudbox hibauzenetek ezen paraznak, ill hogy lelog UV-d UV map-rol.
ui: ha leakarod ellenorizni hogy van e vmi gebasz modellel pl dupla vertexek/elek, lyukas mesh stb, dobj ra egy stl check modositot. Atnezi neked mesht es kijeloli hibas reszeket.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
jah, elso highpoly verzio, masodik lowpoly game asset + normal
specular egyenlore meg nincs csak diffuseAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
nagyúr
Ha már a kedvcsinálásnál tartunk, mivel márc. 15-én megjelent a játékunk, így a teljesség igénye nélkül mutatok pár általam készített scenét belőle: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Nyilván mindegyik csak annyira részletesre készült el, amennyire a játék és a projekt megkívánta, szóval lehetett volna szebb, jobb, de nem volt rá szükség.
-
rlazol
addikt
nah, lassan készen vagyok, hála tikshow kollégának.
egy óriási bajom van.
Van egy Realflow-val megkapott meshem. LINK[link]
Jobban mondva kettő van egymáson. Az elsővel minden oké, az átlátszó aranysárga színű (sör)
A másik a hab lenne rajta, amit fehérnek szeretnék. Első körben rátettem egy sima standard mapet, Ambient, Diffuse, Specular minden fehér.
És a végeredmény sárgás piszkosfehér.
Azt gyanítom, a környezete tükröződik rajta vissza, mert a sörön kívül van előtte egy arany objektum is.Specular 0, Glossiness 10, soften 0,1
Max 2012 student version
hogy fehéríthetem ki?Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
pakriksz
őstag
egy objektumot kiválasztott face-e szerint egy másik kiválaszott face-re igazítása lehetséges e? (gyakorlatban, nem elméletben)
Az meg mitől van, ha egy align to surface-el felületre helyezett working pivotnak, köze nincs a felület síkjához?
[link][ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
válasz pakriksz #5883 üzenetére
jaaaaj de fáj. Szegény max arra sem képes hogy 4 egy síkban lévő vertexxel egy sík felületet síknak érezzen. Ha azt a felület felosztom még pár éllel, jó lesz az align normal-al.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
Van valami megoldás arra hogy össze attacholás nélkül lehessen több objektum uv mapját közösen látni, és mozgatni? Merthogy attachnál a pivotok is egyé válnak ugye, de nem akarom újra beállítgatni őket detacholás után.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
dy_nmq
aktív tag
válasz pakriksz #5885 üzenetére
kijelolod az objekteket és ráteszel egy uvw unwrap modositot? de ha nem sok objekt akkor ledobalsz par dummyt a pivotok helyére, összeattacholod leuv-zod kenyelmesen aztán detach majd a pivotok a dummykhoz vissza. talán azért jobb ez a modszer mert ha vmi uv-zo szkriptet használsz pl textools, az nem szereti ha különallo objektek vannak egy uvw modosito alatt.
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
Nána84
csendes tag
Sziasztok!
Van valakinek müködő rayfire pluginje? Vagy esteleg tudnátok helyette ajánlani másik alternatívát??[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
Köszi ez működik. Annyira alapvető dolog, hogy nem hittem volna hogy a max ilyet tud
Az assign controller surface-nál pick surface-nál miért nem lehet semit sem pickelni? Az összes objektum összes felületét végignyomogathatom, nem történik semmi. Ugyanígy a surface constraintnál sem.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
na jó ezeknek nincs semmi értelme.
Hogy animálnátok mondjuk egy ablaktörlő mozgását (törlőfelülettel, és karokkal) egy nem sík ablakfelületen (tehát nem lehet 2 mozdulattal kézzel megcsinálni)?Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
na ez lassan lol lesz:
link constrainttal a felületkövetést ha nem is, de jóval egyszerűbb kézi mozgatást sikerülne összehozni, ha nem lenne ez a bibi.a másik kar amit a konkrétan mozgatotthoz linkeltem, összevissza mozog a térben, holott ki van néve a link info-nál az inheritnél az összes move tengely, és annal egy helyben kéne állnia, csak a másik kar forgását kéne utánoznia.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
válasz pakriksz #5891 üzenetére
ekkora egy pöcegödör programot.. 4x ugyan az a művelet ugyanazzokal az objektumokkal 4 különböző eredményhez vezet, mindig más hibával lep meg ez a fos.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
a000
őstag
Sziasztok
egy gyors kérdés. Berakok egy plane-t, rá a blueprintet material editorbol. Namost ha átváltok wireframe nézetbe akkor nem látom a képet. Mi a megoldás, hogy akkor is lássam a képet? -
nagyúr
-
dy_nmq
aktív tag
F3-al valtasz shaded es wire közt. F4-el shaded-re tudsz wire-t tenni. ez 2013-ban is igy van.
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
a000
őstag
Lenne egy másik kérdésem. hiába nyomom a w,e,r-t hogy mozgassam a poly-t, semmit nem reagál rá, úgy csinál mintha a q-t nyomnám. Ez miért van?