- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
dy_nmq
aktív tag
válasz Black-core #5501 üzenetére
az általad említett törés zúzás nem pont a legkonnyebb része a szakmának, már egy viszonylag egyszerűbb szimulációt modosítgatni ugy hogy mukodjon, felkészülést igényel. Max alá a rayfire plugint ajánlom, mayához meg a ruinst.
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Black-core #5499 üzenetére
Ugy erzem picit el vagy tevedve az egesz 3d dolog koncepciojat illetoen.
Alapjaban veve egy grafikus feluleten keresztul kezeled programokat szoval nem igazan kell kodokat irogatnod ugy nagy alltalanossagban.
De kerdesedre valaszolva nem valoszinu hogy talalnal barhol ilyesmit neten, esetleg par temaba vago tutorialhoz mellekeltek prodzsjjekt fajlokat.
Keress ra gugliban: Rigid body dynamics/simulation.
De oszinten ha lovesed sincs programrol, akkor meg lejatszani (renderelni) sem lesz egyszeru ezeket a fajlokat, nemhogy modositani[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
válasz Black-core #5504 üzenetére
Hát nagyon nem úgy működik
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
bokrosolajos
őstag
Hi!
Az a gondom, hogy nem értek a háttérképes rendereléshez. Ha panoráma HDR-t használok, semmi gondom, de ott elakadtam amikor egy szimpla négyzet alapúra kell renderelni.
Berakom Environment-be, Materialra - Screen, A Backgroundnak szintén, ráteszek az objektum alá egy Matte/Shadow--, annak a mapjának szintén ugyanazt.
Amint csillogó felületet teszek fel, a rajta tükröződés ugyanabból a szögből érkezik, mint a háttérképen, ezért olyan áttetszővé válnak a felületek, mintha üvegből lennénekIlyenkor mi a megoldás? Köszönöm válaszaitokat!
-
dy_nmq
aktív tag
válasz bokrosolajos #5506 üzenetére
azert van ez mert screen mappelésű az environmented
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
dy_nmq
aktív tag
válasz bokrosolajos #5508 üzenetére
hát legyen spherical environment mondjuk.
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
bokrosolajos
őstag
-
Nyúltáp
senior tag
válasz bokrosolajos #5510 üzenetére
Hasznalj ket kulonbozo map-et egyik csak reflectionhoz spherical mappingel masik meg hatternek environmentbe screen mappingel.
Nemtom milyen renderelot hasznalsz, de mindegyikben van opcio erre render settingsnel.
Kivetel scanline ahol raytrace anyagodnal kell megadni kulon map-et tukrozodeshezAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Sanyix
őstag
ugye a max pluginoknál a 64 bites és a 32bites verzióhoz külön 64bites és 32bites pluginok kellenek, és nem kompatibilisek egymással?
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
-
Nyúltáp
senior tag
Mostanaban vhogy leszokott mindenki WIP kepek mutogatasarol, sajna laposodik is a topic.
Csakhogy megtorjem a nagy hallgatast ime jelenlegi szerelemgyerek
[link]A koncept egy blokkokbol felepitheto lowpoly epulet lenne, 2 fo blokkal, egy a sarokra 3 ablaksornyi szelessegben, es egy az alap falhoz 2 ablaksor szelesseggel.
Jelenlegi allas: Low/High poly mesh kesz, kivetel sarkon ajto ill par kisebb kacat (csatorna, hirdetotabla, lampa falra, kovacsoltvas korlat elso emeleti ablak ele(texturabol lesz))A kepen balrol az elso blokk hihgpoly masodik lowpoly+felkesz normal a sarok meg sima lowpoly, eddig ugy 5 delutannyi ido van beleolve.
Egy blokk 1200 face korulamugy referencia a sarki kocsma epulete, csak hogy hu maradjak magamhoz
Gyerunk mindenki, halasszatok elo rakas travitorpeporno kozt kallodo modelljeiteket, biztos nem en vagyok az egyetlen akinek lenne mutatnivaloja.
Aztan majd jol osszefikazzuk egymaset
moka on.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
hoppa dupla poszt
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
válasz Nyúltáp #5516 üzenetére
Én újra elővettem a templomos projektet, adódott is jó pár jó ötletem, jelenleg nagyban renderelem az állapotot, hogy arra rajzolva találjak még ki ötleteket. nagyban = 4000x3200 (elsőnek 6000x4000-res volt, de egy éjszaka alatt csak 2-t csinált meg belőle, ráadásul szar beállítások miatt kétszer ugyanazt szóval most kisebb felbontás, amíg órára megyek )
jah, majd linkelek már képet én is, ha lerenderelődtek... aztán majd a változtatásokról (sajna keveset maya-zok, lustaság )
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nah ígértem pár képet az előző állapotról, ahonnan folytatni kellene a templomot...
kép 1
kép 2
kép 3
kép 4még két kép renderelődik (reggel óta )
Ezekből csináltam jó nagy verziókat (4000x3200), bmp-ként, darabja 50 mega ezeken rajzolgatva próbálok majd ötleteket gyártani a már meglévő dolgokra, valamint persze a low poly részekre is... még 2 kép hátra van, de még úgyis lesz órám
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Sanyix
őstag
Textúra sütögetésre milyen fényforrást érdemes használni? Skylight fos, pacákat csinál a modellre. Milyen minden irányból egyenlően megvilágítós fényforrás van még?
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
dy_nmq
aktív tag
vray, vagy environment overrideban vagy vraylight dome modban, gi-nek meg bruteforce+LC plusz egy kis vraydirt mat. ez a modszer atombiztos viszont cserébe elég lassu. de ha scanlineban akarsz maradni akkor fotonszámot emeld és nem fog flickelni. gondolom sok az apro kiugro detail a modelleden.
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
Sanyix
őstag
mental raynél pacáz a modellen, pont a nagy sík felületeken...
scanline-ban meg fekete háromszögek vannak bizonyos helyeken, holott a modell geometriája tökéletes... ezek szerint csak vray-t kell felraknom.szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Sanyix
őstag
nincs is rajta még textúra
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
nagyúr
Kiterítetted egyáltalán a modellt már (Unwrap UVW)? Vagy hogy akarsz rá texturát festeni?
Az előttem szóló úgy értette, hogy mikor kiteríted (hogy photoshopban tudj texturát festeni rá), akkor 2 face egymáson van az UV-n, ezért lesz fekete. Erre lehet számolni lightmapot (sky-al), vagy mental ray-el ambienz occlusiont a beégetett árnyékok miatt, amit aztán photoshopban végleges texturára egy felső rétegként az UV-ra tudsz rakni multiply-ben. -
Sanyix
őstag
válasz icecave #5525 üzenetére
nem volt kiterítve mert először egy végre működő rendermódszert szerettem volna talál, mert gondoltam nem is ez a baja... és tényleg nem. Most rányomtam egy flatten mapot és ugyanúgy ugyanott a 4 fekete 3szög scanline-ban, mental rayben a végső render fázisban ugyanúgy odarakja oldalra a pacákat, és most kitalálta azt is, hogy az ablakokat(átlátszó material) nem rendereli egyszerűen, bár ez nem meglepő, hiszen minden rendernél tud új marhaságokat mutatni, múltkor pl bizonyos objektumoknak csak az árnyékát renderelte, magát az objektumot nem.
[ Szerkesztve ]
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
nagyúr
Én azért megnézném ott a modellt, ahol kirakja ezeket a 3szögeket... vagy dupla vertexek, élek, poly-k vannak ott, vagy nemtudom. Ha szerinted tökéletes a test és ilyenek nincsenek benne, akkor rádobálnék pár reset xForm-ot, bele-collapse-álnám, aztán poly szinten minden poly-t kijelölnék, és ki-detach-olnám saját magából. Ezek szoktak segíteni.
-
Sanyix
őstag
hurrá, render to texture-ben nem rakja fel a pacákat!
Most már csak az uvw mappek, és materialok nyakatekerten hülye viszonyát kell megfejtenem. (hogy egy materialhoz 1 textúra tartozik, de egy materialt akárhány objektumra lehet rakni, viszont az uvw mapping objekumonként és nem materialonként történik...)
[ Szerkesztve ]
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Sanyix
őstag
Először is azt lenne jó tudni, hogy egy játékban, mondjuk hogy megy. Azt tudom hogy minden egyes scene objektum az 1 drawcall, de vajon 8 objektum 1 közös textúrával mennyi, és 8 objektum 8 saját textúrával mennyi?
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #5519 üzenetére
Menth neked ez a templom olyan, mint nekem az udvaros jelenetem, heggesztem mar vagy 3 eve, de vhogy csak nem akar elkeszulni
ha egyszer elkeszul modell, szep lesz majd uv-zni meg texturazniMi lett amugy a jatekkal amihez elvileg keszul?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
válasz Nyúltáp #5530 üzenetére
Még csak vagy 2 éve heggesztem Ebből is ugye a 80% üresjárat Amúgy szerintem jól fog kinézni már UV és tex nélkül is, noha ennek ellenére elképzelhető, hogy kerül rá, tanultam pár jó módszert az utóbbi időben De már megint elémállt egy probléma a templommal kapcsolatban, a Civ5 személyében
Nem játékhoz készül a modell, eredetileg magamnak készítettem (illetve hát portfolio-ba), aztán egy ismerősömnek volt a témában egy kis novellája, gondoltuk abban jól mutatna, de ahhoz pedig idő, szaktudás és ember hiányában vagyunk, szóval az is áll már egy ideje... ilyenkor előkapok egy-egy modellt, azt csinálom egy ideig, de egyedül nem tudom sokáig fenntartani a hangulatomat sajna. A templom is akkor fejlődött legutóbb sokat, amikor haverral együtt minden nap átbeszéltük az aznapi fejlődést, tippeket adott, hogy hogy kéne, meg milyen formát álmodott még oda... no meg persze akkor haladt nagyon sokat, amikor még volt fotó, amiről dolgozhattam... Azóta sajna csak fejből tudok dolgozni, illetve apró dolgokat fotókról, de így lassú vagyok...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #5531 üzenetére
Attol felek nekem is akadni fog egy kis problemam modellezessel ugy nagyjabol 3-4 ora mulva monumentalis csocsok es meg monumentalisabb korso sorok formajaban.
Oktoberfest, here i come!!!Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Sanyix
őstag
-
sNORh
addikt
Max Nyíltnap a Mesharrynál
én Debrecenben ottleszek, regeljetek ha menni szeretnétek, mert limitált férőhelyes..Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
Gaskin
aktív tag
Üdv!
Volna egy problémám. Rajzolok egy modellt.(illetve inkább többet) Példaképp legyen a valós kiterjedése ~1.5m az objektumnak. Eddig egy system unit 1cm-ert reprezentált. Rendben is volt minden. Aztán méter unitra kellett áttérnem. Mondom ok. A modellt szépen át méreteztem 1/100-adára, de a perspekítvikus view-m nem műkszik a legjobban. Látszik nem ilyen méretű objektum(ok)ra van optimalizálva. Legalábbis alapból. Ez amúgy abban mutatkozik meg a legjobban, hogy ha forgatom a tárgyat, akkor a "vágási sík" túl közelre kerül. Tehát még mielőtt rendesen rá tudnék nagyítani a tárgya, már felmetszett testet látok. Tehát kb mintha egy 3d megjelenítőnél a "near plane" értéke túl nagy lenne. Az már csak hab a tortán, hogy feltehetően kerekítési hiba miatt, ha egy nézetben centerbe akarom hozni a tárgyat, akkor "center"-re nem képes erre, nem középre rendezi a tárgyat, így manuálisan kell ezt beállítani stb... Amúgy a kimeneti formátumnak feltétlen méter egységben kellene lennie, hogy szoftveresen ne kelljen már átméretezni később. (Vagy inkább úgy mondanám, hogy a 3d objektumaim dimenzióinak az értéke 1-10 közé kellene hogy essen.)
Tehát összefoglalva. A problémám szerint, a "kevés egységből" álló objektumokat (hossz püll = 1-3 unit) csak igen "nehézkesen" kezeli a perspektívikus nézet. Mit kéne át állítgatnom, hogy ez jó legyen? A unit settings-nél a display unit-al már próbálkoztam, de az ahogy néztem csak annyit tesz, hogy a kiírt méret értékeket váltja át.
Biztos amatőr kérdés, de én nem tudom a választ.
Előre is kösz. -
Sanyix
őstag
Az ott fent egy döntött felület, és a 2 oldalt tompa szögben válaszja el, az kéne nekem hogy a 2 oldalt lévő sarkokkal azonos y (függőleges) koordinátán legyen az a vertex, hogy szemből nézve sík legyen, de persze megtartva az előre irányú tompaszöget és a felületet.
Ha local koordinátarendszerre beállítom akkor nem tudom snapelni, mert minden egyes vertexnek más a koordinátarendszere így a 2 szélsőnek is, amihez igazítanám.
Erre nem lenne szükség ha 2 edget lehetne "vízszintesíteni", vagy lehetne egyik pontját lefixálva rövidíteni, de nem lehet ahogy látom, csak vertexel ügyeskedni ilyenkor, aminek ugye nincs normális koordinátarendszere.
Mi az isteniért van ennyi szopás maxban ha egy olyan felülettel szeretnék dolgozni ami nem esik egybe valamelyik globális tengellyel?szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Sanyix
őstag
Vagy az is fasza lenne, ha lehetne úgy make planarozni, hogy amit kiválasztok az fixen marad, és azt igazítja a többihez amit én akarok, nem pedig ilyen mindegyik kijelölt dolog kiszámolja az átlag poziciót és oda rakja. Ilyet nem lehet?
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Nyúltáp
senior tag
En mindig ortografikus nezetben modellezek, kivetel persze ha vmi organikus testet kell osszeheggeszteni. Osszes emlitett problemad meg fog szunni.
De ha nagyon ragaszkodsz perspektivikus nezethez, akkor jobb klikk nezet neven aztan menuben lodd be viewport clippinget. A nezet jobb oldalan megjeleno kontrollerrel allithatod, hogy milyen tavolsagtol vagdossa le ojjektedet.
Amugy legegyszerubb nem az lenne, ha felnagyitanad es mikor kesz vagy vele, exportalas elott csak siman lemeretezned megfelelo meretre?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
Linkelt kepen nem a max-al van baj, hanem sokkal inkabb a modellezesbeli hianyossagaiddal
A letezo osszes modellezo program ugyanugy chamferelne neked azt az elt. Ha azok az elek szepen vegigfutnanak modellen, es nem surusodnenek be egy pontba, akkor chamfer is faszan mukodne.
Nem tul vilagos, hogy mit akarsz koordinatarendszeres dologgal, de probald beloni vertex modban a constraints to edge-t vayg face-t jobb oldali panelen, latszik is linkelt kepeiden edit geometry alatt. Igy a vertexed csak el/face menten fog mozogni, megtartva a felulet "gorbuletet"ilyen make planaros feature tudtommal nincsen.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
kis segiiccseg
Ja, napi tipp, most olvastam:
Ha normal map-os detailhez modelleznel bemelyedest highpoly meshre, modellezd kidudorodasnak, aztan psben csak siman flippeld green channelt.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Sanyix
őstag
válasz Nyúltáp #5539 üzenetére
Azokat a pókhálókat is egy chamfer hozta létre, holott nem is arra a felületre ment a chamfer...
Contraints az az! Nagyon faszányos, most már minden elhárult, ez volt az utolsó mumus az max modellezésben, a felületen való mozgatás felület megtartásával.
Köszi!
(bár ott volt előttem, de soha sem próbáltam ki hogy igazából az mire jó.szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Nyúltáp
senior tag
a pokhalo azert kerult oda, mert csak a teton levo elt chamferelted, holott az az edge meg futott tovabb a modelleden, igy chamfernak kezdenie kellett vele vmit hogy vhogy elvarrja ujonnan letrejott eleket. Raadasul igy nem is fog neked semmit sem kerekiteni a teto vonalan, ha jobban megnezed belinkelt kepeket latszik is, hogy ugyan berakott neked uj eleket tetore viszont nem kerekitett semmit sem az iven. Torold ablakon lefuto elt es maris ertelmesebb eredmenyt fogsz kapni
rohadt jo fej vagyok ma....ket korso sor leszAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Sanyix
őstag
válasz Nyúltáp #5542 üzenetére
éppen az lenne a lényeg hogy nem kezd vele semmit. Egyszerűen fent megcsinálja az éleket, a tovább futót meg az újonnan létrehozott középső vertexhez csatlakoztatja, legalább is így kéne működnie ha tökéletes lenne
Szeretnék egy olyat csinálni, hogy poligonokra külön materialként rakok textúrákat (mert így egyszerűbb mint az egészet illesztgetni, hogy mindenhol stimmeljen. Az úgy lehetséges, hogy ezt a sok materialt és textúrát, a végén 1 materialba és a 1 textúrába bake-ljem?
(biztos lehetséges, csak kérdés a max tudja-e)[ Szerkesztve ]
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Gaskin
aktív tag
válasz Nyúltáp #5538 üzenetére
Oh! És ismét Te segítettél! Köszönöm! Amúgy azért nem jó, ha exportálás előtt méretezem le a testet, mert feltétlen biztosítanom kell(ene) hogy a tárgy relatív helyzete az origóhoz képest semmit ne változzon. Ezt pedig ahogy nézem, egy előzetesen az origóba mozgatott, de a testhez linkelt kontrollpont nélkül nem nagyon tudom pontosan megtenni. Bár kétségtelen, lehet ismét én nem tudok valamit. Thx!!
-
Sanyix
őstag
ez a nyomorék automatic mapping flatten map miért dobálja szanaszét a dolgok face-jeit még akkor is ha nincs a fill holes bejelölve? Valamivel lehet máshogy?
[ Szerkesztve ]
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Sanyix
őstag
A manuális uv is pont ilyen, a megfelelő szögben planar és kész
nem kéne bonyolultnak lennie, csak ahol összeér ott a mapnál is össze kéne...
manuálissal meg az a gond, hogy igen hülyén működik. Pl a box mapping sehogy sem, kijelölök egy dobozhoz közel álló objektumot, fit beállítom a map doboz irányát (mert a best align a lehető leggázabban állítja be), majd a mapban lesz egy overlappolt paca, kb csak a planar és a cylindrical működik rendesen.és bonyolult auto uvw map van? unwrellat próbáltam, nagyon gagyi, rosszabb mint az alap. Bizonyos beállításnál állandóan d3derr-t dob, másnál meg egy beépítettnél is szétziláltabb mappet, és van kb 6 beállítása...
[ Szerkesztve ]
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
dy_nmq
aktív tag
nem igazan ertem a problemad. en ugy szoktam altalaban csinalni hogy fogom a modellt, reset xform, unwrap, kap az egesz egy quick planart aztan kezzel szetvagom, relaxolom, egyméretre hozom a shelleket aztan pakkolom és kész. és ebböl csak az egyméretre hozás az automata a többit mind kézzel. igy tudni fogom mi holvan mikor texturázok.
https://www.artstation.com/artist/dy217
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya